Alle nelikymppinen mies ja hengästyy seksin aikana sekä hiki valuu. Itse ole vuotta vanhempi nainen enkä noin rapakuntoinen.
Kommentit (31)
Miehelle nimenomaan ei muut seksiasennot sovi. Haluaa jatkuvasti olla päällä ja minun alla. On se välillä hyvin ahdistavaa koska noin 130kg mies on koko painollaan päällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä se hikinen sika.
Älä ny viitti. Et naurata ketään ja oot epäkunnioittava.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle nimenomaan ei muut seksiasennot sovi. Haluaa jatkuvasti olla päällä ja minun alla. On se välillä hyvin ahdistavaa koska noin 130kg mies on koko painollaan päällä. Ap
Paljonko AP painaa?
Takanapäin paneminen on kyllä melkoinen vatsalihastreeni.
Kyllä näin normaalipainoisena miehenäkin välillä hikoiluttaa, ainakin kesällä kun on kämpässä lämmin. Pulssi nousee varmasti kun kunnolla panee. Naiseni on vaan tyytyväinen kun saa kunnon kyydit. Hikoilu on seksikästä hänen mielestään. M49
Ei ole innostavaa jos mies on melkein sydänkohtauksen partaalla. Ap
Juu,meillä tuo 30 valasnainen makaa ja hikoilee silti...Ei jaksa ratsastaa mistään muustakaan liikkeestä puhumattakaan...Makaa ja odottaa että teen itse työt
Joo kirstu sitä odottaa. Kohta pääset valitsemaan uuden kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Painan 60kg. Ap
Jos tuo n. 70 kg painoero pitää paikkansa niin voi vaan ihmetellä mitä tässä on jäänyt kertomatta.
Onko nainen alkujaan nauttinut painavasta kumppanistaan painoeron ollessa pienempi?
No eikai se nyt ihme ole jos ei jaksa panna tuollaisen ylipainon kanssa?
Kyllä minäkin joskus hikoilen enemmänkin ja hengitys kiihtyy, mutta ei nyt sentään yhtälailla kuin kuntoilemassa.