Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syöt aamupalaksi?

Vierailija
04.01.2022 |

🙂

Kommentit (451)

Vierailija
201/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupin tai kaksi kahvia maidolla sekä leipää. Yleensä kaksi palaa joko margariinilla tai juustoviipaleilla.

Aamupala jäänyt tavaksi ja vaikka en siihen oikein panosta niin en pärjää ilmankaan :D

Vierailija
202/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ihmisten syödä aamupalaa jos haluaa, mikä vauvamammoilla nyt on tätäkin vastaan? Älkää syökä jos ette halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa ihmisten syödä aamupalaa jos haluaa, mikä vauvamammoilla nyt on tätäkin vastaan? Älkää syökä jos ette halua.

Älä nyt keuhkoo, relaa vähän :)

Vierailija
204/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi kahvia kermalla. Haluaisin oppia syömään hyvän aamupalan mutta oon totuttanut itseni vaan kahviin niin ei meinaa maistua mikään. Ehkä voisin kokeilla smoothieta.

Vierailija
205/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmästynyt siitä, miten monessa (alkupään) vastauksessa ihmiset kertovat syövänsä puuroa. Ihan tosi?? Suunnilleen vastenmielisin ruoka länsimaissa, ei vie eikä pidä nälkää, ja ihmiset syövät sitä vielä vapaaehtoisesti. Tai joo, joku sekoittaa siihen vielä jotain raejuustoa, siis wtf.

Itse laitan puurooni paljon marjoja, kunnolla voita ja kananmunan. Hyvin pitää nälkää. Saatan syödä sitä muunakin vuorokauden aikana 😁

Vierailija
206/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmästynyt siitä, miten monessa (alkupään) vastauksessa ihmiset kertovat syövänsä puuroa. Ihan tosi?? Suunnilleen vastenmielisin ruoka länsimaissa, ei vie eikä pidä nälkää, ja ihmiset syövät sitä vielä vapaaehtoisesti. Tai joo, joku sekoittaa siihen vielä jotain raejuustoa, siis wtf.

Itse laitan puurooni paljon marjoja, kunnolla voita ja kananmunan. Hyvin pitää nälkää. Saatan syödä sitä muunakin vuorokauden aikana 😁

Ei se puuro tuossakaan ole se nälkää pitävä, vaan ne muut syömiset.

Vierailija
207/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro, leipä, munakas tai smoothie. Joku näistä yleensä. 

Vierailija
208/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syön puuroa ajoittain iltapalaksi, aamulla se ei maistu.

Aamulla kauraleipä, juustoa, leikkelettä ja kurkkua/paprikaa/salaattia päälle. Kahvia kaksi kuppia kauramaidolla.

Vierailija
209/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samoilla eväillä eletään täälläkin, paitsi jukurtin mä olen vaihtanut Turkkilaiseksi ja marjat tulee omasta pakastimesta. Kaurapuuroa joka toinen aamu, ihan pienen lapsen takia, oppii syömään joka aamu, aamiaisen. Kun lapsena sen oppii, siitä tulee tapa joka säilyy vielä aikuisenakin. Jaksaa töissäkin paremmin, vaikka meillä on puuroa tarjolla sielläkin heti, kahvin/teen ja voileivän kera. Jotain niistä voi valita, jos on nälkäinen.

Aika moni valitsee kuitenkin kahvin ja voileivän, sinnitellen sitten lounaaseen asti sillä. Talon ainoa miespuolinen henkilökuntaan kuuluva, on syönyt koko ajan puuron puolukkasurvoksella ja maitokahvin juustovoileivän kanssa. Sanoo käyttävänsä henkilökunta edun kokonaisuudessaan, kun sellainen kerta on tarjolla.

Vierailija
210/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, pähkinöitä ja kahvia.

Vierailija
211/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsiä. Ei ole varaa muuhun. S M käyttää aamupalarahani

Vierailija
212/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia, kaurapuuro mustikoilla, avokadopatonki, kananmuna

Vierailija
213/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ainakin terveellistä, itsellä kolesterolit tippuivat

Vierailija
214/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistetty aamiainen/lounas: kaurapuuro, jossa runsaasti kauraleseitä, oman pihan karviaismarjoja 1 dl, itsepoimittuja puolukoita 1 dl, maustamattoman jugurtin kera, ruisleipäsiivu, jolla juustoa ja kalkkunaleikettä, salaatinlehtiä ja tomaattia omalta kasvimaalta, omaan kasvimaan kesäkurpitsaa raasteena kylmäpuristettun oliiviöljyn kera, vettä, kahvia puoli litraa.

Vierailija
215/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mukillisen teetä ja syön peri kolme juustovoileipää (ruis- tai sekaleipää). Lopuksi joku hedelmä. Kurkut, tomaatit ja salaatit eivät uppoa aamulla, vaan lounaalla. Sama koskee puuroa, syön sitä noin kerran viikossa lounaaksi voisilmällä.

Vierailija
216/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa mustikoilla ja puolikas banaani. 

Vierailija
217/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minimi kirjoitti:

Aika samoilla eväillä eletään täälläkin, paitsi jukurtin mä olen vaihtanut Turkkilaiseksi ja marjat tulee omasta pakastimesta. Kaurapuuroa joka toinen aamu, ihan pienen lapsen takia, oppii syömään joka aamu, aamiaisen. Kun lapsena sen oppii, siitä tulee tapa joka säilyy vielä aikuisenakin. Jaksaa töissäkin paremmin, vaikka meillä on puuroa tarjolla sielläkin heti, kahvin/teen ja voileivän kera. Jotain niistä voi valita, jos on nälkäinen.

Aika moni valitsee kuitenkin kahvin ja voileivän, sinnitellen sitten lounaaseen asti sillä. Talon ainoa miespuolinen henkilökuntaan kuuluva, on syönyt koko ajan puuron puolukkasurvoksella ja maitokahvin juustovoileivän kanssa. Sanoo käyttävänsä henkilökunta edun kokonaisuudessaan, kun sellainen kerta on tarjolla.

Mä söisin aamulla puuron ja säästäisin sen voileivän lounaaksi. 

Vierailija
218/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön lounaan klo 11, puuroaamiainen klo 8 riittää oikein hyvin. 

Sitä paitsi kaurapuuro on erinomaista kun sen tekee kunnon ryyneistä. Laitan aina puurooni marjoja ja maitoa. Joskus saatan keittää ruispuuroakin, sen syön aina voisilmällä ja maidolla. 

Vierailija
219/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appelsiinituoremehua, 2 viipaletta täysjyväpaahtoleipää päällystettynä avokadolla ja tomaatilla, maustamatonta jugurttia+marjoja, monta kuppia mustaa kahvia

Vierailija
220/451 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syön puuroa ajoittain iltapalaksi, aamulla se ei maistu.

Aamulla kauraleipä, juustoa, leikkelettä ja kurkkua/paprikaa/salaattia päälle. Kahvia kaksi kuppia kauramaidolla.

Usein tehty myös noin, vasta illemmalla puuro, aamuisin on mukavaa kun voi heti syödä voileivän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi