Millaisia kokemuksia venäläisistä naisista työkaverina?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä halua, että työkaverit kohtelevat mua naisena vieläpä jonka pöksyihin haluavat 🤮
Moni suhde on saanut alkunsa työpaikalta. ;)
Näin puolivenäläisenä mua loukkaa tuollainen asenne. Tajuatko millaisesta kulttuurista he saapuvat? Kestää aikansa sopeutua tasa-arvoiseen työympäristöön jossa toivon mukaan EI ahdistella. Venäjällä esiintyy vieläkin tosi vahvana ajatus ettet kuulu työpaikalle vaan kotiin. Oikeasti, auttakaa heitä sopeutumaan älkääkä muuttuko venäläisiksi miehiksi!
Ps. Kieroilu ja varastaminen on väärin. Valitettavasti osalle ns. jää levy päälle jonka turvin selvisivät Venäjällä.
Hoitajina turhan kovakouraisia ja määräileviä, työkavereina kyllä kivoja ja huomaavaisia.
Kivoja ovat, puheliaita, arvonsa tuntevia ja huumorintajuisia. Viihdyn venäläisten seurassa ja tunnen paljon venäläisiä. Ehkä johtuu siitä, että olen pohjoisesta itärajalta. Jos venäläisestä saa tosiystävän, ei huolehtivampaa ystävää olekaan: tulevat tuomaan lääkkeitä, jos on sairaana ja auttavat jos tarvitsee. Mulla oli joskus sydänsuruja ja venäläinen ystävä saapui jonkun ortodoksisen kynttilän ja viinipullon kanssa lohduttamaan, arvostin.
Moni suhde on saanut alkunsa työpaikalta. ;)