Miksi olet sinkku?
Itse olen sinkku, koska kuuleman mukaan kukaan ei uskalla lähestyä minua kun omaan niin vihaisen näköisen perusilmeen. On se vaan niin vaikeaa hymyillä! :-D Enpä kyllä myöskään itse kauheasti etsi ketään. Haluisin olla ulkoisesti iloisen ja aurinkoisen näköinen, muta se on vaikeaa hahah. Vaikka sisäisesti iloinen olenkin ja nauran usein. :-) Minulle on jopa baarissa tultu sanomaan että voitko hymyillä... :-D
Entä te?
Kommentit (108)
Olen liian komea ja älykäs tavallisille Suomalaisille naisille.
Ei vaan kiinnosta. Minulta puuttuu täysin pariutumis- ja lisääntymisvietti. Viihdyn kyllä ihmisten seurassa ja minulla on onneksi monta läheistä ja rakasta ystävää (niin mies- kuin naispuolisiakin), joiden kanssa voi käydä ulkona, viettää leffailtoja, järjestää kotona dinner partyja, jutella syvällisiä ja matkustella. En kuitenkaan pystyisi asumaan tai seurustelemaan kenenkään kanssa. Koti on minulla pyhä paikka, jossa haluan olla yksin omassa rauhassa (illanistujaisia lukuun ottamatta). Lemmikit ei kuitenkaan rauhaani häiritse. :)
Olen tosi ujo, enkä uskalla tehdä aloitetta. En käy baareissa, eikä kukaan mies muualla tule juttelemaan. Ulkonäkööni olen ihan tyytyväinen, mutta itsetunto on silti huono.
N21
Olen niin pettynyt miehiin, etten uskalla tapailla ketään kun kuitenkin pettävät tai ainakin haukkuvat mua selän takana. Kyllä se vähän harmittaa etten tule koskaan saamaan parisuhdetta tai perhettä, mutta mieluummin olen yksin kuin jonkun pinnallisen lassukan kanssa. Muuten mulla on varsin kiva elämä kasassa: mukava työ, harrastuksia, ystäviä jne. joten ei kai pitäisi valittaa.
Koska olen ujo. Koska en kelpaa. Koska torjumisten takia en uskalla olla aloitteellinen enää. Koska naiset eivät tee aloitteita. Koska kaikki toivo on kaivoon heitetty.
:(
Olen transmies jota ei ole vielä korjattu.
Koska ihastun aina vääriin miehiin. :/
Koska avopuoliso jätti enkä haluu/jaksa/yhtää mitään ketään muuta. Vielä. Toivottavasti.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:21"]
Väärä sukupuoli.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Joo naiset vaan seurustelee toistensa kanssa, ja kaikki miehet on sinkkuja.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:24"]
Suurin osa suomalaisista naisista ei kiinnosta tarpeeksi ulkonäöltä. Voi mennä esimerkiksi monta baari-iltaa ettei kukaan yökerhon nainen kiinnosta vakavasti. Tallinnassa näkyi paljon enemmän kiinnostavia kadulla.
[/quote]
This. Kaikki suomalaiset naiset on Anna Abreu-klooneja tai jotain muita jenkkilästä apinoituja törröhuulittaria. Pään sisäinen maailma on niin daa, ettei todellakaan kiinnosta alkaa "iskemään" mieluummin keskityn juomiseen. Sitähän varten baarit ovat saatana.
Kun ei prinssi tule kotoa hakemaan...
vanha akka
Olen sinkku vapaasta tahdostani. Olen kokenut parisuhteen monelta kantilta. Suurta rakkautta, kunnes kuolema erotti, alkoholisti puolisona ja kaikkea siltä väliltä. Viihdyn yksin, enkä ole valmis luopumaan mistään enkä tekemään kompromisseja.kovin helposti.
Jos tietäisin sen niin, en olisi enää sinkku.
Haluaisin olla parisuuhtessa ja perustaa perhen jne. Mutta en ole vain löytänyt ketään. Edellinen vakava suhde loppui 4 vuotta sitten ja sen jälkeen en ole löytänyt ketään.
Nainen 29 v.
Ei o kosittu eikä tullu sellasta miestä vastaan, joka olisi innostanu kosintaan. Eikä ole seksihaluja. N.49
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:24"]
Suurin osa suomalaisista naisista ei kiinnosta tarpeeksi ulkonäöltä. Voi mennä esimerkiksi monta baari-iltaa ettei kukaan yökerhon nainen kiinnosta vakavasti. Tallinnassa näkyi paljon enemmän kiinnostavia kadulla.
[/quote]
This. Kaikki suomalaiset naiset on Anna Abreu-klooneja tai jotain muita jenkkilästä apinoituja törröhuulittaria. Pään sisäinen maailma on niin daa, ettei todellakaan kiinnosta alkaa "iskemään" mieluummin keskityn juomiseen. Sitähän varten baarit ovat saatana.
[/quote]Valitettavan totta. Persoonalliset kauniit naiset ovat todella pieni joukko Suomessa.
Miksi en olisi. Miehet ovat jotenkin rasittavia. En jaksaisi elää yhdenkään kanssa.
Sydämeni särkyi kolme vuotta sitten ja vasta nyt se alkaa olla parantunut. Haluisin löytää sydänystävän, rinnallakulkijan loppuelämäni matkalle. Ymmärrän, että vaatimukseni ovat korkealla. Olen myös aika erikoinen ja itsenäinen persoona. Miehen pitäisi olla yhtä vahva ja jollakin ihmeellisellä tavalla hänen persoonansa sopia omaani. Olen muutaman vuoden päästä viisikymmentä. Tuntuu, että ikäiseni hyvät miehet ovat kaikki varattuja ja vapaissa on jotain vikana. Toivottavasti olen väärässä :)
"Miksi olet sinkku?"
Sen kuin tietäisi. T: Mies.
Koska en syystä tai toisesta kelpaa kellekään