Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä törkeää tuntemattomat ovat kommentoineet sinulle?

Vierailija
25.04.2015 |

Mulla on kommentoitu lapsilukua (5): "ootpa ollu ahkere eheeheh" ja kaksosistani: "tais tulla tuplavahinko" ja kun olin raskaana vikaa kertaa ja liikkeellä koko katraan voimin, niin eräs mies tuli esittämään pahoittelut vielä syntymättömästä lapsestani.

Ja sanottakoon vielä, että ihan haluttuja lapsia ovat kaikki ja ihan itse ne elätetään :) Kommentoijat ovat muuten kaikki olleet keski-ikäisiä miehiä.. mikä niitäkin nyppii toisten lapsimäärässä.

Kommentit (238)

Vierailija
121/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän surettaa, että näissä ulkonäkömollausjutuissa on usein perässä "mutta oikeasti mä oon upea ja kaunis!", "nykyään saan pelkästään positiivista palautetta siitä ulkonäköseikasta!" tjsp.

Kuulkaa, sillä ei ole yhtään mitään väliä. Tuollainen huutelu ja haukkuminen on törkeää joka tapauksessa, olet sitten ruma tai kaunis. Vakuuttelemalla kauneuttanne haluatte ehkä varmistaa mammoille, ettei haukkuminen ollut oikeutettua, mutta tuota kautta tulette kuitenkin vihjanneeksi samalla, että ns. oikeasti ruman haukkuminen olisi sitten ymmärrettävämpää.

Siis sen lisäksi, että annatte ymmärtää oletetun rumuuden jääneen vaivaamaan teitä enemmän kuin sen, että joku idiootti kehtasi kommentoida ilkeästi.

Vierailija
122/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa tuntematon nainen tuli sanomaan, että olet ruma etkä osaa käyttäytyä ravintolassa. Join siis yksin paukkuani tiskillä. 

Lisäksi kun olin nuori niin naiset arvostelivat vaatteitani, hiuksiani, huonoa ihoani ja vartaloani. Mutta kai se ikääntyminen on tehnyt hyvää kun nykyään olen jopa ihan suosittu naisten parissa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pilkattiin eniten lukiossa. Olin ja olen edelleen isorintainen, joten minua nimitettiin huoraksi ja isotissiksi, vaikka en ollut edes ollut sängyssä kenenkään kanssa. Kuulin, että yksi poika oli valehdellut, että on ollut minun kanssani sängyssä. Sen jälkeen minua kiusattiin entistä enemmän ja sanottiin koneeksi.

Kerran tuntematon mies tuli baarissa luokseni ja otti rintani kouriinsa. Löin avokämmenellä häntä naamaan. Minun rinnoistani ovat huomauttaneet todella monet miehet ja tehneet niiden johdosta johtopäätöksiä, että olen tyrkky. Silikonibimbot pilaavat tavallisten isorintaisten maineen.

Olen todella allerginen rintahuomautuksille, mutta mieheni ei anna leikata niitä pienemmäksi, koska pelkää leikkauskomplikaatioita. 

Vierailija
124/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:22"]

Minua pilkattiin eniten lukiossa. Olin ja olen edelleen isorintainen, joten minua nimitettiin huoraksi ja isotissiksi, vaikka en ollut edes ollut sängyssä kenenkään kanssa. Kuulin, että yksi poika oli valehdellut, että on ollut minun kanssani sängyssä. Sen jälkeen minua kiusattiin entistä enemmän ja sanottiin koneeksi.

Kerran tuntematon mies tuli baarissa luokseni ja otti rintani kouriinsa. Löin avokämmenellä häntä naamaan. Minun rinnoistani ovat huomauttaneet todella monet miehet ja tehneet niiden johdosta johtopäätöksiä, että olen tyrkky. Silikonibimbot pilaavat tavallisten isorintaisten maineen.

Olen todella allerginen rintahuomautuksille, mutta mieheni ei anna leikata niitä pienemmäksi, koska pelkää leikkauskomplikaatioita. 

[/quote]

Minäkin olin yläasteella huora, vaikken ollut ede pussannut kenenkään kanssa. Olin myös läski vaikka vyötärönympärykseni oli alle 60 cm. Joka ikinen välitunti sain kuulla alentavia nimityksiä ja huutelemista.

Tytöt jättivät ulkopuolelle ja pojat olivat täysiä mulkkuja. Opettajat eivät puuttuneet millään tavalla kiusaamiseen.

En kyllä leikkauta rintojani, ne eivät ole tehneet kenellekkään mitään pahaa.

Vierailija
125/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:37"]

"Hei ämmä, sulla on helvetin hyvä perse!". Aloin melkein itkeä kun joku mies huusi minulle näin pari kevättä sitten. Sen jälkeen hankin itselleni pepun peittävän kevättakin

[/quote]

Sinun pitäisi olla ylpeä perseestäsi jos se on kerran hyvä. Lakkaa olemasta tyhmä ämmä.

Vierailija
126/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:29"] [/quote] Vitun herkkänahkainen taidat olla. Mitäs jos joku huutais sulle että vitun läskiperse, tekisit varmaan itsarin? [/quote] Et voi olla kuin mies. Se olis vähän kuin sulle kommentoisi et sullapa pullottaa housuissa vähän.

[/quote]

Se, että nainen kommentoi miehen ulkonäköä, ei ole sama asia kuin että mies kommentoi naisen ulkonäköä, koska naista ja naisen ulkonäköä kohdellaan eri tavalla meidän kulttuurissa ja nainen on valta-asemaltaan alistettu.
[/quote]

Voi kuule, tuo ääliö, jolle kommentoit, ei ymmärrä noin "sivistyneitä" sanoja. Katsos, kun sanavarastoonsa kuuluu pelkkiä v-alkuisia sanoja ja pää on täynnä tyhjää

Vierailija
127/238 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:44"]

Istuin kaverini kanssa ulkona penkillä. Kauempana (ehkä 20 metriä) oli muutamia vuosia nuoremmat teinitytöt, joista toinen itki. Huomasimme heidät, mutta emme kiinnittäneet asiaan huomiota, vaikuttivat olevan kunnossa kuitenkin. Sitten yhtäkkiä kun hieman nauroimme, täysin toisiamme katsoen, heidän suunnasta kuuluu "vitun huorat!! Idiootit" jne, ja katsoimme kummasti että nehän huutaa meille!! Olimme niin hämmentyneitä, mutta ilmeisesti ne teinit jotenkin luulivat että nauroimme/puhimme heistä? Sitten ne lähti pois ja huusi meille useaan otteeseen "ootte ihan vitun rumia!" 

[/quote]

:DDD

Tyypillisiä teinejä, kaikkihan heistä puhuu.. Voin kuvitella hölmistyneen ilmeenne ja teinien "pitäkää tunkkinne" asenteen. Kuin suoraan jostain sketsiohjelmasta...

Vierailija
128/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:37"]

"Hei ämmä, sulla on helvetin hyvä perse!". Aloin melkein itkeä kun joku mies huusi minulle näin pari kevättä sitten. Sen jälkeen hankin itselleni pepun peittävän kevättakin

[/quote]

kaapu vapauttaa tuolta

Vierailija
129/238 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille oikeasti ihan uusi juttu se, että Alzheimer muuttaa ihmisen ilkeäksi ja rääväsuiseksi?? Sen takia monet vanhukset kommentoivat törkeyksiä. Haloo?

Vierailija
130/238 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:16"] Kyllä tässä ketjussa on kamalia esimerkkejä :( Minulle on jäänyt erityisesti mieleen seuraava. Joutuessani käyttämään rollaattoria sain haukut eräältä mummolta. Hän mm. epäili minun varastaneen sen ja huuteli isoon ääneen, mihin noin nuori ja terve rollaattoria tarvitsee. Olin n. 22-vuotias ja kuntoutumassa aivoverenvuodosta.  [/quote] Tästä tulee mieleen niin ystäväni kokemus! Hän liikkui hyvin vaivalloisesti rollaattorinsa kanssa, kun kaksi mummoa alkoi jakaa elämänviisauksiaan  eikä millään kauniilla tavalla! Ystävälläni oli ylipainoa ja mummot haukkuivat häntä sen takia laittaen hänen terveysongelmansa ylipainon syyksi. Kun ystäväni kertoi olleensa autokolarissa, toinen mummoista tokaisi läskin voivan haitata näkyvyyttä. Miksi ihmiset kuvittelevat, että he voivat töräytellä toisille mitä haluavat? Eivätkö he yhtään ajattele, miltä muista tuntuu? [/quote] Alzheimeria sairastava on usein törkeä suustaan. Harvemmin "mummot" ovat elämänsä kunnossa henkisesti ja fyysisesti. Senpä takia en jaksa provosoitua vanhusten ilkeistä kommenteista. Sairaus siinä yleensä puhuu. [/quote] Öö... alapeukut, miksi ihmeessä? Miksi totuus on paha asia??

[/quote]

Mikä totuus?
[/quote]

Tiedätkö Alzheimerista mitään? Tajuatko, että se on yleinen, persoonaa muuttava sairaus vanhuksilla? Se on totuus. Voit googlettaa. Sana on Alzheimer.

Vierailija
131/238 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:16"]

Raskaana ollessani kauppareissut keräsivät välillä ilkeitä katseita. En juonut yhtään alkoholia koko aikana, mutta miehelleni toin välillä kaupasta pari kaljaa. Tähän sitten eräs mummo tokaisi takanani : Jahhas, tämänkö takia käyt jo heti aamulla kaupassa, ettei moni ihminen näe kun ostat itsellesi alkoholia vaikka olet raskaana!" En korvaani lotkauttanutkaan, ja sekös tuntu mummoa ärsyttävän vielä enemmän. Toinen tökerö kommentti tuntemattomalta tuli, kun olin raskauden puolivälissä katselemassa vauvojen vaatteita. Vatsani oli aika pieni, ja ylläni oli löysähkö toppi, joten vatsaa ei hetinäkemältä erottanut. Vauvanvaateosastolla sitten kiukkuinen kanssaodottaja katsoi ensin pitkään ja sitten laukaisi "Hei kuule, jos et ole raskaana niin mene muualle täältä vauvaosastolta kun viet vaan tilaa". :D Vastasin naiselle että vähemmän minä vien tilaa ku sinä ja tuo jumppapallosi ja kävelin ulos kaupasta. :D

[/quote]

Vain luuseri jättää omat asiansa hoitamatta jonkun randomin moukan vuoksi. En ymmärrä näitä yläpeukkuja.

[/quote]

Sitä paitsi täysin epäuskottavaa, että joku myyjä sanoisi jotain tuollaista. En usko! Vauvanvaateosastolla varmasti tiedetään, että muutkin kuin raskaana olevat ostavat vauvanvaatteita... kas lahjaksi esim.

Valehtelemalla täällä saa peukkuja, se on huomattu!

[/quote]

Lukutaito ois hyvä juttu.

Vierailija
132/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:29"] [/quote] Vitun herkkänahkainen taidat olla. Mitäs jos joku huutais sulle että vitun läskiperse, tekisit varmaan itsarin? [/quote] Et voi olla kuin mies. Se olis vähän kuin sulle kommentoisi et sullapa pullottaa housuissa vähän.

[/quote]

Se, että nainen kommentoi miehen ulkonäköä, ei ole sama asia kuin että mies kommentoi naisen ulkonäköä, koska naista ja naisen ulkonäköä kohdellaan eri tavalla meidän kulttuurissa ja nainen on valta-asemaltaan alistettu.
[/quote]

Voi kuule, tuo ääliö, jolle kommentoit, ei ymmärrä noin "sivistyneitä" sanoja. Katsos, kun sanavarastoonsa kuuluu pelkkiä v-alkuisia sanoja ja pää on täynnä tyhjää
[/quote]

Voi kuule Irma, pidä se pääsi kiinni joskus. Menikö tunteisiin häh :D

Vierailija
133/238 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso miten komea nuori mies!

Traumat jäi. Ei ihmisille saa valehdella, ainakaan julkisesti. Tilanteen muut osapuolet varmasti hirnuivat ostoshyllyjen takana.

Vierailija
134/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:16"]

Kyllä tässä ketjussa on kamalia esimerkkejä :(

Minulle on jäänyt erityisesti mieleen seuraava. Joutuessani käyttämään rollaattoria sain haukut eräältä mummolta. Hän mm. epäili minun varastaneen sen ja huuteli isoon ääneen, mihin noin nuori ja terve rollaattoria tarvitsee. Olin n. 22-vuotias ja kuntoutumassa aivoverenvuodosta. 

[/quote]

Tästä tulee mieleen niin ystäväni kokemus! Hän liikkui hyvin vaivalloisesti rollaattorinsa kanssa, kun kaksi mummoa alkoi jakaa elämänviisauksiaan  eikä millään kauniilla tavalla! Ystävälläni oli ylipainoa ja mummot haukkuivat häntä sen takia laittaen hänen terveysongelmansa ylipainon syyksi. Kun ystäväni kertoi olleensa autokolarissa, toinen mummoista tokaisi läskin voivan haitata näkyvyyttä. Miksi ihmiset kuvittelevat, että he voivat töräytellä toisille mitä haluavat? Eivätkö he yhtään ajattele, miltä muista tuntuu?
[/quote]

Alzheimeria sairastava on usein törkeä suustaan. Harvemmin "mummot" ovat elämänsä kunnossa henkisesti ja fyysisesti. Senpä takia en jaksa provosoitua vanhusten ilkeistä kommenteista. Sairaus siinä yleensä puhuu.

Vierailija
135/238 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelimme äitini kanssa Oulun City-talon kulmalla pahki sellaisen teini-ikäisen punkkaripariskunnan kanssa, niin se tyttö huusi meille: "Vitun huorat saatana!" Ja poikakin komppas "Nii vittu!" Mä itse olin tuolloin ehkä 10-vuotias. Kyllä olen miettinyt mitähän noistakin suunsoittajista lopulta tuli, tapauksesta on aikaa 15 vuotta.

Vierailija
136/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki törkeydet on miesten suusta. Lähinnä tissejä, takapuolta ja sääriä katsovat oikeudekseen kommentoida. Kivahan se on jos tykkäävät mutta jos en osoita kiitollisuutta kommenteista niin ei sitä tarvii huoraksi haukkua kuten lähes aina käy. Idiootit.

Vierailija
137/238 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No hyi vittu miten keltaiset hampaat sulla on, munkin hampaat on vaaleemmat."

"Vitun Tukiainen ja *matkittua kopsottelua kun kävelin korkokengillä*"

"Jos sul olis isommat tissit, niin voisitkin näyttää ihan hyvältä" (tämä teininä, arvatkaa ottiko koville..)

"Sun naama on ruma ku petolinnun perse, mut kroppa ihan ookoo."

Nämä kaikki kommentit tosiaan suomalaisilta miehiltä ja silloin, kun näytin aivan saatanan hyvältä (n. 20v). Ulkomaisilta miehiltä tulikin sitten kyselyjä, että ootko malli kun oot noin kaunis etc. :) On se kumma, miten sitä surkeaa itseluottamusta puretaan sitten naisiin.

Vierailija
138/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:16"]Kyllä tässä ketjussa on kamalia esimerkkejä :( Minulle on jäänyt erityisesti mieleen seuraava. Joutuessani käyttämään rollaattoria sain haukut eräältä mummolta. Hän mm. epäili minun varastaneen sen ja huuteli isoon ääneen, mihin noin nuori ja terve rollaattoria tarvitsee. Olin n. 22-vuotias ja kuntoutumassa aivoverenvuodosta.  [/quote] Ja sitten suomalaisia sanotaan tuppisuiksi. Kyllä toisten pitäis pikemmin oppia olemaan hiljaa, kuten tuon mummo. Tuli tosi paha mieli puolestasi. Ensin olit sairastunut ja sitten vielä huudellaan törkeyksiä. Toivottavasti voit nyt paremmin ja voit heittää sitä mummoa rollaattorilla.

[/quote]

Voi kiitos sympaattisesta kommentista :) Olen kyllä kuntoutunut, mutta joudun edelleen käyttämään apuvälineenä kyynersauvaa (siitäkin saa välillä todella ilkeitä kommetteja ja joskus jotkut ihmiset jopa matkivat kävelyäni. toisaalta mieleen on jäänyt eräs laitapuolen kulkija, joka luuli minua sokeaksi ja availi hyvin huolestuneena ovia hokien kyllä sokeista pitää pitää hyvää huolta). 

Vierailija
139/238 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalasti näitä ei ole mutta ulkomailla asuessani pari tyttöä mittaili mua katseella ja alkoivat aika kova-äänisesti selostamaan että voi raukkaa, voisin olla malli mutta tällä naamalla olis aika mahdotonta ja jatkoivat sitten puhumalla aika rumia (ja semi-rasistisia juttuja) ulkonäöstäni :D oletan etteivät tajunneet että tajuan mitä sanovat...

Vierailija
140/238 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vitun vääräuskoinen"

T. Huivia käyttävä musliminainen