Millaisia kokemuksia venäläisistä naisista työkaverina?
Kommentit (44)
Usein selittelevät isoon ääneen että heille ei miehen ulkonäkö merkitse mitään, mutta silti ovat kuitenkin vikittelemässä niitä työpaikan komeimpia miehiä.
Melkoisia säätäjiä ja kieroilijoita. Tekevät joskus omapäisiä ratkaisuja, joista koituu haittaa työkaverille. Eivät joko ajattele tai tekevät tahallaan saadakseen sen työkaverin näyttämään hölmöltä.
Isot tissit, from russia with love
Ihan hauskoja tyyppejä, miehet myös.
Vain yksi kokemus. Ei vastannut lainkaan omia ennakkoluulojani.
Hän oli hyvin vaatimaton, hiljainen ja tunnollinen. Ahkera ja tarkka.
Yksi parhaista työkavereista on venäläinen. Luotettava,ystävällinen, tekevä yms.
Vähemmän hyvä kokemus on tylystä ja sellaisesta joka tekee kuten haluaa. Voi sanoa että näitä kummankinlaisia löytyy suomalaisistakin.
Aiheuttavat hässäkkää aina kun voivat. Eivät yleisesti ottaen ole luotettavia.
Aika voimkkaita tunteiden ailahteluita kyllä esiintyy, suuntaan jos toiseenkin verrattuna suurimpaan osaan suomalaisista naisista, suurta draamaa on aina välillä. Ihan hyviä työntekijöitä ovat olleet minun kokemukseni mukaan. Olen itse mies, he ovat kohdelleet minua itse asiassa kohteliaammin kuin suomalaiset naispuoliset kollegat. Toisaalta odottavat minulta usein stereotyyppisesti miesten rooleihin kuuluvia asioita mutta ovat kyllä sitten arvostaneetkin kun olen heidän odottamallaan tavalla osannut toimia ja suhtautua asioihin.
Hyviä kokemuksia.
T. Suomalainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit, from russia with love
Vaikka tämä ei nyt ole ihan se keskeinen asia mitä tässä haettiin, niin tuleepahan nyt mieleen yksi Daria samasta sairaalasta jossa työskentelen :D
Vierailija kirjoitti:
Usein selittelevät isoon ääneen että heille ei miehen ulkonäkö merkitse mitään, mutta silti ovat kuitenkin vikittelemässä niitä työpaikan komeimpia miehiä.
Tuo on kulttuuriero. Suomessa paheksutaan naista joka valitsee aviomiehensä tämän omaisuuden tai statuksen perusteella. Venäjällä näin ei käy. Mutta toisaalta siellä paheksutaan kovasti naista joka valitsee miehen ulkonäön perusteella. Tai muuten puhuu ääneen miesten ulkonäöstä.
Onhan se kiva, että on palvelut lähellä
Ei ole kokemusta työkaverina mutta heidän asiakkaanaan olen ollut useasti. Hyvin on toiminut ja aina on ollut tyytyväinen olo pois lähtiessä.
Vierailija kirjoitti:
En usko olevani työpaikan komein mies kun tinderistäkin tuli vain paha mieli. Venäläiseltä ryökaverinaiselta sain jotainbpaljon parempaa :)
Kaikki tuntemani Suomessa asuvat venäläisnaiset inhoavat Venäjää ja yrittävät mahdollisimman paljon käyttäytyä kuin suomalaisnaiset. Ja aina paheksuvat muita venäläisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani Suomessa asuvat venäläisnaiset inhoavat Venäjää ja yrittävät mahdollisimman paljon käyttäytyä kuin suomalaisnaiset. Ja aina paheksuvat muita venäläisiä naisia.
Et tunne yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Naisellisempia kuin suomalaiset naiset. Pukeutuvat kauniisti, laittavat hiukset kauniisti, eivätkä hauku miehiä vaan päinvastoin kohottavat miehen itsetuntoa. Venäläistä työkaverinaista haluaa kohdella naisena ja ehkä pieni toivo elää jos vaikka pääsisi peittoa heiluttelemaankin. Suomalaisten naisten kohdalla ei tule samaa.
m39
Se on kyllä noin. Yksilöllisiä ominaisuuksiahan nämä ovat suomalaisillakin, mutta oma kokemukseni on myös venäläisistä, että he kohottavat miehen itsetuntoa ja ylläpitävät osaltaan vetovoimaa miehen ja naisen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellisempia kuin suomalaiset naiset. Pukeutuvat kauniisti, laittavat hiukset kauniisti, eivätkä hauku miehiä vaan päinvastoin kohottavat miehen itsetuntoa. Venäläistä työkaverinaista haluaa kohdella naisena ja ehkä pieni toivo elää jos vaikka pääsisi peittoa heiluttelemaankin. Suomalaisten naisten kohdalla ei tule samaa.
m39
Heille voi myös kohteliaasti todeta että näytät hyvältä tänään ja he yleensä ilahtuvat siitä. Ei pelkoa #metoopaskamyrskystä ja ahdistelusyytteistä. Heillä on perinteisemmät mies-nais -roolit.
Kyllä, ovat vain tyytyväisiä tuollaisia kommentteja saadessaan. Jotenkin rennompaa olla kun voi olla rehellisesti oma itsensä eikä tarvitse koko ajan varoa sanomisiaan.
Voimakasluonteisia, sosiaalisia, ystävällisiä.