Alle nelikymppinen mies ja hengästyy seksin aikana sekä hiki valuu. Itse ole vuotta vanhempi nainen enkä noin rapakuntoinen.
Kommentit (31)
Helppohan se on avata reidet ja maata lahnana. Mies joutuu työstämään ja pumppaamaan ja höyläämään. Se hengästyttää.
Mies on ylipainoinen ja hänelle ei käy mikään muu asento kuin se että hän on päällä. Ap
Joo ja juoksijatkin on rapakuntoisia saman matkan kävelijöihin verrattuna, kun kerran hikoilevat.
Hengästyminen ei minua haittaa, mutta se valtava hikoilu ja erityisesti jos mies vielä lysähtää päälle aktin lopuksi kylmässä hiessä. Yksi jopa nukahti salamana saatuaan orgasmin.
Sinä et hengästy kiihottuneena? Et taida edes saada orgasmia jos luuet että se kuntoon liittyy.
Hikoilu on siis häiritsevää. Joutuu kuivaamaan välillä pyyhkeeseen otsaansa ja seksin jälkeen kääntyy selälleen makaamaan ja on hengästynyt vielä kauan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hikoilu on siis häiritsevää. Joutuu kuivaamaan välillä pyyhkeeseen otsaansa ja seksin jälkeen kääntyy selälleen makaamaan ja on hengästynyt vielä kauan. Ap
Niin minäkin olen hengästynyt vielä pitkään kunnon orgasmin saatuani vaikka harrastan juoksemista ja kuntoni on mainio.
Mies on kertomansa mukaan meinannut nukahtaa rattiin ja lääkäri puhunut uniapneasta joten saa laitteen kotiin sitä varten että asiaa seurataan. On huomattavan ylipainoinen, noin 40-50kg taitaa olla. Ap
Se on kuule kovaa hommaa, paneminen meinaan. Oletko kokeillut? Ei ole ollenkaan niin kevyttä työtä kuin monet naiset kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule kovaa hommaa, paneminen meinaan. Oletko kokeillut? Ei ole ollenkaan niin kevyttä työtä kuin monet naiset kuvittelee.
Olen pannut miestäni vyösträppärilla joten tiedän. Pakaratkin tulivat kipeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hengästyminen ei minua haittaa, mutta se valtava hikoilu ja erityisesti jos mies vielä lysähtää päälle aktin lopuksi kylmässä hiessä. Yksi jopa nukahti salamana saatuaan orgasmin.
Hoitamaton kakkostyypin diabetes?
"Alle nelikymppinen mies ja hengästyy seksin aikana sekä hiki valuu. Itse ole vuotta vanhempi nainen enkä noin rapakuntoinen.
Vierailija
klo 14:07 | 5.1.2022
Juu"
Mitä aloittaja mahtaa hakea?
Kyllä on miesten fyysinen kunto mennyt huonoksi, kun hädin tuskin enää panemaan kyetään.
Ei ole kovin viehättävää, jos noin ottaa kunnon päälle.
Kohta varmaan kunto loppuu jo siinäkin, jos joutuu munan nostamaan lepoasennosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on liikkumisesta eli lihasten käyttämisestä joka väistämättä tuottaa lämpöä ja johtaa ennemmin tai myöhemmin hikoiluun oli kunto mikä hyvänsä. Tähän voisi ajatella apuja nopeuttaa ja helpottaa miehen laukeamista, yllätys yllätys, esileikki joka kohdistuu myös mieheen.
Muistan haluttavan, seksikkään, kovakuntoisen, hoikan naisen joka sai minut ei-ylipainoisen hyväkuntoisen hurjaan kiihkoon jolloin tuli lämmin ja hikoilin. Asennon vaihtuessa naisen ratsastamiseen myös hän alkoi hikoilla. Äärimmäisen kiihkeän ja kokonaisvaltaisesti nautinnollisen aktin jälkeen rentoutumiseni saattoi olla niin totaalista että nukahdin hikisenä muutaman kerran hetkeksi naisen päälle. Hän sai kaipaamaansa ihoa iholle molempien nauttiessa täysin siemauksin.
Hassua, että ylipäätään olet mennyt sänkyyn noin lihavan miehen kanssa, mutta omapa on asiasi.
Sehän on lahnanaisen helppo ihmetellä miten paljon mies hikoilee seksin aikana.
Oletko ylipainoinen? Joutuuko mies kannattelemaan sinua seksin aikana?