Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä törkeää tuntemattomat ovat kommentoineet sinulle?

Vierailija
25.04.2015 |

Mulla on kommentoitu lapsilukua (5): "ootpa ollu ahkere eheeheh" ja kaksosistani: "tais tulla tuplavahinko" ja kun olin raskaana vikaa kertaa ja liikkeellä koko katraan voimin, niin eräs mies tuli esittämään pahoittelut vielä syntymättömästä lapsestani.

Ja sanottakoon vielä, että ihan haluttuja lapsia ovat kaikki ja ihan itse ne elätetään :) Kommentoijat ovat muuten kaikki olleet keski-ikäisiä miehiä.. mikä niitäkin nyppii toisten lapsimäärässä.

Kommentit (238)

Vierailija
81/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi vittu"
Tuntemattomat somaliteinit mulle ja ystävälleni junaan mennessä malmin asemalla

"Huora"
Joku mies tokaisi pyöräillessään ohitseni tikkurilassa kun olin viimeisilläni raskaana.

Vierailija
82/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen miesporukka uhkasi hakata, kun perseeni oli niin leveä ja läski. Olin silloin kokoa 40-42, eli varsinainen jättiläinen juu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on huudeltu ilkeitä kommentteja (jotkut idiootit harrastavat tuntemattomille huutelua), mutta jos niitä ei lasketa niin kerran baarissa jouduin keskelle parisuhderiitaa. Mies tuli huutamaan ihan puun takaa että miksi yritän vokotella ja vilkuilla häntä ja nainen raivosi vieressä että olen huora. En ollut edes tietoinen tämän pariskunnan olemassaolosta ennen kyseistä episodia. Jäi kyllä aika hämmentynyt olo.

Vierailija
84/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaksi sanoi noin ikäiseni mies kadulla keskellä päivää.

Vierailija
85/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:15"]

"Sä oot kaikista rumin mun naisista joita mulla on ikinä ollu"

[/quote]

Ja tuoko tuli siis tuntemattomalta henkilöltä? Kertoo jotain sinusta...

Vierailija
86/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:34"]"Hyi vittu"
Tuntemattomat somaliteinit mulle ja ystävälleni junaan mennessä malmin asemalla

"Huora"
Joku mies tokaisi pyöräillessään ohitseni tikkurilassa kun olin viimeisilläni raskaana.

[/quote]

Tuo on törkeää. Ja harmi ettei somaleille voi edes vastata mitään takaisin ettei saa puukosta tms.

Vierailija
87/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:33"]

Usein saanut kuulla olevansa huora, ruma, perseestä jne koska en ole lähtenyt ties minkä ihme miesten mukaan jotka ovat tulleet ehdottelemaan seksiä ja jotkut jopa käyneet käsiksi keskellä päivää kauppareissulla! Ja olen ihan tavallisen näköinen, en todellakaan paljastavasti pukeutuva nainen. Tälläistä n.12-vuotiaasta lähtien ja edelleen tapahtuu usein, käsitykseni suomalaisista miehistä ei ole kovin korkea. Tosin ulkomaillakin kommentoidaan (Can I kiss you? jne) mutta ei haukuta perään.

[/quote]

Missä päin tätä tapahtuu?

Ei nimittäin kokemusta. Olen ihan tavallisen näköinen minäkin. Pikemminkin hyvä vartalo kuin huono, mutta kasvoista aivan tavallinen ja täysin laittamaton, en siis meikkaa ollenkaan. 

Ikä 26v.

Vierailija
88/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin luona bileissä joku heidän tuttunsa tokaisi mulle "sä oot vittumaisen näköinen akka" Paria vuotta myöhemmin sama tyyppi kyseli baarissa josko lähtisin sen kämpille yöksi.

Omaan myös tuhdin takamuksen, siitä on huudeltu "hirveän kokoista persettä" tms muuta mukavaa

Joku kerran sihahti että "juokse lehmä juokse" kun bussiin juoksin.

Vierailija
89/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:29"]

Se että joku tarraa tisseihin kiinni on väärin ja törkeää ja seksuaalista häirintää. Mutta se että random ajattelematon känniläinen sanoo tissejä isoksi on todella pieni asia. Miksi joku rinnastaa nämä kaksi aivan eri asiaa toisiinsa? Typerää ja tosikkomaista. T. NAINEN

[/quote]

Etkö oikeasti näe, että nämä asiat ovat saman jatkumon eri päissä? Huutelu tekee huutelun kohteesta objektin, ja objekteille saa tehdä mitä tahansa.

Vierailija
90/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomat nuoret miehet "vittu sulla on ruma perse!" olen normaalivartaloinen nuori nainen. :D

Vierailija
91/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi vittu mikä laardiperse" takana seisovan miehen suusta bussissa.
"Kyllä tohon ruhoon bisseä mahtuukin" kun kannoin juhannuksena olutkassia.
Olin noin 20 v normaalipainoinen nainen ja kommentoijat vähän juopahtavia keski-ikäisiä miehiä. Sattui :(

Vierailija
92/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:11"]Kerran baarissa joku mies tokaisi, että mulla on paksut käsivarret. Vastasin takaisin, että sulla ei, aika narut on. Sinne se jäi huuli pyöreänä kun lähdin eteenpäin :)
[/quote]

Hahhah ihan mahtava! :D

Vierailija
93/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:18"]

Kerran häiisä tuntematon mies tuli sanomaan että sullapa isot tissit on. Ei oltu siis juteltu mitään sitä ennen.

[/quote]No mitäs törkeetä tossa oli?

[/quote]

Ai sustako on ihan normaalia kommentoida toisten ruumiinosia tosta noin vaan tolla tavalla?

[/quote]No ei tietenkään, mut en mä tollasesta loukkaantuis. Törkeetä olisi jos mies olisi sanonut esim "sullapa on isot tissit, saanko nussia niiden väliin"

[/quote]

Sun mielipide =/= miten muiden kuuluis tuntea. Vitun ääliömäistä kommentoida toisen ulkonäköä tuolla tavalla.
[/quote]

Vitun herkkänahkainen taidat olla. Mitäs jos joku huutais sulle että vitun läskiperse, tekisit varmaan itsarin?
[/quote]

Et voi olla kuin mies. Se olis vähän kuin sulle kommentoisi et sullapa pullottaa housuissa vähän.

Vierailija
94/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:33"]

Usein saanut kuulla olevansa huora, ruma, perseestä jne koska en ole lähtenyt ties minkä ihme miesten mukaan jotka ovat tulleet ehdottelemaan seksiä ja jotkut jopa käyneet käsiksi keskellä päivää kauppareissulla! Ja olen ihan tavallisen näköinen, en todellakaan paljastavasti pukeutuva nainen. Tälläistä n.12-vuotiaasta lähtien ja edelleen tapahtuu usein, käsitykseni suomalaisista miehistä ei ole kovin korkea. Tosin ulkomaillakin kommentoidaan (Can I kiss you? jne) mutta ei haukuta perään.

[/quote]

Missä päin tätä tapahtuu?

Ei nimittäin kokemusta. Olen ihan tavallisen näköinen minäkin. Pikemminkin hyvä vartalo kuin huono, mutta kasvoista aivan tavallinen ja täysin laittamaton, en siis meikkaa ollenkaan. 

Ikä 26v.
[/quote]

Pienehkö paikkakunta Länsi-Suomessa.

Vierailija
95/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pienellä, entisellä kotipaikkakunnallani, josta alkuperäisin olen lähtöisin, menen joskus käymään niin siellä tuntemattomat lapset ja nuoret huutelevat aina välillä perään yhtä jos toistakin typerää ja joskus jopa melko törkeitäkin asioita. Lisäksi siellä kaikki lapset ja nuoret möllöttävät ja töllöttävät kuin vierasta sikaa, kun liikut jossakin.

En oikeasti ole vastaavissa määrin tuollaista lasten ja nuorten käytöstä nähnyt missään muualla Suomessa. Olen asunut ja liikkunut eri puolilla Suomea ja tuollainen käytös ei oikeasti löydä vertaistaansa millekkään muulle. Tulee oikeasti mieleen, että eikö ne ole koskaan ennen ihmistä nähneet ja että onko siinä kasvamassa isommanpuoleinen tulevien mt-ongelmaisten joukko? Elleivät sitten sellaisia jo ole.

Vierailija
96/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni on jäänyt kun kävin teininä kaupassa ja ostin sieltä pullaa. Menin kassajonoon erään vanhan miehen taakse, kun huomasin että hän kääntyi katsomaan minua pitkäksi aikaa useita kertoja. Hätkähdin kun hän silitti olkapäätäni ja sanoi että pääsisin hänen edelleen jonossa, mutta kieltäydyin ja hymyilin. Seuraavaksi hän katsoi ostoksiani ja töksäytti, että pullat lihottavat ja räkätti päälle. Ei tuo nyt törkeää ollut, mutta päässäni kummitteli pitkän aikaa, että näytänkö jotenkin pullealta vaikka olin aika hoikka.

Vierailija
97/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itseeni kohdistuvat loukkaukset vielä kestää, mut mulle tulee tosi paha mieli ku kuulen ku jotain muita ihmisii arvostellaan.

kerran olin nakkarin jonossa ja siel oli ylipainone naine myymässä. Meitä ennen olleet miehet sano"  no siinä on kyllä syöty burgeria burgerin perään"  ....

Vierailija
98/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja mun kavereille tuli joskus jotkut kännissä olevat kolmekymppiset naiset keskellä päivää arvostelemaan meidän vaatteitamme ja sanoivat että jos meidän elämämme mies kävelisi vastaan siinä kadulla niin olisimme pukeutumisellamme pilanneet mahdollisuutemme jo valmiiksi. Olimme kaverieni kanssa ikäluokkaa 19-20 ja vähän hämmentyneenä vastasimme jotain "okei asia selvä" ja jatkoimme matkaa. Tämä ei ilmeisesti kelvannut toiselle niistä naisista kun hän tuli perään ja yritti potkaista naamaan mutta osuikin vain sitten tissiini. Vähän meni pasmat sekaisin kun oli sen verran yllättävä ja kova isku enkä tiennyt mitä tehdä, mutta onneksi sen kaveri vei sen naisen pois siitä. :|

Vierailija
99/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:31"]Rumuudelleni on naurettu, kun en saanut meikilläkään peittoon itkuista naamaani- mieheni oli pettänyt minua ja jäi siitä kiinni samana päivänä, itkustani ei tullut loppua. Kuitenkin kasa ritsapilluja katsoi asiakseen huudella minulle, miten "naama korkeintaan vitonen" ja "hyi vittu haha". Olin muutenkin rikki ja itsetunto heikko, kommentit ja nauru sattuivat helkkaristi.
[/quote]

Tiedän tunteen. Olin juuri hakenut tavarat exältäni kun erottiin kun se petti minua. Olin itkenyt koko päivän ja puin vain lökärit ja hupparin päälle kun lähdin. Kun nousin bussiin tavaroineni ulkomaalainen nuori mies kuski otti tehtäväkseen kommentoida olemustani ja tokaisi kovaan ääneen "Hyi!"

Vierailija
100/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sain joka kerta baarissa käydessän kuulla tisseistäni : "isot tissit" tai "vittu mitkä tissit" tai "hyvät tissit" tai jotain muuta vastaavaa. Kaikki nämä siis "positiivisia" kommentteja, mutta mikä helvetin oikeus tai edes mielenkiinto miehillä on kommentoida mun tissejä? Omasta mielestäni ne on vaan haitaksi,cja olen aina halunnut pienemmät. 

No mutta, parempi noi kommentoijatkin kuin ne, jotka kävivät suoraan tisseihin kiinni sanomatta sanaakaan. Niitäkin muistan baarissa olleen monta monta kertaa. Hyi.