Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan ihottumaa ilmaisusta "Huone kylpee valossa"... Kerro ilmaisu, joka aiheuttaa ihottumaa tai vähintään lievää kutinaa sinulle

Vierailija
05.01.2022 |

-

Kommentit (2280)

Vierailija
1801/2280 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitää sallia itselleen herkkuja" -> sanojana poikkeuksetta joku joka yrittää väkisin tyrkyttää toiselle ruokaa, jota tämä pitää kaikkea muuta kuin herkullisena. Ylipäätään sanan "herkku" merkitys alkaa olla niin kieroutunut että tekee mieli poistaa varmistin joka kerran kuullessa.

Vierailija
1802/2280 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tuotteen X ja 'paljon muuta'. Jälkimmäinen tarkoittaa yleensä 'ei mitään'. Samoin lehtien myyntivalttina käyttämä 'ajan ilmiöitä' on sellainen markkinoinnin surkea sanahirviö että viimeistään silloin jää tilaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/2280 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pojat nyt vaan ovat poikia"

Itse ei saanut tehdä kivoja asioita, kuten kiivetä puissa, ja kun niin teki niin eriarvoisuus kerrottiin pienelle tytölle tuon lauseen kaltaisesti. Myöhemmin kuulin saman lauseen siinä tilanteessa, kun saman illan aikana seurueeseen saapunut mies kouri minua ja ilmaisin sen hänelle suoraan, ettei se ole ok. Mies nauroi alentavasti mennessään pois, jonka vuoksi tuttava kysyi tilanteesta ja kertoessani sen hänelle niin hän reagoi samoin. Aloin vihaamaan tuota lausetta, koska itselleni se edustaa sukupuolesta johtuvaa väärinkohtelua.

Kaikesta huolimatta en pidä kaikkia miehiä sikoina ja niitä löytyy myös naisista yhtä lailla, mutta tuo lause vain edustaa itselleni sitä, että joku muu asettaa minulle alempiarvoisen paikan suhteessa poikiin/miehiin.

Vierailija
1804/2280 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pojat nyt vaan ovat poikia"

Itse ei saanut tehdä kivoja asioita, kuten kiivetä puissa, ja kun niin teki niin eriarvoisuus kerrottiin pienelle tytölle tuon lauseen kaltaisesti. Myöhemmin kuulin saman lauseen siinä tilanteessa, kun saman illan aikana seurueeseen saapunut mies kouri minua ja ilmaisin sen hänelle suoraan, ettei se ole ok. Mies nauroi alentavasti mennessään pois, jonka vuoksi tuttava kysyi tilanteesta ja kertoessani sen hänelle niin hän reagoi samoin. Aloin vihaamaan tuota lausetta, koska itselleni se edustaa sukupuolesta johtuvaa väärinkohtelua.

Kaikesta huolimatta en pidä kaikkia miehiä sikoina ja niitä löytyy myös naisista yhtä lailla, mutta tuo lause vain edustaa itselleni sitä, että joku muu asettaa minulle alempiarvoisen paikan suhteessa poikiin/miehiin.

Pakko muuten lisätä, että joka kerta tuo ulkopuolinen henkilö on ollut itseäni vanhempi nainen. Joka kerta.

Naiset voisivat itse miettiä, että kuinka puhuvat toisilleen. Useammin miehet ovat laittaneet omansa kuriin kuin naiset.

Vierailija
1805/2280 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan ihottumaa näistä "saan ihottumaa" valituksista

Vierailija
1806/2280 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan finnejä ja ihottumaa ilmaisusta: "Saan ihottumaa ilmaisusta"

Minä saan peräpukamia ilmaisusta saan finnejä ja ihottumaa ilmaisusta saan ihottumaa ilmaisusta.

Nuo kaikki saavat minut puolestaan nousemaan etunenässä takajaloilleni.

Vierailija
1807/2280 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mikä tahansa normaali asia on haastava.

Siis ei uskalleta käyttää sanaa vaikea. Haastava ei kuullosta niin pahalta eikä niin selvästi anna ymmärtää, että puhuja ei osaa/pysty tekemään jotain.

Vierailija
1808/2280 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hieno matka, kun on tehty jotain yhdessä. Ei kuitenkaan matkustettu.

Vierailija
1809/2280 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanat "pöyristyttävä" ja "silmitön" aiheuttaa oksennusrefleksin. 

Vierailija
1810/2280 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli hieno matka, kun on tehty jotain yhdessä. Ei kuitenkaan matkustettu.

Tätä "matkaa" ne toistavat ne kaikki pintajulkkikset eronsa jälkeen. Eli ihana oli "matka", vaikka maaliin tultiin silmä mustana ja ex-siippa lusii lähestymiskieltoa.

Mahtavaksi "matkaksi" taisivat myös jotkut Diili-ehdokkaat kehua omaa osallistumistaan , vaikka pullahtivat omaa pöljyyttään pois  jo alkumetreillä

Vierailija
1811/2280 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melinda ja Johan-rakas erosivat pitkästä liitostaan ystävinä (olivat kimpassa 5 vuotta...).

Vierailija
1812/2280 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pitää sallia itselleen herkkuja" -> sanojana poikkeuksetta joku joka yrittää väkisin tyrkyttää toiselle ruokaa, jota tämä pitää kaikkea muuta kuin herkullisena. Ylipäätään sanan "herkku" merkitys alkaa olla niin kieroutunut että tekee mieli poistaa varmistin joka kerran kuullessa.

No jo on kumma, että ruoan tarjoaminen saa aikaiseksi murhanhimoisia ajatuksia.

Toki ymmärrän, jos kyse on vegaanisista herkuista.

Vierailija
1813/2280 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä. Aivan kuin jokainen asia olisi joku urheiluturnaus, jossa asiat kamppailevat toisiaan vastaan.

Vierailija
1814/2280 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun some räjähtää (?????)

Vierailija
1815/2280 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti

Vierailija
1816/2280 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saan ihottumaa asiasta X ..."

Vierailija
1817/2280 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saan ihottumaa ilmaisusta" kuulostaa yhtä viisaalta kuin aloittajan "kylpee valossa".

Ilmaisusta ei voi saada ihottumaa, mutta tuskinpa näistä ilmaisuista kumpikaan on muuta kuin tapaa voimistaa sanomaa ja sen vaikutusta.

Vierailija
1818/2280 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärripurri kirjoitti:

saan ihottumaa näistä "saan ihottumaa" valituksista

Minä taas saan ihottumaa ilmaisusta saada ihottumaa jostakin.

Vierailija
1819/2280 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. -ilmaisu (selittely)

Vierailija
1820/2280 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuunataan jokin ruoka tai jokin talo.

Tuunata-sana on vain niin tunkkainen ja haiseekin vanhalta ja homeiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän