Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä törkeää tuntemattomat ovat kommentoineet sinulle?

Vierailija
25.04.2015 |

Mulla on kommentoitu lapsilukua (5): "ootpa ollu ahkere eheeheh" ja kaksosistani: "tais tulla tuplavahinko" ja kun olin raskaana vikaa kertaa ja liikkeellä koko katraan voimin, niin eräs mies tuli esittämään pahoittelut vielä syntymättömästä lapsestani.

Ja sanottakoon vielä, että ihan haluttuja lapsia ovat kaikki ja ihan itse ne elätetään :) Kommentoijat ovat muuten kaikki olleet keski-ikäisiä miehiä.. mikä niitäkin nyppii toisten lapsimäärässä.

Kommentit (238)

Vierailija
21/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:44"]Anopin sanomana tyttöni oli juuri kotiutunut, kun tokaisi että ei ole kyllä yhtään mun näköinen. Ei onnitellut ja miehen tuodessa herkkuja synnärille (jouduttiin olemaan viikko sairaalassa)Tokaisi ruokia mulkaistessaan:eikö täällä saa ruokaa!?

Katsoi myös koneelta lihonnutta siskontyttöään ja minä olin takana (olin lihonut paljon)huudahti kuinka on voinut päästää ittensä tuohon kuntoon ja oikein kauhisteli!

Niin.Kiva juttu...

Itse on kuin pulkannussima naru rusinanisillä....mutten ikinä kehtaisi hänen läsnäollessaan kauhistella jotakin ihmistä yhtä rumasti.

Kyllä on kusipäistä porukkaa, usein lapsillakin on paremmat käytöstavat, kuin vanhemmalla sukupolvella.
[/quote]

"Pulkannussima naru rusinanisillä"

Sovitte kyllä hyvin anoppinne kanssa yhteen. :)

Vierailija
22/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle huudettiin et läski!! oonhan mä ylipainone mut ei toi oo ok silti, se oli mies tietty ja tää siis tapahtu tampereel päin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:18"]

Kerran häiisä tuntematon mies tuli sanomaan että sullapa isot tissit on. Ei oltu siis juteltu mitään sitä ennen.

[/quote]No mitäs törkeetä tossa oli?

[/quote]

Ai sustako on ihan normaalia kommentoida toisten ruumiinosia tosta noin vaan tolla tavalla?

[/quote]Miehillä on oikeus kommentoida naisten tissejä koska tissit ovat miesten omaisuutta. Kirjaimellisesti tissit ovat miesten innovaatio jotka ovat ripustettu naisen ruumiiseen miesten ilostuttamiseksi.
[/quote]

Rinnat on ripustettu naiseen jotta vauva saa maitoa. Tolla logiikalla sonnien pitäis olla innoissaan lehmien utareista ja ne on vaan sonneja varten, ei suinkaan vasikoille maitoon :D

Vierailija
24/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, unohdin että otsikossa luki "tuntemattomat". Nuo lihomista kommentoineet pikkutytöt olivat siis tuttujani kyllä, itse asiassa kavereita ja sukulaistyttöjä. 

No, kerran tuntematon teiniporukka (tällöin minulla oli ikää jo yli 20v) tuli ahdistelemaan ja rahaa kerjäämään ja kun en vipannut, niin alkoi törkeystulva: "hyi helvetti sulla on kyllä ruma naama ja vittu miten rumat silmälasit ja mitä sä oot oikein päällekin pukenut saatana että oot ruma". Epäilen, että jengi oli aineissa, oli niin omituinen tilanne!

t. 54

Vierailija
25/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yritätsä niiku esittää poikaa?" (Kysyjä joku mun ikäne pissis D:)
"No hyi transu"
"Näytät lesbolt"

Vierailija
26/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:45"]"Hyi vittu, miten ruma nainen" on jäänyt kyllä mieleeni kummittelemaan.
[/quote]

"Lohduttavaa" kuulla että muutkin saa tälläisiä kommentteja. Juuri viime viikonloppuna sain kuulla näyttäväni "oikeastaan aika karmealta" . tämä mieheltä, joka oli itse tullut pöytäämme, ja ensimmäiset 10min jutustelut oli ihan perusbaarilöpinää, ei mitää ilkeilyä tai riidanhaastamista kenenkään puolelta. Onnittelin vittumaisuudesta ja poistuin.

Vierailija
27/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuudelleni on naurettu, kun en saanut meikilläkään peittoon itkuista naamaani- mieheni oli pettänyt minua ja jäi siitä kiinni samana päivänä, itkustani ei tullut loppua. Kuitenkin kasa ritsapilluja katsoi asiakseen huudella minulle, miten "naama korkeintaan vitonen" ja "hyi vittu haha". Olin muutenkin rikki ja itsetunto heikko, kommentit ja nauru sattuivat helkkaristi.

Isoja rintojani on kommentoitu todella epäasiallisesti. Ne alkoivat kasvaa jo ala-asteella ja kutosluokalla olin todella isokokoinen varustukseltani. Ammattikouluikäiset nuoret miehet heittivät kaikkea pervoa ja kuvottavaa minne tahansa meninkin, joskus myös keski-ikäiset miehet houkuttelivat mukaansa. En korostanut kroppaani juurikaan kun pelkäsin miehiä noiden kommenttien ansiosta, joten syy ei ollut "tyrkyn" pukeutumisen ainakaan.

Joskus juttelin vanhalle miehelle ja hän vastasi ihan asiallisesti ensin, mutta sitten töksäytti miten mehevät tissit minulla hänestä oli. Jäin sanattomaksi, niin vastenmielinen tilanne.

Vierailija
28/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran istuimme kavereideni kanssa baarissa, ja pöytämme viereen tuli notkumaan ilmeisesti lakkiaisiaan viettävä jätkäporukka - lakit ja siistit puvut, ja kaikki olivat lievästi humalassa. Vastailtiin sitten jotain niiden kommentteihin, mutta ei osoitettu suurempaa kiinnostusta. Kun porukka alkoi tehdä lähtöä, sanoi lähinnä seisova minulle: "Eipä tässä mitään, hyvää illanjatkoa neideille." Mä vastasin, että pitäkää tekin hauska ilta. Yllättäen tyyppi mulkaisikin mua vihaisesti ja totesi: "Sä oot helvetin ärsyttävä ämmä." Menin hämilleni, mutta sain onneksi tokaistua takaisin "kiitti samoin, sä se vasta ärsyttävä ämmä olet."

Outo kommentti vain, kun tyyppi oli ensin niin hyvällä tuulella ja sitten suuttui ihan tyhjästä :D

Vierailija
29/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:02"]Kerran istuimme kavereideni kanssa baarissa, ja pöytämme viereen tuli notkumaan ilmeisesti lakkiaisiaan viettävä jätkäporukka - lakit ja siistit puvut, ja kaikki olivat lievästi humalassa. Vastailtiin sitten jotain niiden kommentteihin, mutta ei osoitettu suurempaa kiinnostusta. Kun porukka alkoi tehdä lähtöä, sanoi lähinnä seisova minulle: "Eipä tässä mitään, hyvää illanjatkoa neideille." Mä vastasin, että pitäkää tekin hauska ilta. Yllättäen tyyppi mulkaisikin mua vihaisesti ja totesi: "Sä oot helvetin ärsyttävä ämmä." Menin hämilleni, mutta sain onneksi tokaistua takaisin "kiitti samoin, sä se vasta ärsyttävä ämmä olet."

Outo kommentti vain, kun tyyppi oli ensin niin hyvällä tuulella ja sitten suuttui ihan tyhjästä :D
[/quote]

Mitä ihmettä? :D Ehkä kuuli väärin mitä vastasit.

Vierailija
30/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hoikkuus oli monelle keski-ikäselle miehelle kova pala. "Sä oot oksettavan laiha" "Sun jalat on niinku heinäseipäät" "Olisit kaunis jos et olis tollanen luuviulu". Olin parikymppinen ja en tuntenut näitä miehiä. 2/3 olivat ihan selvinpäin kadulla vastaantulijoita, tuo viimeinen kohteliaisuus tuli humalaiselta joka tunki väkisin pöytään istumaan sivistämään minua omasta ulkonäöstäni.

Vierailija
31/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:02"]Kerran istuimme kavereideni kanssa baarissa, ja pöytämme viereen tuli notkumaan ilmeisesti lakkiaisiaan viettävä jätkäporukka - lakit ja siistit puvut, ja kaikki olivat lievästi humalassa. Vastailtiin sitten jotain niiden kommentteihin, mutta ei osoitettu suurempaa kiinnostusta. Kun porukka alkoi tehdä lähtöä, sanoi lähinnä seisova minulle: "Eipä tässä mitään, hyvää illanjatkoa neideille." Mä vastasin, että pitäkää tekin hauska ilta. Yllättäen tyyppi mulkaisikin mua vihaisesti ja totesi: "Sä oot helvetin ärsyttävä ämmä." Menin hämilleni, mutta sain onneksi tokaistua takaisin "kiitti samoin, sä se vasta ärsyttävä ämmä olet." Outo kommentti vain, kun tyyppi oli ensin niin hyvällä tuulella ja sitten suuttui ihan tyhjästä :D [/quote] Mitä ihmettä? :D Ehkä kuuli väärin mitä vastasit.

[/quote]

Höpö höpö. Sitähän risosi selvästi, kun oli kiinnostunut ja tuo tyttö ei osoittanut mitään kiinnostusta.

Vierailija
32/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla asuessani 20-vuotiaana vastaan tuli noin 40-vuotias mies kysymään keskellä kirkasta päivää vilkkaalla ostoskadulla, että lähtisinkö harrastamaan hänen ja tsekkihuoransa kanssa seksiä jonnekin "jännään paikkaan". Jätin tarjouksen välistä, ei jostain syystä kiinnostanut. En todellakaan pukeutunut provosoivasti (punainen lyhyt fiftaritukka, tavalliset vaatteet, meikkiä normaali määrä ja kenkinä oli hyvät kävelymaiharit), mutta paikalliset ja turistit luulivat minua aina puolalaiseksi naaman perusteella. Koin ehdotuksen törkeäksi, vaikka mies esittikin sen ns. kohteliaasti. En edes ole erityisen kaunis, ihan perusnätti ja painoindeksi on 25-26 välillä, eli en todellakaan näytä tavan prostituoidulta.

Vierailija
33/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulle ole kukaan tuntematon tullut mitään rumaa kommentoimaan. Koskaan.

Vierailija
34/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:16"]

Kyllä tässä ketjussa on kamalia esimerkkejä :(

Minulle on jäänyt erityisesti mieleen seuraava. Joutuessani käyttämään rollaattoria sain haukut eräältä mummolta. Hän mm. epäili minun varastaneen sen ja huuteli isoon ääneen, mihin noin nuori ja terve rollaattoria tarvitsee. Olin n. 22-vuotias ja kuntoutumassa aivoverenvuodosta. 

[/quote]

Tästä tulee mieleen niin ystäväni kokemus! Hän liikkui hyvin vaivalloisesti rollaattorinsa kanssa, kun kaksi mummoa alkoi jakaa elämänviisauksiaan  eikä millään kauniilla tavalla! Ystävälläni oli ylipainoa ja mummot haukkuivat häntä sen takia laittaen hänen terveysongelmansa ylipainon syyksi. Kun ystäväni kertoi olleensa autokolarissa, toinen mummoista tokaisi läskin voivan haitata näkyvyyttä. Miksi ihmiset kuvittelevat, että he voivat töräytellä toisille mitä haluavat? Eivätkö he yhtään ajattele, miltä muista tuntuu?

[/quote]

Joka paikassa huudetaan aina miten laihoja kohdellaan huonosti ja haukutaan kukkakepeiksi ja läskeillä on muka joku ihmeellinen immuniteettisuoja. Olen aika varma että läskifoobikoiden suuri huoli on aiheeton, läskevihakirjoituksia ja herjaamista on taatusti olemassa ihan tarpeeksi eikä loppua näy.

Vierailija
35/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:17"]Ulkomailla asuessani 20-vuotiaana vastaan tuli noin 40-vuotias mies kysymään keskellä kirkasta päivää vilkkaalla ostoskadulla, että lähtisinkö harrastamaan hänen ja tsekkihuoransa kanssa seksiä jonnekin "jännään paikkaan". Jätin tarjouksen välistä, ei jostain syystä kiinnostanut. En todellakaan pukeutunut provosoivasti (punainen lyhyt fiftaritukka, tavalliset vaatteet, meikkiä normaali määrä ja kenkinä oli hyvät kävelymaiharit), mutta paikalliset ja turistit luulivat minua aina puolalaiseksi naaman perusteella. Koin ehdotuksen törkeäksi, vaikka mies esittikin sen ns. kohteliaasti. En edes ole erityisen kaunis, ihan perusnätti ja painoindeksi on 25-26 välillä, eli en todellakaan näytä tavan prostituoidulta.
[/quote]

Oli muuten jotenkin karua havaita maahanmuuttajana rasismia ulkonäkönsä takia. Kaikki olettivat minun olevan Puolasta tai vastaavasta Itä-Euroopan maasta kotoisin. Jos kerroin olevani Suomesta, niin ihmiset kohtelivat heti paremmin ja kunnioittavammin, minkä koin heidän puolestaan todella nolona. Tämän takia en itse anna ulkonäön tai vastaavien seikkojen tehdä oletuksia yksittäisestä persoonasta puolestani. Tapahtumapaikkana näille oli siis saksankielinen keskieurooppalainen suurkaupunki.

Vierailija
36/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:02"]Kerran istuimme kavereideni kanssa baarissa, ja pöytämme viereen tuli notkumaan ilmeisesti lakkiaisiaan viettävä jätkäporukka - lakit ja siistit puvut, ja kaikki olivat lievästi humalassa. Vastailtiin sitten jotain niiden kommentteihin, mutta ei osoitettu suurempaa kiinnostusta. Kun porukka alkoi tehdä lähtöä, sanoi lähinnä seisova minulle: "Eipä tässä mitään, hyvää illanjatkoa neideille." Mä vastasin, että pitäkää tekin hauska ilta. Yllättäen tyyppi mulkaisikin mua vihaisesti ja totesi: "Sä oot helvetin ärsyttävä ämmä." Menin hämilleni, mutta sain onneksi tokaistua takaisin "kiitti samoin, sä se vasta ärsyttävä ämmä olet." Outo kommentti vain, kun tyyppi oli ensin niin hyvällä tuulella ja sitten suuttui ihan tyhjästä :D [/quote] Mitä ihmettä? :D Ehkä kuuli väärin mitä vastasit.

[/quote]

Höpö höpö. Sitähän risosi selvästi, kun oli kiinnostunut ja tuo tyttö ei osoittanut mitään kiinnostusta.

[/quote]

Joo, saattoihan se olla toikin. Me ei kuitenkaan oltu niille tyypeille mitenkään töykeitä ja juteltiin ihan ystävällisesti, niin sinänsä toi vastaus vähän harmitti :D

Vierailija
37/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:49"]Inhoan ulkonäön kommentoijia. Minulle on usein sanottu kehulla kuorrutettu iva, kuten "Sulla on kauniit kasvot, mutta pullea vatsa." Miksi pitää sanoa mitään toisen ulkonäöstä? En minäkään arvostele muiden ulkonäköä. 
[/quote]Pointtihan tos oli ,että sanoja kadehti kasvojasi ja halusi löytää jonkin virheen Sinusta.

Vierailija
38/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:13"]

[/quote]

[/quote]

Joo, saattoihan se olla toikin. Me ei kuitenkaan oltu niille tyypeille mitenkään töykeitä ja juteltiin ihan ystävällisesti, niin sinänsä toi vastaus vähän harmitti :D
[/quote]

Ehkä sä olit ärsyttävän oloinen. Huomasitko että he puhuivat enemmän kavereillesi kuin sinulle? Siis jutellessaan katsoivat enemmän heidän suuntaan

Vierailija
39/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä persnaama vittu.

Vierailija
40/238 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:18"]

Kerran häiisä tuntematon mies tuli sanomaan että sullapa isot tissit on. Ei oltu siis juteltu mitään sitä ennen.

[/quote]No mitäs törkeetä tossa oli?

[/quote]

Ai sustako on ihan normaalia kommentoida toisten ruumiinosia tosta noin vaan tolla tavalla?

[/quote]No ei tietenkään, mut en mä tollasesta loukkaantuis. Törkeetä olisi jos mies olisi sanonut esim "sullapa on isot tissit, saanko nussia niiden väliin"

[/quote]

Sun mielipide =/= miten muiden kuuluis tuntea. Vitun ääliömäistä kommentoida toisen ulkonäköä tuolla tavalla.

[/quote]

No tottakai on tyhmää kommentoida tissejä mutta monet tyhmyydet voi ottaa myös kevyesti, tämän suhtautumistavan oppiminen tekee elämästä helpompaa ja hauskempaa.