Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia venäläisistä naisista työkaverina?

Vierailija
05.01.2022 |

Minusta kohteliaita, avuliaita ja huomaavaisia.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä halua, että työkaverit kohtelevat mua naisena vieläpä jonka pöksyihin haluavat 🤮

Moni suhde on saanut alkunsa työpaikalta. ;)

Vierailija
42/44 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä halua, että työkaverit kohtelevat mua naisena vieläpä jonka pöksyihin haluavat 🤮

Moni suhde on saanut alkunsa työpaikalta. ;)

Näin puolivenäläisenä mua loukkaa tuollainen asenne. Tajuatko millaisesta kulttuurista he saapuvat? Kestää aikansa sopeutua tasa-arvoiseen työympäristöön jossa toivon mukaan EI ahdistella. Venäjällä esiintyy vieläkin tosi vahvana ajatus ettet kuulu työpaikalle vaan kotiin. Oikeasti, auttakaa heitä sopeutumaan älkääkä muuttuko venäläisiksi miehiksi!

Ps. Kieroilu ja varastaminen on väärin. Valitettavasti osalle ns. jää levy päälle jonka turvin selvisivät Venäjällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajina turhan kovakouraisia ja määräileviä, työkavereina kyllä kivoja ja huomaavaisia.

Vierailija
44/44 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ovat, puheliaita, arvonsa tuntevia ja huumorintajuisia. Viihdyn venäläisten seurassa ja tunnen paljon venäläisiä. Ehkä johtuu siitä, että olen pohjoisesta itärajalta. Jos venäläisestä saa tosiystävän, ei huolehtivampaa ystävää olekaan: tulevat tuomaan lääkkeitä, jos on sairaana ja auttavat jos tarvitsee. Mulla oli joskus sydänsuruja ja venäläinen ystävä saapui jonkun ortodoksisen kynttilän ja viinipullon kanssa lohduttamaan, arvostin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi