Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä törkeää tuntemattomat ovat kommentoineet sinulle?

Vierailija
25.04.2015 |

Mulla on kommentoitu lapsilukua (5): "ootpa ollu ahkere eheeheh" ja kaksosistani: "tais tulla tuplavahinko" ja kun olin raskaana vikaa kertaa ja liikkeellä koko katraan voimin, niin eräs mies tuli esittämään pahoittelut vielä syntymättömästä lapsestani.

Ja sanottakoon vielä, että ihan haluttuja lapsia ovat kaikki ja ihan itse ne elätetään :) Kommentoijat ovat muuten kaikki olleet keski-ikäisiä miehiä.. mikä niitäkin nyppii toisten lapsimäärässä.

Kommentit (238)

Vierailija
61/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot kaikista rumin mun naisista joita mulla on ikinä ollu"

Vierailija
62/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:01"]

Jos tosiaan törkeintä teille on tuollaiset huutelut ja kommentit tyyliin: "läskiperse tai onpa sulla iso nenä tai pyöreä naama", niin helpolla olette elämässä selvinneet. 

Olin palavasti rakastunut mieheen, joka sanoi minulle päättäessään suhteen: olit puhdasta viihdykettä, koskaan en edes pitänyt sinusta. Nyt on toisin, olen löytänyt jotain PAAALJON parempaa. 

Olisi voinut minusta muotoilla hieman toisin jättämispuheensa. 

[/quote]

En ihmettele, että jätti. Tollaset "ei teidän kokemukset nyt mitään, kuunnelkaa mun kokemuksia"- ihmiset on ehkä vittumaisinta lajia mitä on. Minä minä, minä määtitän onko muiden tunteet oikeutettua ja minun omat kokemukset, suu kiinni kun kerron OIKEISTA ongelmista.

[/quote]

Itse asiassa kirjoitukseni ei vastannut otsikkoa. Katsoin nopeasti ja jäi pois tuo "tuntemattomat". Koko juttuhan muuttuu täysin. 

En muista tuntemattomien sanoneen mitään erityisen pahaa minulle. Tavanomaista huora-juttua olen pari kertaa kuullut. Mutta se ei vaikuta minuun mitenkään. Pidän sellaista ihmistä vain säälittävänä, jos nyt yhden ajatuksen edes uhraan. 

Ps. Mies tuli muuten takaisin! Puhuttiin ja myönsi vain halunneensa loukata. Tapauksesta on jo kolme vuotta. Meillä on lapsikin. Mutta silloin tuntui niin pahalta, ettei koskaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:18"]

Kerran häiisä tuntematon mies tuli sanomaan että sullapa isot tissit on. Ei oltu siis juteltu mitään sitä ennen.

[/quote]No mitäs törkeetä tossa oli?

[/quote]

Ai sustako on ihan normaalia kommentoida toisten ruumiinosia tosta noin vaan tolla tavalla?

[/quote]No ei tietenkään, mut en mä tollasesta loukkaantuis. Törkeetä olisi jos mies olisi sanonut esim "sullapa on isot tissit, saanko nussia niiden väliin"

[/quote]

Sun mielipide =/= miten muiden kuuluis tuntea. Vitun ääliömäistä kommentoida toisen ulkonäköä tuolla tavalla.

[/quote]

No tottakai on tyhmää kommentoida tissejä mutta monet tyhmyydet voi ottaa myös kevyesti, tämän suhtautumistavan oppiminen tekee elämästä helpompaa ja hauskempaa.

[/quote]

Ei rintojen koon kommentoiminen ole kenenkään asia. Tällaisen asian vähättely antaa hiljaisen hyväksynnän seksuaaliselle häirinnälle. Ja ei, en mieti tällaisia asioita yöt ja päivät ahdistuksen vallassa, mutta jos omalle kohdalle sattuu, sanon kyllä takaisin. Nuorempana menin hämilleni, enkä saanut sanottua mitään kun täysin tuntematon mies huusi kadulla terassilta "Isot tissit!" kun kävelin ohi. Vaikka tarinan mies kuulostaaki primitiiiviseltä otukselta, pitäisi miehiä kuitenkin pitää ihan oikeina ihmisinä, jotka kyllä pystyvät halutessaan hillitsemään huutelunsa.

Tämä ei ole huutelua, mutta kerran keski-ikäinen suomalainen humalainen mies tarrasi rintoihini kadulla. Pitäisikö tämäkin vaan ohittaa olankohautuksella?

Vierailija
64/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:15"]

Jos tosiaan törkeintä teille on tuollaiset huutelut ja kommentit tyyliin: "läskiperse tai onpa sulla iso nenä tai pyöreä naama", niin helpolla olette elämässä selvinneet. 

Olin palavasti rakastunut mieheen, joka sanoi minulle päättäessään suhteen: olit puhdasta viihdykettä, koskaan en edes pitänyt sinusta. Nyt on toisin, olen löytänyt jotain PAAALJON parempaa. 

[/quote]

En ihmettele, että jätti. Tollaset "ei teidän kokemukset nyt mitään, kuunnelkaa mun kokemuksia"- ihmiset on ehkä vittumaisinta lajia mitä on. Minä minä, minä määtitän onko muiden tunteet oikeutettua ja minun omat kokemukset, suu kiinni kun kerron OIKEISTA ongelmista.

[/quote]

Itse asiassa kirjoitukseni ei vastannut otsikkoa. Katsoin nopeasti ja jäi pois tuo "tuntemattomat". Koko juttuhan muuttuu täysin. 

En muista tuntemattomien sanoneen mitään erityisen pahaa minulle. Tavanomaista huora-juttua olen pari kertaa kuullut. Mutta se ei vaikuta minuun mitenkään. Pidän sellaista ihmistä vain säälittävänä, jos nyt yhden ajatuksen edes uhraan. 

Ps. Mies tuli muuten takaisin! Puhuttiin ja myönsi vain halunneensa loukata. Tapauksesta on jo kolme vuotta. Meillä on lapsikin. Mutta silloin tuntui niin pahalta, ettei koskaan..

[/quote]

No hyi, en olisi ottanut takaisin! Exä sanoi minulle saavansa parempaakin ja hän on nyt yksin. Minä taas saan valita mieleiseni ympärillä pyörivistä miehistä, jotka ovat paljon parempia kuin hän.

Vierailija
65/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:01"]Jos tosiaan törkeintä teille on tuollaiset huutelut ja kommentit tyyliin: "läskiperse tai onpa sulla iso nenä tai pyöreä naama", niin helpolla olette elämässä selvinneet. 

[/quote]

Jotkut yäällä jaksaa päivitellä miten moukkamaista kun joku sanoo tissejä isoksi! Kauhiaa ja mautonta!

Vierailija
66/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vitun saatananpalvoja hirtä ittes ja lopeta se kirkkojen polttaminen!"

Satutti ja lujasti

Vierailija
67/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:16"]

Raskaana ollessani kauppareissut keräsivät välillä ilkeitä katseita. En juonut yhtään alkoholia koko aikana, mutta miehelleni toin välillä kaupasta pari kaljaa. Tähän sitten eräs mummo tokaisi takanani : Jahhas, tämänkö takia käyt jo heti aamulla kaupassa, ettei moni ihminen näe kun ostat itsellesi alkoholia vaikka olet raskaana!" En korvaani lotkauttanutkaan, ja sekös tuntu mummoa ärsyttävän vielä enemmän. Toinen tökerö kommentti tuntemattomalta tuli, kun olin raskauden puolivälissä katselemassa vauvojen vaatteita. Vatsani oli aika pieni, ja ylläni oli löysähkö toppi, joten vatsaa ei hetinäkemältä erottanut. Vauvanvaateosastolla sitten kiukkuinen kanssaodottaja katsoi ensin pitkään ja sitten laukaisi "Hei kuule, jos et ole raskaana niin mene muualle täältä vauvaosastolta kun viet vaan tilaa". :D Vastasin naiselle että vähemmän minä vien tilaa ku sinä ja tuo jumppapallosi ja kävelin ulos kaupasta. :D

[/quote]

Vain luuseri jättää omat asiansa hoitamatta jonkun randomin moukan vuoksi. En ymmärrä näitä yläpeukkuja.

Vierailija
68/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:40"]

Kerran häiisä tuntematon mies tuli sanomaan että sullapa isot tissit on. Ei oltu siis juteltu mitään sitä ennen.

[/quote]

Ai sustako on ihan normaalia kommentoida toisten ruumiinosia tosta noin vaan tolla tavalla?

[/quote]No ei tietenkään, mut en mä tollasesta loukkaantuis. Törkeetä olisi jos mies olisi sanonut esim "sullapa on isot tissit, saanko nussia niiden väliin"

[/quote]

Sun mielipide =/= miten muiden kuuluis tuntea. Vitun ääliömäistä kommentoida toisen ulkonäköä tuolla tavalla.

[/quote]

No tottakai on tyhmää kommentoida tissejä mutta monet tyhmyydet voi ottaa myös kevyesti, tämän suhtautumistavan oppiminen tekee elämästä helpompaa ja hauskempaa.

[/quote]

Ei rintojen koon kommentoiminen ole kenenkään asia. Tällaisen asian vähättely antaa hiljaisen hyväksynnän seksuaaliselle häirinnälle. Ja ei, en mieti tällaisia asioita yöt ja päivät ahdistuksen vallassa, mutta jos omalle kohdalle sattuu, sanon kyllä takaisin. Nuorempana menin hämilleni, enkä saanut sanottua mitään kun täysin tuntematon mies huusi kadulla terassilta "Isot tissit!" kun kävelin ohi. Vaikka tarinan mies kuulostaaki primitiiiviseltä otukselta, pitäisi miehiä kuitenkin pitää ihan oikeina ihmisinä, jotka kyllä pystyvät halutessaan hillitsemään huutelunsa.

Tämä ei ole huutelua, mutta kerran keski-ikäinen suomalainen humalainen mies tarrasi rintoihini kadulla. Pitäisikö tämäkin vaan ohittaa olankohautuksella?
[/quote]

Jos mulle joku huutaa noin, niin en edes ajattele mitään ja unohdan asian minuutissa. Siis ihan se ja sama. En tajua miten ulapalla sä oikeasti olet kun pidät tuollaista seksuaalisena häirintänä ja se on jotain hiljaista hyväksyntää jos siihen ei reagoi. Siis mitä aktuaalista vittua? Ootko äärifeministi vai "hiukan" tosikko?

Vierailija
69/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olisit tosi kaunis jos et olis noin ruma. Wtf??

Vierailija
70/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaupassa joku noin 50v mies tuli tuli mun lähelle, katsoi mua päästä varpaisiin ja alkoi kertomaan LAIHDUTUSVINKKEJÄ mulle ja selitti, kuinka hän laihdutti niin ja niin paljon muutama vuosi sitten. Katsoin miestä silmät suurina ja mun ilme oli varmana ihan hölmistyny. Sitten sanoi jotain "No ethän sä kyllä kovin paha oo mutta tiiäkkö et näillä neuvoilla saa laihdutettua"..... Joo....

Kyllä se oli aika kova isku jo muutenkin vakavasta masennuksesta kärsivälle 18v nuorelle naiselle. Olin niihin aikoihin 70kg ja pituus 163cm. Hohhoijaa.

Vierailija
71/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:21"]

Raskaana ollessani kauppareissut keräsivät välillä ilkeitä katseita. En juonut yhtään alkoholia koko aikana, mutta miehelleni toin välillä kaupasta pari kaljaa. Tähän sitten eräs mummo tokaisi takanani : Jahhas, tämänkö takia käyt jo heti aamulla kaupassa, ettei moni ihminen näe kun ostat itsellesi alkoholia vaikka olet raskaana!" En korvaani lotkauttanutkaan, ja sekös tuntu mummoa ärsyttävän vielä enemmän. Toinen tökerö kommentti tuntemattomalta tuli, kun olin raskauden puolivälissä katselemassa vauvojen vaatteita. Vatsani oli aika pieni, ja ylläni oli löysähkö toppi, joten vatsaa ei hetinäkemältä erottanut. Vauvanvaateosastolla sitten kiukkuinen kanssaodottaja katsoi ensin pitkään ja sitten laukaisi "Hei kuule, jos et ole raskaana niin mene muualle täältä vauvaosastolta kun viet vaan tilaa". :D Vastasin naiselle että vähemmän minä vien tilaa ku sinä ja tuo jumppapallosi ja kävelin ulos kaupasta. :D

[/quote]

Vain luuseri jättää omat asiansa hoitamatta jonkun randomin moukan vuoksi. En ymmärrä näitä yläpeukkuja.

[/quote]

Sitä paitsi täysin epäuskottavaa, että joku myyjä sanoisi jotain tuollaista. En usko! Vauvanvaateosastolla varmasti tiedetään, että muutkin kuin raskaana olevat ostavat vauvanvaatteita... kas lahjaksi esim.

Valehtelemalla täällä saa peukkuja, se on huomattu!

Vierailija
72/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku tarraa tisseihin kiinni on väärin ja törkeää ja seksuaalista häirintää. Mutta se että random ajattelematon känniläinen sanoo tissejä isoksi on todella pieni asia. Miksi joku rinnastaa nämä kaksi aivan eri asiaa toisiinsa? Typerää ja tosikkomaista. T. NAINEN

Vierailija
73/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä luovun mielelläni helppoudesta ja hauskuudesta, jos sitten saan näyttää roskaväelle paikkansa muutamalla nasevalla sanalla. Kun kelvottomia ihmisiä on maailma täynnä, niin parempien ihmisten täytyy sitten huolehtia että jonkinlainen taso pysyy yllä. Ei se hauskaa ole, mutta jonkun pitää viedä roskat ulos.

Vierailija
74/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:45"]Mölöytin yhdelle tutulle naiselle, sulla on parta.

Hävetti jälkeenpäin.

M45
[/quote]

Mulle on eräs mies sanonut, että mulla on viikset. No, niin varmaan onkin. Monilla miehillä on miestissit, mutta tuskin heille siitä kohteliaasti ilmoitetaan.

Vierailija
75/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No hyi, en olisi ottanut takaisin! Exä sanoi minulle saavansa parempaakin ja hän on nyt yksin. Minä taas saan valita mieleiseni ympärillä pyörivistä miehistä, jotka ovat paljon parempia kuin hän.
[/quote]

Minä minä minä!

Vierailija
76/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 99 riehuu, ei tekstissä myyjä ilkeillyt vaan muut asiakkaat

Vierailija
77/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin poikajoukon ohi (olin 16) ja kuulin seuraavan keskustelun.
"Hei tossa on nainen sulle!" Yksi pojista sanoi ja osoitti minua
"Liian ruma" Totesi, se jolle ehdotus oli tehty.

Satutti, vaikka en pitänyt itseäni minään kaunottarena.

Vierailija
78/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:21"]

[/quote]

[/quote]

Sitä paitsi täysin epäuskottavaa, että joku myyjä sanoisi jotain tuollaista. En usko! Vauvanvaateosastolla varmasti tiedetään, että muutkin kuin raskaana olevat ostavat vauvanvaatteita... kas lahjaksi esim.

Valehtelemalla täällä saa peukkuja, se on huomattu!

[/quote]

Kannattais varmaan lukea tuo viesti, ei siinä mikään myyjä kommentoinut.

Vierailija
79/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä luovun mielelläni helppoudesta ja hauskuudesta, jos sitten saan näyttää roskaväelle paikkansa muutamalla nasevalla sanalla. Kun kelvottomia ihmisiä on maailma täynnä, niin parempien ihmisten täytyy sitten huolehtia että jonkinlainen taso pysyy yllä. Ei se hauskaa ole, mutta jonkun pitää viedä roskat ulos.
[/quote]

Onkohan sulla Aspergerin syndrooma?

Vierailija
80/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein saanut kuulla olevansa huora, ruma, perseestä jne koska en ole lähtenyt ties minkä ihme miesten mukaan jotka ovat tulleet ehdottelemaan seksiä ja jotkut jopa käyneet käsiksi keskellä päivää kauppareissulla! Ja olen ihan tavallisen näköinen, en todellakaan paljastavasti pukeutuva nainen. Tälläistä n.12-vuotiaasta lähtien ja edelleen tapahtuu usein, käsitykseni suomalaisista miehistä ei ole kovin korkea. Tosin ulkomaillakin kommentoidaan (Can I kiss you? jne) mutta ei haukuta perään.