Kuka täällä ei pidä äidistään?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
🙋🏻
Luulen, ettet ole yksin.
Tätä palstaa seuranneena voin todeta, että äideillä ja tyttärillä on usein hyvin, hyvin vaikeaa keskenään :D
Minä. Luojan kiitos vihdoin viimein kuoli.
Minä. Arvatkaa miltä tuntui, kun kerroin itkien olevani uupunut lapsen ollessa pieni ja hän vain totesi "no miten muut äidit sitten kyllä jaksaa lapsensa kanssa??". Auttaminen on hänelle vastenmielisyyden multihuipentuma. Minä olin kaikki kesät ja lomat ylipäätään, useat viikonloputkin, lapsena mummulla, eli hänen anopillaan hoidossa. Äitini silti vihasi yli kaiken mummuani. Äitini on täysin päästään viallinen persoona.
Kun ot täydellisesti perinyt äitisi kaikki huonot puolet, ja vielä enemmän.
Äitisi ei kestä sinua. Hän on kohdannut voittajansa.
Esim: itserakkaus, valehtelu, itsekkyys, ahneus, typeryys ja tietämättömyys, turhamaisuus ja materialismi.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Arvatkaa miltä tuntui, kun kerroin itkien olevani uupunut lapsen ollessa pieni ja hän vain totesi "no miten muut äidit sitten kyllä jaksaa lapsensa kanssa??". Auttaminen on hänelle vastenmielisyyden multihuipentuma. Minä olin kaikki kesät ja lomat ylipäätään, useat viikonloputkin, lapsena mummulla, eli hänen anopillaan hoidossa. Äitini silti vihasi yli kaiken mummuani. Äitini on täysin päästään viallinen persoona.
Hei, unohtui tästä muuten minun elämän ja kropan arvostelu. Milloin mulla on ollut liian treenatut jalat, liian pitkä juurikasvu, rumat vaatteet, jne. Aina saanut minut myös tuntemaan itseni tyhmäksi. Nauttii suunnattomasti kun saa morkattua mua jollain tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun ot täydellisesti perinyt äitisi kaikki huonot puolet, ja vielä enemmän.
Äitisi ei kestä sinua. Hän on kohdannut voittajansa.
Esim: itserakkaus, valehtelu, itsekkyys, ahneus, typeryys ja tietämättömyys, turhamaisuus ja materialismi.
Mikä voisikaan olla dramaattisempaa kuin äiti ja tytär kilpailemassa iäkkäästä, kuolemaa lähestyvästä rikkaasta miehestä, jolla on luvassa runsas perintö?
Siitä, ettei pidä, on hyvin pieni matka siihen, että vihaa.
Minä. Täysin tunteeton ihminen, joka ei osaa muuta kuin raivota turhista asioista. Lapsena sain huudot joskus, kun lusikka oli "väärin" tiskissä ja seuraavana päivänä sain huudot, kun laitoin lusikan hänen pyytämällä tavallaan.
Minä..äiti on ilkeä marttyyriksi tekeytyvä narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Minä..äiti on ilkeä marttyyriksi tekeytyvä narsisti.
Sitä on liikkeellä.
Mulla on maailman laiskoin ja epämotivoivin äiti ikinä.
Ei, ei olla oltu yhteydessä vuosiin.
Minä, ja minun tyttäreni eivät pidä minusta. All is good in the world. Not.
Nää valittajat on siis niitä joita nainen on tahtomattaan rönttösestään lykännyt väliliha revenneenä, ja joutuneet imettämään, ja yöt kanniskelleet itkevää sairasta lasta. Hyi, äidit uuniin!!!!
Äiti tuli vastentahtoisesti raskaaksi eikä aborttia tuohon aikaan saanut helposti.
Äiti vihasi minua ja pahoinpiteli lähes päivittäin. Onneksi nainen nykyisin saa halutessaan abortin.
Äiti on jo kuollut. En edelleenkään keksi oikein mitään hyvää sanottavaa hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Nää valittajat on siis niitä joita nainen on tahtomattaan rönttösestään lykännyt väliliha revenneenä, ja joutuneet imettämään, ja yöt kanniskelleet itkevää sairasta lasta. Hyi, äidit uuniin!!!!
Niin? Kaikki ovat tehneet tuon, se kuuluu asiaan. Olennaista on se, miten kohtelee sitä lasta.
🙋🏻