Saan ihottumaa ilmaisusta "Huone kylpee valossa"... Kerro ilmaisu, joka aiheuttaa ihottumaa tai vähintään lievää kutinaa sinulle
Kommentit (2280)
Hyytävä.
Kaikki on nyt hyytävää, ei enää eeppistä tai kryptistä.
Kuumottava. Joutaisi roskakoppaan koko sana. "Kissa oli kuumottavassa tilanteessa" tai " minä jouduin kuumottavaan tilanteeseen kun en tehnyt tenttiä". Ihan älytöntä kun ei osata Suomen kieltä. Kuumottavan merkitys löytyy sanakirjasta, höyhensukupolvelle mainittakoon että ei tarvitse lukea kirjaa, ihan netistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Some repesi
Someraivo repesi, kun talvi yllätti autoilijat.
Utelut satuttavat, kun olet aina tehnyt väärin- ei ehkä pitäisi.
Eläköityä. Kun minä jään (toivottavasti pikaisesti) pois töistä, niin jään ELÄKKEELLE
,en siis eläköidy.
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämellä
Hyvää hyvyyttäni
Legenda jo eläessään.
"please do not hesitate to contact me If you have any questions ..."
Tämä lause toistuu jokaikisessä hakemuksessa, jonka töissä vastaanotan.
Ärsyttävän siitä tekee se, että totta hitossa mun on otettava yhteys niihin ihmisiin
jos hakemukset on pielessä, ei siinä ole mitään epäröintiä.
Esihenkilö. Mies/naisoletettu.
nua melkein kaikki ilmaisut ovat kiinteistö välittäjien käyttämiä OSOITTAA KOULUTUS TASON. TASO EI KUITENKAAN PARANE VAIKKA TITTELIIN LISÄTÄÄN KIRJAIMIA. LKVVVKS.
"Puhua lontoota"
"Lontoo puhuminen"
Ystävystyä johonkuhun: "ystävystyin Tiinaan viime vuonna". Siis ystävystyin Tiinan KANSSA (sorry tämä huutaminen, en osaa lihavoida tekstiä puhelimella).
"En pysty lähettää kuvia". Siis "en pysty lähettäMÄÄN kuvia".
Aarrhhgghh. 😠😠😩😩🙄🙄 (kiitos puhelin tilanteeseen täysin sopivista emojeista)
"Kyllä sinä tästäkin taas selviät".
Kun on juuri tullut tietoon että sairastat parantumatonta syöpää. Miten hiivatissa siitä voi selvitä? Ja "tästäkin". Mitä ihmettä, mistä muusta minun on pitänyt selvitä.
Kun bloggaaja tai perheenjäsenensä sairastuu, niin joudutaan/ollaan/mennään SAIRASTUVALLE - mille helvetin tuvalle? Ovatko kaikki esim armeijassa/sodassa, jossa sairastupa on erikseen muista tuvista? AAAAARRRGGGHHH
Avautua 😩
Miksi ei ole että kertovat.
Päiväkodissa on täitä liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt Annen/Niinan/Anssin sääkartoille.
Nyt alueille. ( Jaetaan vähän meidän keskinäisestä tiedosta teillekin, ammattislangilla höystettynä. )
Uutiset alueeltasi. ( Mukamas -henkilökohtaista palvelua, oikeasti tuntuu rajaavalta vallankäytöltä.)
Tämä saa otsasuonet pullistumaan.
Iltalehtien otsikot "Yksi kuva kertoo miksi [sitä tätä tota, esim miksi suomalaiset äänestivät/eivät äänestäneet]"..
Sydänlömpöiset = kädenlämpöiset.