Saan ihottumaa ilmaisusta "Huone kylpee valossa"... Kerro ilmaisu, joka aiheuttaa ihottumaa tai vähintään lievää kutinaa sinulle
Kommentit (2280)
Olen niin kiitollinen...... ja mielellään itku silmässä lausuttuna.
Makujen lempeä liitto.
Sekoittele joukkoon vihannekset.
Nostele päälle yrttejä.
Nosta vuoka jääkaappiin.
"Vaatteissa pitää olla aina joku juttu/clue"
Näin sanoo Tuire-Pirkko, 57, Perä-Kiimingistä kun valitsee "omannäköistään" asukokonaisuutta naapuripitäjän Prisman syysalesta. Hitto mikä ylikulunut klisee.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunat antavat kadulle tai puistoon.
Miksei voi olla vaan avautuvat?
Miksi niiden avautuminen olisi tärkeää mainita, eikös ikkunat noin yleensäkin avaudu?
Vierailija kirjoitti:
"Vaatteissa pitää olla aina joku juttu/clue"
Näin sanoo Tuire-Pirkko, 57, Perä-Kiimingistä kun valitsee "omannäköistään" asukokonaisuutta naapuripitäjän Prisman syysalesta. Hitto mikä ylikulunut klisee.
Klisee-sanan käyttö muussa kuin painoteknisessä merkityksessä.
Joku asia on sitten taputeltu.
Vierailija kirjoitti:
Joku asia on sitten taputeltu.
Tai sitten se on selvää pässinlihaa 🤯 Puhelinmyyjät tätä käyttää.. Olen itsekin joskus opiskeluaikoina ollut kyseisessä työssä ja saanut pomolta noottia kun poikkesin ns. Speakista ja en sanonut tuota, Tämähän on sitten selvää pässinlihaa tai Asiahan on sitten taputelu.. Ei ei ja ei!! Vähintäänkin ruusu puhkeaa kun kuulee jomman kumman näistä..
Surauta smuuti (tai ylipäätään mikään)!
Hehkuu äitiyden onnea
Sanonta: aikainen lintu madon nappaa saa minulla ihottuman puhkeamaan välittömästi!
Teetkö tämän näin, ei kannattaisi tai
Oletko aina tehnyt tämän väärin ym lehtien otsikot, näppy nousee!!
Myös sanat somevaikuttaja, influensseri (tulee mieleen joku räkänokkainen influenssan levittäjä) ja kohukaunotar sitä sun tätä jutut saa näpyt nousemaan..
Älkää kivittäkö, mutta..
Saan (siitä ja tästä) ihottumaa
Saa kivittää
Aikuisten oikeesti
Hyvä kysymys
Kuka ottaa tästä kopin
Ok, boomer
Get over it, boomer
Nämä on niin junttia ja väsynyttä läppää...
Kun jonkun lemmikki lähtee sateenkaarisillalle.
Kamalin ilmaisu ikinä!
Kaikki sellaiset, että "pitää kuunnella kehoa" tai "keho kertoo", "keho muistaa" tms.
"Henkinen ja fyysinen". Itse sanoisin joko henkinen ja ruumiillinen, tai sitten psyykkinen ja fyysinen.
Myydä ei oota. Voi luoja, että voi ärsyttää tämä. Entä jos tuote olisi ihan vain loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Kun toivotan hyvää illan jatkoa, niin en kuule "samoin, kiitos" vaan pelkkä "samoin"
Tulee nolo olo.
Minäkin kiitän, jos minulle toivotetaan jotain.
Olen kuullut Matti Klingen vastaavan "Juu, samoin". Voiko se sitten olla väärin.
Dinneri, breku... lähes kaikki finglish-sanonnat