Työttömistä naisista voisi nopeasti saada lisäkäsiä terveydenhuollon tehtäviin
Aamulehden yleisönosastolta löytyy ratkaisu nuorten naisten työttömyyteen ;)
Kommentit (130)
Voi mikä aivopieru. Miksi vain naisista?
Itse olen työtön mutta en koskaan menisi terveydenhuoltoalalle. Kammoan kaikkea mikä liittyy sairaaloihin ja sairauksiin, saati sitten eritteisiin.
Thaihierojista vois saada nopeesti lisäkäsiä hoitopuolelle :)
Ehdottomasti pitää olla lakananvaihtajalla sairaanhoitajan paperit. Vähemmällä siitä hommasta ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa millä palstalla ollaan, kun ainoa asia mihin kiinnitetään huomiota ja mistä valitetaan on, että miehistäkö ei :-D
Ei valitettu? Ihan oikein edellä ihmeteltiin, työttömistä ylivoimaisesti suurin on miehiä eikä hoiva-alalla ole sukupuolen mitään väliä
Entäs opettajat?
Hoitoala on kovaa työtä niin fyysisesti kuin henkisesti. Miehillähän on enemmän fyysistä voimaa ja monet väittävät olevansa henkisestikin "kovempia" kuin naiset.
Ja koska olen mies ja työtön niin oma penikseni varmastikin estää sen, että minua ei voida ensinkään kouluttaa tai muutoim työllistää osana taistelua ja kamppailua koronaa vastaan. - Vai mitä tästä kirjoituksesta pitäisi ajatella?
Kannattaisi heti ensiksi jalkauttaa nämä terveydenhuoltoalan liittojen vetelehtivät perseenreiät kenttätyöhön, ihan pomoja myöten.
Ei yhtään ihmetytä että allekirjoituksena Matti 😂
Ilmeisesti idea oli että ILMAISIA apukäsiä, miehillehän tarvis maksaa palkkaa. Naisille ei, kun niillehän on luontaista kaikki hoivaaminen ja ihmiseritteiden luuttuaminen.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa millä palstalla ollaan, kun ainoa asia mihin kiinnitetään huomiota ja mistä valitetaan on, että miehistäkö ei :-D
Niin, tunnen monia mieslähihoitajia, miessairaanhoitajia ja mieslääkäreitä. Miksei miehistä siis olisi hoitoalan työtehtäviin? Ei kai se sukupuolesta kiinni ole, vaan koulutuksesta? Miehillä on vielä enemmän voimaa nostella mummoja ja pappoja. Mutta eipä hoitoalalle, kuten ei moneen muuhunkaan työhön ketään pystymetsästä voi repiä.
Ja työttömistä pojanklopeista !
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jo valmiiksi asenteellinen mielipide kiinnittää huomiota, kun sen kirjoittaja ei vaivautunut esittämään mitään loogisia perusteita tueksi.
Kaikenlaisia höyrypäitä.