Saan ihottumaa ilmaisusta "Huone kylpee valossa"... Kerro ilmaisu, joka aiheuttaa ihottumaa tai vähintään lievää kutinaa sinulle
Kommentit (2280)
Netti räjähti. Ruudulle lävähti. Tyhjentävä vastaus.
Anteeksi, älä kivitä minua mutta tuo huone kylpee valossa on mielestäni hyvin kuvaava.
Hänen hymynsä valaisi koko huoneen.
Tätä käytetään erityisesti henkirikoksen uhreista.
Me löydettiin toi sohva jolla istut ja nojatuolit viime viikolla joltain roskalavalta....
Heh, ollaan sukulaissieluja. Mulle tulee oireita ilmaisusta "valo tulvii sisään [esim. suurista ikkunoista]". Voisiko se valo tulla jollain muulla tavalla vaihteeksi kuin tulvimalla? Samoin inhoan sisustuksista puheen ollen sitä kun "jokainen yksityiskohta on tarkkaan harkittu". Kenellä on aikaa miettiä joka hiivatin patalappua?
"Ilmiantakaa hyvä [parturi, hieroja remppaaja jne.]" 🤢
"Harvinainen kuva" tyrkkyjulkkiksen instassa .
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, älä kivitä minua mutta tuo huone kylpee valossa on mielestäni hyvin kuvaava.
Ehkä asut avarassa kaupunkihuoneustossa, jonka ikkuna avautuvat merelle ja joka kylpee valossa XDDDD
ap
Saan ihottumaa / saan näppylöitä / vetää palkokasvin hengityselimeen
Työpaikan tms. "tarkimmin varjeltu salaisuus", joka kuitenkin siis on puheenaiheena.
Tosta " huone kylpee valossa " mulle tulee mieleen huone , jossa on ollut paha vesivahinko, jonka jäljet näkyy selvästi kun laittaa valot päälle.
Saada hiekkaa p*lluun. Ehkä tämä ärsyttää siksi, kun sitä tykätään käyttää silloin kun joku nainen ottaa ihan aiheesta jonkun ongelman esille.
Porkkanalaatikon rippeet taipuvat piirakoiksi.
Ikkunat antavat kadulle tai puistoon.
Miksei voi olla vaan avautuvat?
"Lisää joukkoon proteiinia"