Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syöt aamupalaksi?

Vierailija
04.01.2022 |

🙂

Kommentit (451)

Vierailija
181/451 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tästä, oon 51v syönyt aamulla mitä sattuu milloin mitäkin. Ei varmaan 2pv peräkkäin samaa.

Vierailija
182/451 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu tämä:

Iso kuppi maitokahvia

Vesilasi jossa c-vitamiiniporetabletti

2 palaa ohut herkku ruisleipää (tai palan molemmat puolikkaat)

2 kananmunaa leipien päällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/451 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison lasillisen vettä.

Vierailija
184/451 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasi vettä, iso kuppi mustaa kahvia, 2 paahtoleipää/kauraleipää, kurkkua, tomaattia, juusti, kinkku. Puuro/luonnonjugurtti mustikoilla

Jotenkin näin

Vierailija
185/451 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole pikkulapsi, syön aamiaista, en aamupalaa. Ja koska olen aikuinen, en syö mitään aamiaista, todellakaan.

Vierailija
186/451 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt siitä, miten monessa (alkupään) vastauksessa ihmiset kertovat syövänsä puuroa. Ihan tosi?? Suunnilleen vastenmielisin ruoka länsimaissa, ei vie eikä pidä nälkää, ja ihmiset syövät sitä vielä vapaaehtoisesti. Tai joo, joku sekoittaa siihen vielä jotain raejuustoa, siis wtf.

Vierailija
187/451 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie (pakastemarjoja, maustamatonta jogurttia, proteiinijauhetta)

Kaurapuuro pähkinälevitteellä

Jos puuro tökkii, niin mysliä

Vierailija
188/451 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tattarileivän siivua ja sen päälle kurkkua ja keitettyjä kanamunan siivuja + juotavaksi vettä.

Vierailija
189/451 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa rasvalla ja mustikoilla sekä proteiinijauheella höystettynä. Vettä ja kahvia kaverina.

Vierailija
190/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö juuri koskaan aamiaista, juon pelkkää kahvia. Tämä on huono tapa ja olisi hyvä kun söisi aamiaisen, mutta olen lapsesta saakka ollut sellainen, ettei oikein mikään ruoka maistu heti aamusta.

Vierailija
191/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa marjasopalla tai mysliä.

Aloitin syömään puuroa kun olin opiskelija. Siihen mennessä lapsuus meni muroilla ja weetabixilla. Puurojenkin kanssa "tappelin" useamman vuoden ennen kuin käsitin että puuro on hirveää maidon kanssa. Puuro on hirveää jos se on sellaista mirotettua minuuttisotkua. Elovenahiutaleet kiehuvaan veteen ja 5 minuuttia keittäen ja marjasopalla, niin menee alas.

Vierailija
192/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisvoileipä, päällä juustoa, kurkkua, paprikaa. Puolikas purkillinen pehmeää rahkaa ja 1-2 dl marjoja, mustikoita, mansikoita, vadelmia tai puolukoita. Kupillinen maitokahvia.

Vierailija
193/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasia

Vierailija
194/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omeletti kalkkunalla ja kasviksilla, 4 kuppia kahvia.

Vierailija
195/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaista jugurttia/alpro no sugarsia ja marjoja

Raejuustoa ja marjoja

Munakas

Minihiilarileipä ja päällisiä

Paljon kahvia

Noita vaihdellen. Joskus sitten itsetehtyjä sämpylöitä, puuroa, tuorepuuroa tai vaikka lettuja. Mitä milloinkin. 

Vierailija
196/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman vuoden jo tämä sama. Maitorahkaa, jossa pari desiä marjoja (mustikkaa, puolukkaa, vadelmaa) ja lisäksi pähkinöitä (para-, cashew, saksan- pekaani, hasselpähkinöitä) manteleita, voimakaurajauhoa, kauraleseitä, chiansiemeniä, pinjansiemeniä ja auringonkukansiemeniä.

Vierailija
197/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuroa marjasopalla tai mysliä.

Aloitin syömään puuroa kun olin opiskelija. Siihen mennessä lapsuus meni muroilla ja weetabixilla. Puurojenkin kanssa "tappelin" useamman vuoden ennen kuin käsitin että puuro on hirveää maidon kanssa. Puuro on hirveää jos se on sellaista mirotettua minuuttisotkua. Elovenahiutaleet kiehuvaan veteen ja 5 minuuttia keittäen ja marjasopalla, niin menee alas.

Mun järkeen ei mene, että syödään vaikka väkisin jotain, mikä menee alas vain keinottelemalla.

Vierailija
198/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö juuri koskaan aamiaista, juon pelkkää kahvia. Tämä on huono tapa ja olisi hyvä kun söisi aamiaisen, mutta olen lapsesta saakka ollut sellainen, ettei oikein mikään ruoka maistu heti aamusta.

Ei se ole huono tapa, jos se sopii sinulle ja voit hyvin ilman aamupalaa.

Vierailija
199/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa maidolla ja voisilmällä sekä mukillinen kahvia. Lisäksi joskus kahvin kanssa suklaakeksi.

Vierailija
200/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmästynyt siitä, miten monessa (alkupään) vastauksessa ihmiset kertovat syövänsä puuroa. Ihan tosi?? Suunnilleen vastenmielisin ruoka länsimaissa, ei vie eikä pidä nälkää, ja ihmiset syövät sitä vielä vapaaehtoisesti. Tai joo, joku sekoittaa siihen vielä jotain raejuustoa, siis wtf.

Jotkut sanovat syövänsä sitä, vaikka eivät haluaisi. Se vasta on hämmästyttävää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan