Mitä törkeää tuntemattomat ovat kommentoineet sinulle?
Mulla on kommentoitu lapsilukua (5): "ootpa ollu ahkere eheeheh" ja kaksosistani: "tais tulla tuplavahinko" ja kun olin raskaana vikaa kertaa ja liikkeellä koko katraan voimin, niin eräs mies tuli esittämään pahoittelut vielä syntymättömästä lapsestani.
Ja sanottakoon vielä, että ihan haluttuja lapsia ovat kaikki ja ihan itse ne elätetään :) Kommentoijat ovat muuten kaikki olleet keski-ikäisiä miehiä.. mikä niitäkin nyppii toisten lapsimäärässä.
Kommentit (238)
"Katsoitko säkään yhtään peiliin ennen ku lähdit ovesta ulos?" Auts.
Kävellessäni kaupungilla joku tyyppi huusi minulle metroaseman edessä norkoilevan deekuporukan joukosta "Vau... kuinka VALTAVA PERSE sulla on!" ja muut rantojen miehet räjähtivät nauruun. Huusin pikaistuksissani takaisin "kiitti samoin, runkkari", mutta harmikseni mies ei edes provosoitunut tästä, vaan jatkoi vain keskustelua kavereidensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:53"]
Helsingissä bussipysäkillä tummaihoinen nainen kommentoi että "hyi kun olet valkoinen". Tiedostan siis olevani aika kalpea (en mikään albiino kuitenkaan) ja ajankohta oli alkukesästä. Minulla oli lyhythihainen paita eli aika paljon käsivarsien ihoa näkyi. Kommentti tuli niin puun takaa että en saanut sanottua tuolle naiselle mitään. Harmitti kuitenkin kun en asialle mitään voi ja rusketun nihkeästi :/
[/quote]
No tuo nainenhan oli ihkaoikea rasisti!
lähdimme ystäväni kanssa baarista, humalainen mies alkoi selittää meille jotain ja ystäväni huikkasi siinä ohi kävellessämme " hyvästi". perästä kuului "itse oot pölvästi!" :D
Odotin pysäkillä bussia, ja pari kauempana seisoskelevaa somalityttöä jutteli jotain keskenään, toinen sitten tokaisi yhtäkkiä minuun päin vilkaisten "toikin lutka tossa". Olin tulossa töistä ja pukeutunut ihan perus farkkuihin ja työasuuni kuuluvaan pikeepaitaan, en siis tosiaan mitenkään paljastavasti.
"Isäsi on komein mies, jonka olen koskaan tavannut. Sinä olet kyllä ihan äitisi näköinen".
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:53"]
Helsingissä bussipysäkillä tummaihoinen nainen kommentoi että "hyi kun olet valkoinen". Tiedostan siis olevani aika kalpea (en mikään albiino kuitenkaan) ja ajankohta oli alkukesästä. Minulla oli lyhythihainen paita eli aika paljon käsivarsien ihoa näkyi. Kommentti tuli niin puun takaa että en saanut sanottua tuolle naiselle mitään. Harmitti kuitenkin kun en asialle mitään voi ja rusketun nihkeästi :/
[/quote] Hyi kun olet musta. oisit sanonu
En nyt muista mitään tiettyä kommenttia mikä olisi jäänyt kaivelemaan, mutta toisinaan tuntuu pahalta avomieheni puolesta, jos tuntemattomat miehet, tai kavereiden ystävät ihmettelevät "mitä teen tuollaisen miehen kanssa, että ansaitsisin paremman(=komeamman???). Onneksi omissa silmissäni mieheni on komein, mutta ne hetket ovat vaivaannuttavia.
Up up! Tää ketju on mielenkiintoinen :D itsellenikin on tullut pari kertaa huoritteluja ja aivan puskista tulevia ulkonäkökommentteja ihmisiltä kaupungilla ja baarissa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:44"]Anopin sanomana tyttöni oli juuri kotiutunut, kun tokaisi että ei ole kyllä yhtään mun näköinen. Ei onnitellut ja miehen tuodessa herkkuja synnärille (jouduttiin olemaan viikko sairaalassa)Tokaisi ruokia mulkaistessaan:eikö täällä saa ruokaa!?
Katsoi myös koneelta lihonnutta siskontyttöään ja minä olin takana (olin lihonut paljon)huudahti kuinka on voinut päästää ittensä tuohon kuntoon ja oikein kauhisteli!
Niin.Kiva juttu...
Itse on kuin pulkannussima naru rusinanisillä....mutten ikinä kehtaisi hänen läsnäollessaan kauhistella jotakin ihmistä yhtä rumasti.
Kyllä on kusipäistä porukkaa, usein lapsillakin on paremmat käytöstavat, kuin vanhemmalla sukupolvella.
"Pulkannussima naru rusinanisillä"
Sovitte kyllä hyvin anoppinne kanssa yhteen. :)
Menee vähän ohi aiheen, mutta... Mielenkiintoinen nimitys tuo "pulkannussima naru". Itse olen kuullut vain "pakkasennussiman pulkannarun".
Asun Etelä-Euroopassa ja olen blondi, joten jos kirjoittaisin jokaikisen törkeän kommentin minkä olen saanut kuulla, niin floodaisin koko keskustelun alta aikayksikön. :D Joten kerron vain (tähänastisista) ehdottomasti hirveimmän. Olen kertonut jossain aiemmassakin ketjussa, sorry jos on toistoa :)
Olin ruokaostoksilla äitienpäivänä, menin kassajonoon erään miehen perään jonottamaan. Mulla oli pari hassua ostosta, tällä miehellä liukuhihna täynnä - kävi vielä useampaan otteeseen hakemassa jotain, mitä oli unohtanut tms. Ei mulla kiire ollut, joten eipä tuo nyt sinänsä haitannut, ärsytti vaan se jatkuva sähellys. Maksaessaankin onnistui jotenkin sössimään ja siinä meni aikaa. Varmaan itselläni oli tässä vaiheessa lähinnä sellainen tonnin seteli -ilme.
Äijä pääsi vihdoin ostoksineen pois, ja hoidin omat asiani hyvin vikkelästi: niin, että kaupan eteisessä itse asiassa pyyhälsin ko. herrasmiehen ohitse. Hän kysyi minulta englanniksi, mistä olen kotoisin, johon hyvin neutraalisti vastasin, että ei oikeastaan kuulu sinulle.
Juuri kun astuin ovesta ulos, rupesi kuulumaan armoton kailotus takaapäin - edelleen englanniksi - että sulla on pieni vaaleanpunainen tiukka p i l l u! Mä tulen ja revin sun pientä p i l l u a! Ihan mielipuolisena, naama paloauton värisenä, kädet raivosta täristen huusi. Kävelin pari metriä, oli siinä kanssakansalaisillakin tuijottamista, että mitä tapahtuu (kukaan ei toki tälle urpolle mitään sanonut). Käännyin kannoillani ja menin aivan lähelle (mies siis aika pienikokoinen, oltiin about saman pituisia), tuijotin suoraan silmiin ja huusin takaisin että miten kuvittelet voivasi puhua minulle?
Edelleen ukko rääkyi ja huusi mitä vulgääreimpiä kuvauksia siitä, kuinka repii sitä p i l l u a ja mitä lie. Olin aika raivoissani ja peloissani itsekin, vaikka oli tyyliin keskipäivä ja paljon ihmisiä ympärllä.
Vihdoin hermo paloi ja sähähdin hyvin kuuluvasti että "mene n u s s i m a a n äitiäsi!!"
Siinä vaiheessa ukko vaikeni, tuijotti täysin mykistyneenä, ei saanut enää sanaa suustaan. Nämä psykoottiset huutelijat saa yleensä vaikenemaan vain rääpimällä päätään takaisin, täällä päin maailmaa loukkaukset Pyhää Äitihahmoa kohtaan toimivat ihanasti! Koska äidit ovat Neitsyt Marioita, muut naiset täys h u o r i a...
Kävelin kotiin kiukusta väristen, silti taakseni vilkuillen - pelkäsin, että tuo hullu seuraa perässä ja vetelee turpaan, ellei pahempaa. Kun olinhan häntä niin kovasti loukannut, koska en halunnut tuntemattomalle (järkyttävälle sovinistisialle) kertoa, mistä maasta olen kotoisin.
Siellä se ketjun t i s s i hullu alapeukuttaa jokaista tarinaa. :) Miksi mun juttua alapeukutit (239)? Eikö ollut mielestäsi törkeä kommentti tuntemattomalta?
Menisit nukkumaan, pieni.
Markkinoilla keskellä päivää vieras mies törmäsi minuun ja tiuskaisi "Läski lehmä!" Vastasin spontaanisti "Katso vain omaa kaljamahaas" ja tyyppi koetti lyödä.
Bussissa taas pari teiniä tirskui ja tuijotti kun olin matkalla töistä kotiin ilman meikkiä, toppahousut ja kulunut toppatakki päällä. Lopulta toinen tytöistä sanoi " no hyi ". teki mieli tokaista että teistäkin tulee keski-ikäisiä nopeammin kuin uskottekaan.
Että olen mies. Vaikka olen tiettävästi nainen.
en muista. ei oo jääny mieleen ;O
7Up