IL: Kammosää Helsingissä! ...on se kyllä kammottavaa, että talvella voi sataa lunta! Uskomatonta!
Kommentit (56)
Mikään sää ei siis ole huono, koska kuuluu vuodenaikaan?
Katsos kun otsikot myy. Olisi jo aika oppia se. Bisnestä vain.
Itse ajattelen lähinnä sitä että mistä löytyisi mahdollisimman iso mutta mahdollisimman tyhjä pysäköintialue johon mennä luisuttelemaan autolla?
Vierailija kirjoitti:
Mikään sää ei siis ole huono, koska kuuluu vuodenaikaan?
Paitsi kesällä helle kun kaikki palstamammat tirisee hikeä ja valittaa.
Autoilijoille tuhruinen sää on paha ja kammottava arvon autistit.
Livetickeri, iltapäivälehdet seuraavat livenä lumisadetta helmikuussa!! Uuh!! Mieletöntä!
Sitähän se kaikki on klikkauksia klikkauksia vain 🎶🎶
Huono ajokeli koko maassa kiltit kèhvanat.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen lähinnä sitä että mistä löytyisi mahdollisimman iso mutta mahdollisimman tyhjä pysäköintialue johon mennä luisuttelemaan autolla?
Tee se kapealla metsätiellä jonka varrella ei ole ole asutusta. Parkkipaikat ovat tunareille. Tosi osaaja menee puiden keskelle henkensä kaupalla, kunhan ei ole kyytiläisiä.. Kuka tahansa osaa sladitella parkkiksella.
Vierailija kirjoitti:
Mene jäälle, siellä et ainakaan telo muita koheltaessasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tiedotetaan huonosta säästä ja se on tärkeää meille, jotka liikumme omalla autolla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaan iso rekennustyömaa, joka on työttömyyden takia tyhjillään ja kesken.
On se kammottavaa kun lumettomat talvet väite ei pidä paikkaansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene jäälle, siellä et ainakaan telo muita koheltaessasi.
En suosittele . Vammainen neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuvataan stadin keskustaa? Satastako siellä ajetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tiedotetaan huonosta säästä ja se on tärkeää meille, jotka liikumme omalla autolla.
Sanoisin, että enemmän tämä sekä että on. Säästä ja huonosta ajokelista on tietenkin hyvä tiedottaa, mutta kyllä sääotsikoissa on nykyään selvästi populistista paisutteluakin.
Foreca sää ja sieltä klikkaa ajokeliennuste.
Pelottaa jo valmiiksi kuinka pelti tulee rytisemään.
Koko maassa liiraa teillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuvataan stadin keskustaa? Satastako siellä ajetaan?
Tyhmä kakara oot. Uutisissa on kerrottu huonosta ajokelistä jo eilen. Ja lähes koko maahan. Imbèsilli🤪
Erittäin hyvä tiedottaa ajokelin takia.
-1 ja vähän ripsii lunta. On kyllä poikkeuksellinen keli näin helmikuussa, kun katsoo ikkunasta.
- meilahti