Saan ihottumaa ilmaisusta "Huone kylpee valossa"... Kerro ilmaisu, joka aiheuttaa ihottumaa tai vähintään lievää kutinaa sinulle
Kommentit (2280)
Hellelukemat paukkuvat aina iltapaskojen otsikoissa. Pakkanen paukkuu, ei helle. Ylipäätään kaikkien ennätysten "paukkuminen".
Vierailija kirjoitti:
Astetta tyylikkäämpi/isompi/parempi, kun tarkoitetaan tavallista tyylikkäämpää jne.
"Minua kiehtoo matematiikka" kun tarkoitetaan että ollaan kiinnostuneita matikasta.
"Työskentelen hyvinvointitoimialalla", kun ihminen on jonkun sairaalan sihteeri.
Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?
"Työskentelen kaupan alalla" = olen myyjä
Jos sisustus tai ruoka on rouhean rustiikkinen tai mutkaton tai konstailematon. Miten ruoka tai sisustus konstailee?
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin kiitollinen, että sanonta "Reps ja kops" jäi kaikessa hiljaisuudessa 2010-luvulle
Mitä tarkottaa reps ja kops. Olen jostain syystä säästynyt koko ilmaisulta.
Tosimies ajaa kelillä kuin kelillä.
Täällä on muuten pirusti hyttysiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin kiitollinen, että sanonta "Reps ja kops" jäi kaikessa hiljaisuudessa 2010-luvulle
Mitä tarkottaa reps ja kops. Olen jostain syystä säästynyt koko ilmaisulta.
Lemmikki siirtyi sateenkaarisillalle. Tuliko siitä homo kuollessaan vai?
Vierailija kirjoitti:
Saan finnejä ja ihottumaa ilmaisusta: "Saan ihottumaa ilmaisusta"
Minä saan peräpukamia ilmaisusta saan finnejä ja ihottumaa ilmaisusta saan ihottumaa ilmaisusta.
Minä saa iho-oireita kun joku huutaa "Varokaa rikkihappoa!"
Minä saan orgasmin jos joku sanoo, että 😍
Ruisleipää lohikeiton kylkeen, kurkkuviipaleita leivän kylkeen.
Suihkuhattu
Saan ihottumaa ilmaisusta "saan ihottumaa" viitatessa siihen, että ärsyyntyy jostain 🤮
"Huone kylpee valossa" Ihana esimerkki kielemme monivahteisuudesta ja raikkaasta ilmaisusta.
Saan ihottumaa ilmaisusta "Huone kylpee
Pystytkö edes töissä käymään ihottumasi takia?
Nyt sitä saa! Kaurapuuroa nimittäin.
Kohta se alkaa! Opiskelu nimittäin.
Bändi, joka saa tanssijalan vipattamaan.
Nupit kaakkoon ja kannat kattoon (tai: korkkarit kattoon) -- tarkoittaako tämä, että joku potkaisee kengät jalastaan kattoon vai makaa selällään kengänpohjat suunnattuna kohti kattoa?
Loistava lahjaidea! (kun mainostetaan jotain karseaa krääsää, jota kukaan ei haluaisi omaan kotiinsa)