Kaksi syytä, miksi en mene saunailtoihin
1) Ei kiinnosta olla puolituttujen kanssa alasti
2) Saunominen on märkää ja epämiellyttävää ja kuumaa.
Käyttekö te saunailloissa?
Kommentit (37)
Voin mennä, mutta saunaan en mene, vaan muuten heilumaan mukaan.
Haluan olla vaatteet päällä muiden ihmisten edessä. Sauna sinänsä ok.
Työpaikan saunaillat jää itellä välistä.
Vierailija kirjoitti:
Missä hiton saunailloissa?
Eikö teillä tule tuttava- tai harrastusporukan kanssa saunailtoja? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole. Eri
Ok. Ap
Tästä oli aiemminkin pitkä ketju ja edelleen, monille saattaa tulla yllärinä ettei missään kenenkään ole ollut pakko saunoa. Ainakin mun työpaikkojen ja kaveriporukoiden "saunailloissa" se saunominen on ollut lisätoiminta niille jotka haluaa saunoa.
teidän pitää tulla saunaan halusit tai et, sen takia pidetään saunailtoja että saunotaan.
En käy, koska en halua tulla nähdyksi tai itse nähdä ketään alasti.
Kyllä minä menen mukaan seurustelemaan, mutta saunaan en mene. En käy saunassa koskaan ja aina suihkun jälkeenkin hiusten kanssa on oma operaationsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käynyt saunaillassa viimeksi yli 20 vuotta sitten ja sekin oli työpaikan saunailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Käyn mielelläni varsinkin uusien tuttavuuksien kanssa. Saunassa/suihkussa tsekkaan silmämääräisesti jokaisen peniksen koon lepotilassa ja samalla karvoituksen tyylin. Minulla on tallennetuna noin 150 ihmisen munan koko. Tämä on harrastukseni. Vaikka muuta voisi luulla, olen täysin hetero.
Tämä on varmaan jonkun vanhemman saapumiserän juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole porukkaharrastuksia eikä kukaan kutsu saunaan, koska en ilmeisesti ole kovinkaan kiinnostava ihminen.
Ok älkää ihmeessä menkö. Sama syy varmaam estää myös salilla tai uimassa käynnin?
Olen tietoisesti pyrkinyt eroon sekä läskistä että kehohäpeästä. Pidän kovasti saunomisesta. Työyhteisöissä ei ehkä enää nykyisellään pidetä saunailtoja eikä varsinlaan seka-. Kaveri- ja harrasteporukoissa saunotaan jonkin verran, kaikki ei sauno.
jos niihin kuuluisi estotonta ryhmäseksiä miehet ja naiset sekaisin voisin mennäkin. t. set4mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
En mene. En ole niin sujut alastoman vartaloni kanssa, että kokisin luontevaksi saunoa muiden kanssa. Muutenkin sellainen "äijäporukalla saunailtaan" toiminta tuntuu itselleni vieraalta ja tuttavapariskuntien kanssa yhdessä saunominen vielä vieraammalta.
Vierailija kirjoitti:
jos niihin kuuluisi estotonta ryhmäseksiä miehet ja naiset sekaisin voisin mennäkin. t. set4mies.
IDIOOTTIPERVO