Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko laskeneet kaloreita kun imetätte?

Vierailija
18.04.2015 |

Paljonko on ollut kulutus ja paljonko olette liikkuneet? Jos olet laihtunut niin mitä tahtia millä kaloreissa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pitänyt huolen juomisesta? Join imetysaikana ainakin 2litraa vettä ja lisäksi tuoremehuja, teetä ja maitoa. Vuorokaudessa join yhteensä vähintään 3 litraa.

Vierailija
2/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon n. 3 litraa vettä vuorokaudessa. mietin tätä kun en halua imettäessä lihota kiloa viikossa. Kiitos maitolaituri vinkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut koska en ollle ollut sotanorsu.

Vierailija
4/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiemmin ole laskenut kaloreita mutta olen kyllä hoikistunut kevyemmän ruokavalion ansiosta. Tyttö nyt 8 kk ja olen synnytyksestä hoikistunut n. 10 kiloa aika tasaista tahtia. Eli aika vähän viikkotasolla!

Vierailija
5/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysimetys kuluttaa 500-600 kcal vuorokaudessa, joten en ole laskenut. Normaalilla ruokavaliolla kyllä laihtuu ja lapsikin saa maitoa.

Vierailija
6/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika agressiivisia vastauksia...Minulla maito loppuu jos syön normaalisti ja paino nousee jos syön nälän mukaan. Synnytyksen jälkeen painoin saman kuin ennen raskautta enkä ole lihava. Kaipasin kokemuksia energian kulutuksesta. Ap

Vierailija
7/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laskenut. Söin peruskulutukseni verran (vähän yli 2 000 kcal) ja täysimetin. Laihduin 0,5 - 1 kg/vko. Pituutta 172 ja synnytyksen jälkeen n. 67 kg:sta 59 kg:an. Maitoa tuli hyvin ja voitiin lapsen kanssa mainiosti. :-) Liikuntaan kuluneita kaloreita en laskenut. Niitä saattoi hyötyliikuntaan mennä reilustikin. Kuntoilun aloitin vasta vauvan ollessa 9 kk (kuntosali, juoksu).

Vierailija
8/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:19"]Olen laskenut. Söin peruskulutukseni verran (vähän yli 2 000 kcal) ja täysimetin. Laihduin 0,5 - 1 kg/vko. Pituutta 172 ja synnytyksen jälkeen n. 67 kg:sta 59 kg:an. Maitoa tuli hyvin ja voitiin lapsen kanssa mainiosti. :-) Liikuntaan kuluneita kaloreita en laskenut. Niitä saattoi hyötyliikuntaan mennä reilustikin. Kuntoilun aloitin vasta vauvan ollessa 9 kk (kuntosali, juoksu).
[/quote]

Eli 2500-3000 oli kulutus. 2000 kalorilla ei minulla tule kunnolla maitoa. Toisaalta urheilen. Mieluusti en lihoisi mutta ei tarvitse laihtuakaan. Ap

Vierailija
9/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu käy kuumana muualla sivustolla.

Vierailija
10/10 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko kattonut maitolaituri.fi jos siellä olis käyty keskustelua.

En jaksa miettiä moisia, olen imettänyt nyt 16kk ja aloitin nyt vasta miettimään sitä laihduttamista ja muuta kun imetyksen lopetus tapetilla ilman aikataulua. Kaverit sanovat että nyt olen laihtunut, olen imettänytkin vähemmän, jolloin ruokakaan ei maistu enää entiseen malliin..

Imetän kaksi kertaa vuorokaudessa ja vielä riittää maito vaikka ruoka minimissä. Lähinnä kahvia ja ruisleipää, kerran viikossa lihaa.  Painoa on n. 10kg lähtöpainoon ehkä, en tiedä.