Kaveri varastaa alushousujani mitä teen?
Onko täällä kohtalo tovereita joilta ilmeisesti miespuoliset kaverit varastavat alushousuja pyykkikorista? Mitä hittoa he niillä tekevät ja miten asian voisi ottaa puheeksi vai olisiko jotenkin mahdollista hoitaa asia ilman, että asian ottaa kiusallisesti esille ja nolaa toisen?
Tai no mistä minä tiedän vaikka tyttökaverini niitä varastelisi mutta ei tunnu oikein tyttöjen touhuilta?
Kommentit (25)
Piilota sinne pyykin sekaan joku hälytyslaite. Alkaa kamalan kova ääni, kun joku sitä penkoo. Tai rotanloukkuja. N. 2e kpl.
Saa näpistelijän sormet kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne päästää sisälle.
Minä tietysti, kun kavereita ollaan ja vietetään usein iltaa porukalla.
Minulla mongolialainen siivooja vei mukanaan kaikenlaista.uudet alushousut , vaatteita , läppärin, ruokaa, ym. Arvo noin 1000 euroa.Poliisi ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lukittava pyykkikori?
Onko sellaisiakin? Mistä ihmeestä niitä saisi ostettua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukittava pyykkikori?
Munalukko kansalliseen koriin. Kuvainnollisesti ja konkreettisesti.
Jätä joku lappu seuraavalla kerralla pyykkikoriin ("älä X viitsi pölliä mun vaatteita"), niin että sen näkee ainoastaan jos koria penkoo? Ja ota ennen vieraiden tuloa kuva korista, että näet jos sisältö on yhtään eri järjestyksessä vierailen lähtiessä.
Pese ne housut puhtaiksi ja pistä kaappiin ennen seuraavia illanviettoja. Jos ne niitä sieltä kaapista kaivaa, niin jää todennäköisemmin kiinni.
Aika creepyjä kaverimiehiä kyllä sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukittava pyykkikori?
Munalukko tekisi mieli pistää näille jotka varastavat alushousujani ^.^
Mitä ihmettä he edes tekevät käytetyillä alushousuilla, kun uudet maksavat max muutamia kymppejä
Vierailija kirjoitti:
Jätä joku lappu seuraavalla kerralla pyykkikoriin ("älä X viitsi pölliä mun vaatteita"), niin että sen näkee ainoastaan jos koria penkoo? Ja ota ennen vieraiden tuloa kuva korista, että näet jos sisältö on yhtään eri järjestyksessä vierailen lähtiessä.
Tätä voisi kokeilla seuraaviin illanviettoihin laittaa vaikka lapun "Ole kiltti älä varasta" näin alkuun ja jos toiminta jatkuu niin sitten vähän kovemmin sanoin.
Haistelee sun alushousuja samalla kun runkkaa. Ihan normijuttuja näinä Sodoman ja Gomorran aikoina.
Voisit muuten alkaa myymään sun sun likaisia alushousuja. Kysyntää on ja saisit ihan kivasti rahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Pese ne housut puhtaiksi ja pistä kaappiin ennen seuraavia illanviettoja. Jos ne niitä sieltä kaapista kaivaa, niin jää todennäköisemmin kiinni.
Aika creepyjä kaverimiehiä kyllä sinulla.
Yleensä yritänkin pestä mutta en aina kerkiä ja enhän minä nyt voi aina ennen illanviettoja pestä pyykkikoria tyhjäksi. Mukavia miehiä ovat mutta ilmeisesti joillain heistä on hieman outoja tarpeita jotka saisivat tyydyttää jossain muualla, kuin minun pikkareideni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukittava pyykkikori?
Mitä ihmettä he edes tekevät käytetyillä alushousuilla, kun uudet maksavat max muutamia kymppejä
Haistelee ja runkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Haistelee sun alushousuja samalla kun runkkaa. Ihan normijuttuja näinä Sodoman ja Gomorran aikoina.
Voisit muuten alkaa myymään sun sun likaisia alushousuja. Kysyntää on ja saisit ihan kivasti rahaakin.
Hyi helkkari miksi haistella mun pikkareita? Ostaako joku muka käytettyjä pestyjä pikkareita?
Vierailija kirjoitti:
Pese ne 😁
En minä yksittäisiä pikkareita ala pesemään vain siksi, että joku niitä varastelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukittava pyykkikori?
Haistelee ja runkkaa.
Tekeekö joku oikeasti noin?
Vierailija kirjoitti:
Kuva korista ja sitten kun epäilemäsi varas käy pyykkikorin suunnalla käyt katsomassa onko pengottu ja sitten sanot koko seurueen kuullen että jospa antaisit takaisin ne varastamasi pikkarit. Julkinen nöyryytys varmaan lopettaa varkaudet siihen, tuskin näyttää enää naamaansa siinä porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukittava pyykkikori?
Haistelee ja runkkaa.
Tekeekö joku oikeasti noin?
Tekee. Monikin. Tervetuloa oikeaan maailmaan missä on kaikenlaisia seksuaalisesti kieroutuneita. Ihminen on lopultakin vain eläin muiden joukossa, ja oletko koska viimeksi tarkkaillut koiria tai kissoja? Jatkuvasti nokka kiinni jonkun alapäässä...
Kuka ne päästää sisälle.