Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeutti pelästyi, kun vihani ei enää ilmenekään masennuksena, vaan

Vierailija
26.02.2026 |

Kohdistuu ulospäin minun itseni sijasta.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käyttäytynyt niin, että muiden on syytä pelätä sinua?

Vierailija
2/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mikä viha. Joskus se on tervettä, jos esim. toiset rikkovat oikeuksiasi, mutta sitten jos se on vihaa tyyliin "naisen pitää antaa mulle pillua y yy alan rettelöitsemään jos en saa r aiskata" niin sitten varmaan kannattaa hankkia tutti eikä terapeuttia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käyttäytynyt niin, että muiden on syytä pelätä sinua?

Miten niin? Eikö ole hyvä asia, kun ihminen vapautuu masennuksesta ja ryhtyy aktiiviseksi toimijaksi?

Ap

Vierailija
4/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mikä viha. Joskus se on tervettä, jos esim. toiset rikkovat oikeuksiasi, mutta sitten jos se on vihaa tyyliin "naisen pitää antaa mulle pillua y yy alan rettelöitsemään jos en saa r aiskata" niin sitten varmaan kannattaa hankkia tutti eikä terapeuttia

Olen nainen ja hetero, joten p*llua ei tarvitse antaa. Lisäksi olen parisuhteessa.

Ap

Vierailija
5/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi sinun kannaltasi. Terapeutin pitää käydä oma psykoterapiansa ja siinä hänen pitäisi kouliintua vastaanottamaan kaikki tunteet, koska on käsitellyt oman elämänsä tapahtumat myös tarkasti, ja tiedostaa omat traumansa. Hänessä nyt oli tämä heikko kohta ja antoi pelon näkyä. Voit ottaa sen myös puheenaiheeksi seuraavalla kerralla. Oma terapeuttini antaa minulle tyynyä "huuda raivo tyynyyn" tai "hakkaa tyynyä". Joskus kysyn saanko silputa jonkun paperin. Turvallista raivoamistakin voi terapian aikana tehdä.

Vierailija
6/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunkin vihasi ja masennuksesi johtuu neuroottisuudesta eli taipumuksesta negatiivisiin tunteisiin. Se on yleistä juuri vasemman laidan naisilla. 

https://x.com/pbyrokraatti/status/1683387902888116224

Vierailija
8/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunkin vihasi ja masennuksesi johtuu neuroottisuudesta eli taipumuksesta negatiivisiin tunteisiin. Se on yleistä juuri vasemman laidan naisilla. 

Olen ollut Kokoomuksen jäsen vuodesta 2004. Myös vanhempani ovat ko. puolueen jäseniä.

Ap

Vierailija
9/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten terapeutin pelästyminen näyttäytyi sinulle?

Vierailija
10/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sellainen mielusairas kaheli, että sinut pitäisi sulkea suljetulle osastolle koko loppuiäksesi.

Vierailija
11/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin mutta mitä äitisi teki sinulle aikanaan?

Vierailija
12/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei löytänyt sanoja ja sitten lopulta sanoi mutta sinähän vihaat itseäsi. Tämä tuli minulle uutena tietona, sillä mielestäni olen ennemminkin hedonisti ja lisäksi elän terveellisesti (säännöllisesti salilla, terveellinen ruoka, yhdeksältä nukkumaan joka ilta).

Ap

Vierailija
13/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Kokoomuksen jäsen vuodesta 2004. Myös vanhempani ovat ko. puolueen jäseniä.

Ap

Olet sitten erityisen katkera ja kaunainen kokoomuslaiseksi.

Vierailija
14/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelkkä rehvasteleva hölmö, joka kerjää huomiota.

Vierailija
15/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sellainen mielusairas kaheli, että sinut pitäisi sulkea suljetulle osastolle koko loppuiäksesi.

Kahelit eivät hakeudu terapiaan. Minä olen itse halunnut terapiaan, kukaan ei ole minua sinne käskenyt tai kehottanut.

Ap

Vierailija
16/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet sitten erityisen katkera ja kaunainen kokoomuslaiseksi.

En ole katkera. Minulla on ainoastaan herkkä oikeudentunto (sekä paljon varallisuutta ja korkea koulutus).

Ap

Vierailija
17/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pelkkä rehvasteleva hölmö, joka kerjää huomiota.

Mistäs tiedät? Emme tunne toisiamme.

Ap

Vierailija
18/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei löytänyt sanoja ja sitten lopulta sanoi mutta sinähän vihaat itseäsi. Tämä tuli minulle uutena tietona, sillä mielestäni olen ennemminkin hedonisti ja lisäksi elän terveellisesti (säännöllisesti salilla, terveellinen ruoka, yhdeksältä nukkumaan joka ilta).

Ap

Eihän tuo pelästymistä ole vaan hämmennystä. 

Mitä sinä itse ajattelet, mikä on ongelmasi, jollei se ole itseviha?

Vierailija
19/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit tuosta itsevihasta tänne jo aiemmin, ja märehdit sitä vieläkin.

Vierailija
20/77 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän tuo pelästymistä ole vaan hämmennystä. 

Mitä sinä itse ajattelet, mikä on ongelmasi, jollei se ole itseviha?

Viha tiettyjä ihmisiä ja heidän tekojaan kohtaan. Asioita ei haluttu käsitellä silloin kun ne olivat ajankohtaisia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän