Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi silmät ja nenä vuotaa aina ulkona?

Vierailija
30.03.2024 |

Voiko olla siitepölyallergiaa? Ärsyttää "itkeä" ulkoillessa! 😆

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla.

Vierailija
2/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vuotaa aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppää on ilmoilla jo.

Vierailija
4/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. Vesinuha jolle ei voi mitään 

Vierailija
5/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuotaa silmät jos en pidä aurinkolaseja eikä siis tarvitse edes olla mikään "helottaa kirkkaalta taivaalta"-päivä vaan silmät on tosi valonarat. Nenä taasen vuotaa välillä ihan kuin vettä eikä sitä edes huomaa ennen kuin on tippa leuankärjessä tai märkä läntti rinnuksessa.

Nyt katupölyaikana sitten kutisee silmät, nenä ja kurkku sekä yskittää ja aivastuttaakin.

Vierailija
6/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasomotorinen nuha. 

Vierailija
7/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nenä aina tukossa varsinkin vuotaa jos syön mausteista ruokaa. Ollut näin pienestä saakka

Vierailija
8/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katupölyt  ja siitepölykausi kuivina ilmoina saa silmät kutiamaan ja rähmää saa aamulla poistaa silmänurkista niin kuin sellaista pientä hiekkaa. Sitten aivastuttaa ja yskityttää ihan joka aamu niin että saa karstaa poistella hengitysteistä.

Lopputalvesta nahkakin kutisee ja saa koko ajan rasvata apteekin perusvoiteilla. Ei ole syyhyä ja lois elämiä nahassa.

Minä kaivaisin ihan kaikki loiset ihostani ulos jos sellaisia tulisi. Ne saisi äkkilähdön alle aikayksikön.

Minä en tajua kuinka jotkut saastuttavat ilmaa ihan turhaa ilotulitusjätettä heittelemällä eikä ole mitään muuta keinoa saastuttaa.

Vierailija
9/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut oireita jo kuukauden ajan. Ei tuuleteta kotona. Allegialääkeet käytössä. Lapsella lisäksi astmalääkeet. Ulkoilun tai viimeistään ennen nukkumaanmenoa jälkeen suihku, pelkästään vedellä, koska jos pöly jää iholle se kutisee. 

Vierailija
10/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saasteita heittelevät ihmiset vois vähän ajatella keuhko sairaita ihmisiä.

Vierailija
11/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuotaa ulkoillessa vain toinen silmä ympäri vuoden, varsinkin jos tuulee vähänkin viileämmin. En tiedä mistä johtuu. Silmätipoistakaan ei ole apua.

Vierailija
12/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään ensimmäisen kerran tänä keväänä ulos mennessä silmät kirveli ja valui vettä. Arvelen, että on yhdistelmä: jokin siitepöly, katupöly eli hiekoitushiekka ja kirkas auringonvalo.

Vierailija
13/13 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katupöly

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi