Mitä törkeää tuntemattomat ovat kommentoineet sinulle?
Mulla on kommentoitu lapsilukua (5): "ootpa ollu ahkere eheeheh" ja kaksosistani: "tais tulla tuplavahinko" ja kun olin raskaana vikaa kertaa ja liikkeellä koko katraan voimin, niin eräs mies tuli esittämään pahoittelut vielä syntymättömästä lapsestani.
Ja sanottakoon vielä, että ihan haluttuja lapsia ovat kaikki ja ihan itse ne elätetään :) Kommentoijat ovat muuten kaikki olleet keski-ikäisiä miehiä.. mikä niitäkin nyppii toisten lapsimäärässä.
Kommentit (238)
Istuin kaverini kanssa ulkona penkillä. Kauempana (ehkä 20 metriä) oli muutamia vuosia nuoremmat teinitytöt, joista toinen itki. Huomasimme heidät, mutta emme kiinnittäneet asiaan huomiota, vaikuttivat olevan kunnossa kuitenkin. Sitten yhtäkkiä kun hieman nauroimme, täysin toisiamme katsoen, heidän suunnasta kuuluu "vitun huorat!! Idiootit" jne, ja katsoimme kummasti että nehän huutaa meille!! Olimme niin hämmentyneitä, mutta ilmeisesti ne teinit jotenkin luulivat että nauroimme/puhimme heistä? Sitten ne lähti pois ja huusi meille useaan otteeseen "ootte ihan vitun rumia!"
Olin koulukiusattu ja kerran välitunnilla yläkoulussa koko koulun kaunein ja suosituin tyttö alkoi kavereineen ihmetellä ulkonäköäni. Ensin ihmetteli, miten näytän ihan sialta ja sitten tokaisi luulleen, että hänen reitensä ovat paksut. Myöhemmin yksi niistä kavereista oli riparilla isoseni.. Ei ollut mukavaa, enkä noita tyttöjä yhtään tuntenut.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:18"]
Kerran häiisä tuntematon mies tuli sanomaan että sullapa isot tissit on. Ei oltu siis juteltu mitään sitä ennen.
[/quote]No mitäs törkeetä tossa oli?
[/quote]
Ai sustako on ihan normaalia kommentoida toisten ruumiinosia tosta noin vaan tolla tavalla?
[/quote]No ei tietenkään, mut en mä tollasesta loukkaantuis. Törkeetä olisi jos mies olisi sanonut esim "sullapa on isot tissit, saanko nussia niiden väliin"
[/quote]
Sun mielipide =/= miten muiden kuuluis tuntea. Vitun ääliömäistä kommentoida toisen ulkonäköä tuolla tavalla.
[/quote]
Vitun herkkänahkainen taidat olla. Mitäs jos joku huutais sulle että vitun läskiperse, tekisit varmaan itsarin?
[/quote]
-------
Ei ihme, että suomimiehet ei naista saa. Jos pitää tommosta kommentointia normaalina käytöksenä täysin uppo-oudolle ihmiselle, niin on vajaa päästään. Anteeks vain. Eihän se haukkumista ollut, mutta yleisesti on hyvänmaun vastaista kommentoida toisen ulkomuotoa tuolla tavalla. Eli on törkeetä käytöstä. Läppänä ymmärtäisin joltakin kaverilta. Mutta tuossa kyllä tuntematon mies antaa itsestaan totaaliurpon ensivaikutelman. En itsekään suuttuisi, mutta nopeasti vaihtuisi seura ja voivottelisin että on käytöstavat unohtunu. Niin ku näköjään tällä puoltajallakin. Sori vaan.
t. Ohis
[/quote]
Mitenniin ei suomimiehet naista saa? Et oo kattonu ympärilles miten monella tavallisella pulliaisella on suomalainen nainen kainalossa?
Oli viikonloppuilta ja kävelin kadulla Mäkkärin pussi kädessäni. Olin tuolloin ylipainoinen, painoindeksi ehkä noin 27. Kaksi vastaan tulevaa naista sanoivat ohi mennessään että "mitä jos säkin jättäsit noi ruoat syömättä". Tuli kyllä erittäin paha mieli.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:16"] Kyllä tässä ketjussa on kamalia esimerkkejä :( Minulle on jäänyt erityisesti mieleen seuraava. Joutuessani käyttämään rollaattoria sain haukut eräältä mummolta. Hän mm. epäili minun varastaneen sen ja huuteli isoon ääneen, mihin noin nuori ja terve rollaattoria tarvitsee. Olin n. 22-vuotias ja kuntoutumassa aivoverenvuodosta. [/quote] Tästä tulee mieleen niin ystäväni kokemus! Hän liikkui hyvin vaivalloisesti rollaattorinsa kanssa, kun kaksi mummoa alkoi jakaa elämänviisauksiaan eikä millään kauniilla tavalla! Ystävälläni oli ylipainoa ja mummot haukkuivat häntä sen takia laittaen hänen terveysongelmansa ylipainon syyksi. Kun ystäväni kertoi olleensa autokolarissa, toinen mummoista tokaisi läskin voivan haitata näkyvyyttä. Miksi ihmiset kuvittelevat, että he voivat töräytellä toisille mitä haluavat? Eivätkö he yhtään ajattele, miltä muista tuntuu? [/quote] Alzheimeria sairastava on usein törkeä suustaan. Harvemmin "mummot" ovat elämänsä kunnossa henkisesti ja fyysisesti. Senpä takia en jaksa provosoitua vanhusten ilkeistä kommenteista. Sairaus siinä yleensä puhuu. [/quote] Öö... alapeukut, miksi ihmeessä? Miksi totuus on paha asia??
[/quote]
Mikä totuus?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:08"]
Onpas sulla iso nenä. Nämäkin kommentoijat miehiä... Nenäni on ihan normaalikokoa.
[/quote]
Miksi ihmeessä ne sanoisivat noin, jos nenä on normaalikokoa? Tietysti se on vähintäänkin isohko. Miten muuten tuollainen tulisi edes mieleen?
Itselläni on iso nenä ja joskus sanotaan vähän vitsillä, että tuulenhalkaisija, jalosukuinen klyyvari tms.
En yhtään ole loukkaantunut! Sopii mun naamaan, on suora ja kauniin mallinen eikä kukaan mielestäni pahalla ole sanonut.
Miten sulla voi olla noin läski lapsi? Tämä kommentti tuli vastasyntyneestä.
Jos tosiaan törkeintä teille on tuollaiset huutelut ja kommentit tyyliin: "läskiperse tai onpa sulla iso nenä tai pyöreä naama", niin helpolla olette elämässä selvinneet.
Olin palavasti rakastunut mieheen, joka sanoi minulle päättäessään suhteen: olit puhdasta viihdykettä, koskaan en edes pitänyt sinusta. Nyt on toisin, olen löytänyt jotain PAAALJON parempaa.
Olisi voinut minusta muotoilla hieman toisin jättämispuheensa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:26"]
Kerran häiisä tuntematon mies tuli sanomaan että sullapa isot tissit on. Ei oltu siis juteltu mitään sitä ennen.
[/quote]
Ai sustako on ihan normaalia kommentoida toisten ruumiinosia tosta noin vaan tolla tavalla?
[/quote]No ei tietenkään, mut en mä tollasesta loukkaantuis. Törkeetä olisi jos mies olisi sanonut esim "sullapa on isot tissit, saanko nussia niiden väliin"
[/quote]
Sun mielipide =/= miten muiden kuuluis tuntea. Vitun ääliömäistä kommentoida toisen ulkonäköä tuolla tavalla.
[/quote]
Vitun herkkänahkainen taidat olla. Mitäs jos joku huutais sulle että vitun läskiperse, tekisit varmaan itsarin?
[/quote]
-------
Ei ihme, että suomimiehet ei naista saa. Jos pitää tommosta kommentointia normaalina käytöksenä täysin uppo-oudolle ihmiselle, niin on vajaa päästään. Anteeks vain. Eihän se haukkumista ollut, mutta yleisesti on hyvänmaun vastaista kommentoida toisen ulkomuotoa tuolla tavalla. Eli on törkeetä käytöstä. Läppänä ymmärtäisin joltakin kaverilta. Mutta tuossa kyllä tuntematon mies antaa itsestaan totaaliurpon ensivaikutelman. En itsekään suuttuisi, mutta nopeasti vaihtuisi seura ja voivottelisin että on käytöstavat unohtunu. Niin ku näköjään tällä puoltajallakin. Sori vaan.
t. Ohis
[/quote]
Mitenniin ei suomimiehet naista saa? Et oo kattonu ympärilles miten monella tavallisella pulliaisella on suomalainen nainen kainalossa?
[/quote]
----
Onhan niillä taviksille morsiamet kainalos. Mut useimmilla on käytöstavat joilla se nainen on saatu. Ja ne, jotka on tommosia huonokäytöksisiä kusipäitä, niin se kumppani tuppaa vaihtumaan yhtä usein ku sukka jalas. En tiiä, meinasko ohi tuota, mut ite oon huomannu tämän ilmiön. Tissi kommentit voi ottaa huumorilla, mut onhan se nyt oikeesti aika noloa ku tuntematon jätkä alkaa kommentoimaan rintavarustusta :D
T. Toinen ohis
Kerran Englannissa kävelin kadulla lehtiä myyneen miehen ohi, taisin vain sanoa ystävällisesti no thanks tai en mitään, en enää muista mutta jatkoin normaalisti matkaa jolloin mies karjaisi perään: "f*cking cow!!".
Suomalaisilta miehiltä: Oot baarin rumin muija, sulla on kauhee lautaperse, iso peppu kertoo hedelmällisyydestä,
kamala akne, oot ruma, miks sun fledassa on aukko (mulla oli pälvikalju stressistä), sääli kun oot tollanen pullanaama, oot helvetin ruma lasit päässä, sun naama kiiltää, sulla on ruma hymy, sun ikenet näkyy liikaa kun hymyilet, harmittaako kun oot niin ruma kaveriisi verrattuna.. Jne jne jne. Takapuolesta, naamasta ja painosta (165cm, 63kg) olen kuullut eniten. Asun briteissä ja enää ei oo tota ongelmaa :D Viimeks Suomessa käymässä oltuani keski-ikäine
n moes tajsijonossa: älä kiilaa läski.Olin hänen takanaan, en yrittänyt kiilata.
Olin vähän päälle kahdenkymmenen junassa matkalla kuopioon. Minulla oli tyköistuva t-paita ja vaaleat farkut yllä. Eli ihan normivaatteet kesäisenä päivänä. Menin junan ravintolavaunuun kahville, niin eräs mieshenkilö esittäytyi kuopiolaiseksi yliopiston lehtoriksi/tms. Hän katsoi minua hetken oluttuoppi kourassaan, laski tuopin pöydälle ja kysyi: "Oletkos sinä sellainen - hmmm - yleinen?" Samalla hän pyöritteli käsiään rintojeni korkeudella. Minusta se oli todella hämmentävä tilanne. Koko esittäytymiskuviosta lähtien.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:08"]
Onpas sulla iso nenä. Nämäkin kommentoijat miehiä... Nenäni on ihan normaalikokoa.
[/quote]
Miksi ihmeessä ne sanoisivat noin, jos nenä on normaalikokoa? Tietysti se on vähintäänkin isohko. Miten muuten tuollainen tulisi edes mieleen?
Itselläni on iso nenä ja joskus sanotaan vähän vitsillä, että tuulenhalkaisija, jalosukuinen klyyvari tms.
En yhtään ole loukkaantunut! Sopii mun naamaan, on suora ja kauniin mallinen eikä kukaan mielestäni pahalla ole sanonut.
[/quote]
Itse en ollut koskaan ajatellut nenästäni yhtään mitään, kunnes kerran yläasteella eräs luokkalaisistani päätti että se on iso. Eräs toinen luokan tyttö nauroi mukana "hahaha, niinpäs onkin..." Tää samainen tyttö oli pari päivää aiemmin itkenyt välitunnilla, kun eräs ylemmällä luokalla oleva poika oli kavereineen nauranut, että hänellä on valtava klyyvari. Ja mä olin vielä lohduttanut häntä! Oli siinäkin kiitos :D näin myöhemmällä iällä miehet ovat usein kommentoineet vain, että nenäni on "söpö".
Lukion ekalla ollessani kaksi tyttöä luokaltani tuli kertomaan, että olis kyllä tosi kamalaa jos olis ton näkönen.
Puliukko huuteli kuinka haisen hirveälle ja kuka mua nyt haluaa nussia ja en oo pessy pilluakaa pitkää aikoihi. olin juuri tullu salilta, mut en silti haissu ... tommosella ei oo kyl ihmisarvoa
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:01"]
Jos tosiaan törkeintä teille on tuollaiset huutelut ja kommentit tyyliin: "läskiperse tai onpa sulla iso nenä tai pyöreä naama", niin helpolla olette elämässä selvinneet.
Olin palavasti rakastunut mieheen, joka sanoi minulle päättäessään suhteen: olit puhdasta viihdykettä, koskaan en edes pitänyt sinusta. Nyt on toisin, olen löytänyt jotain PAAALJON parempaa.
Olisi voinut minusta muotoilla hieman toisin jättämispuheensa.
[/quote]
En ihmettele, että jätti. Tollaset "ei teidän kokemukset nyt mitään, kuunnelkaa mun kokemuksia"- ihmiset on ehkä vittumaisinta lajia mitä on. Minä minä, minä määtitän onko muiden tunteet oikeutettua ja minun omat kokemukset, suu kiinni kun kerron OIKEISTA ongelmista.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:16"]
Kyllä tässä ketjussa on kamalia esimerkkejä :(
Minulle on jäänyt erityisesti mieleen seuraava. Joutuessani käyttämään rollaattoria sain haukut eräältä mummolta. Hän mm. epäili minun varastaneen sen ja huuteli isoon ääneen, mihin noin nuori ja terve rollaattoria tarvitsee. Olin n. 22-vuotias ja kuntoutumassa aivoverenvuodosta.
[/quote]
Tästä tulee mieleen niin ystäväni kokemus! Hän liikkui hyvin vaivalloisesti rollaattorinsa kanssa, kun kaksi mummoa alkoi jakaa elämänviisauksiaan eikä millään kauniilla tavalla! Ystävälläni oli ylipainoa ja mummot haukkuivat häntä sen takia laittaen hänen terveysongelmansa ylipainon syyksi. Kun ystäväni kertoi olleensa autokolarissa, toinen mummoista tokaisi läskin voivan haitata näkyvyyttä. Miksi ihmiset kuvittelevat, että he voivat töräytellä toisille mitä haluavat? Eivätkö he yhtään ajattele, miltä muista tuntuu?
[/quote]
Tää on hauska :-D Menee jo enemmän naurettavan kuin törkeän puolelle.
Tuntuu, että kun wt:ksi laskettavat naiset ovat törkeimpiä. Kerran kävellessäni kadulla, ohi polki tyttö, joka huusi ilkeilevällä äänensävyllä "Luuletko olevasi joku missi?". Siihen sitten vastasin, että oikein mukavaa päivää sinullekin, niin vastauksena oli keskisormi. Välillä romaninaiset ja pulskemmassa kunnossa olevat nuoret naiset kanssa irvailevat ilman mitään syytä. Miehet sen sijaan ovat aina kohteliaita ja kerrankin juna-asemalla eräs herttainen nuorempi poika kävellessäni ohi sanoi: "Anteeksi, olet kaunis."
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:38"]Naapurin mummo töksäytti, ettenkö jaksa hoitaa lapsiani, kun olin menossa heitä hakemaan päivähoidosta. Ja juu, ihan olin itse työttömänä kotona eikä saatu mitään alennuksia hoitomaksuista.
[/quote]
Oho, mikä alapeukkujen määrä... No varmasti arka aihe täällä. Kävi tuo silti omiin tunteisiin sillä hetkellä ja sai surulliseksi: et sitten töitä saa etkä lapsiasikaan viitsi itse hoitaa. Tiedän, että moni on tuota mieltä, mut tuskin mammat toisilleen tuollaisia laukoo pk:n tuulikaapissa?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
-------
t. Ohis