Jatka lausetta: Minulla olisi kaikki hyvin jos
Kommentit (36)
Jos selkä ei olisi paska eikä jalassa olisi helvetillistä pakotusta.
Minulla olisi kaikki hyvin jos en sairastaisi tätä hiivaton astmaa tai voittaisin hieman isomman raha määrän että pystysin paremmin maksaa laskut ja lääkkeet.
Minulla olisi kaikki hyvin, jos vain kaljat riittäisivät huomiseen !
...saisin rakkaan elukkani terveenä takaisin. Ja olisi jo The Päivä. Silloin elämäni muuttuu ja se on jo tiedossa. Se on pian...
Jos poikani olisi raitis ja sitä myötä myös pois ala-arvoisesta seurasta.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:27"]
Jos tää iso, kasvava patti rinnassani vois painua vittuun pelottamasta minua.
(se on ollut tossa ainakin 2 kuukautta, ja olen ihan liian pusi mennäkseni lääkäriin koska se on taatusti syöpä, enkä halua kuulla sitä, huoh.)
[/quote]
MENE LÄÄKÄRIIN
Voi kaduttaa myöhemmin jos et nyt mene... *halaus*
...saisin töitä, tai mieheni työstä maksettaisiin paremmin tai jos muuten saisimme taloutemme kuntoon. En pyydä mielestäni kohtuuttomia, jo yhteensä kahden tonnin säännölliset tulot laskisivat viiden henggen taloutemme stressitasoa huomattavasti.
Jos... Uskaltaisin luottaa mieheeni ja jos hän oppisi hillitsemään huonoja hermojaan. Molemmat tekijät vaikuttavat niin, että tekisi hirveästi mieli tämän sijaan vastata että "jos mulla olis enemmän rahaa ja pääsisin lähtemään tästä suhteesta".
Jos en aina ajattelisi miltä muista tuntuu..
Oppisin hyväksymään itseni, saamaan itsetunnon kohdilleen ja lopettaisin itseni vertailun muihin.
En keksi mitään. Kaikki on hyvin.
Jos tää iso, kasvava patti rinnassani vois painua vittuun pelottamasta minua.
(se on ollut tossa ainakin 2 kuukautta, ja olen ihan liian pusi mennäkseni lääkäriin koska se on taatusti syöpä, enkä halua kuulla sitä, huoh.)