Mitä syöt aamupalaksi?
Kommentit (451)
Kuppi kahvia maidolla
Annos Alku-puuroa
Pieni banaani ja sokeritonta mehukeittoa (puuron kanssa nämä)
Vitamiinit ja puolikas lasi c-vitamiini porejuomaa
riippuu fiiliksisrä ja siitä mutä olen menossa tekemään. Joskus se on kuppi kahvoa, joskus syön puuroa jos on nälkä ja yleensä jos olen menossa salille kulautan jotain protskuu alas että sais vähän energiaa salille. Yleensä mulla ei ole aamulla nälkä. Jos on, se yleensä merkkaa sitä, että mulla onnPMS
Maustamaton ab- jugurtti, siihen mustikoita, banaania, manteleita, pellavansiemeniä, oliiviöljyä ja kaurahiutaleita. Lääkkeet veden kans, sinkki ja d-vitamiini
Kahvia mukillisen ja vettä. Töihin saavuttuani juon vielä lasillisen vettä. Ensimmäisen kerran syön lounaalla noin klo 11.
En mitään. Tänään heräsin 6.40, tähän mennessä olen keittänyt kahvia kahdesti eli noin 3-4 mukillista. Vielä ei ole nälkä. Ja joo, olen hoikka.
Leipää (Reissumies), päälle voimariinia ja runsaasti vihreää salaattia ja mukillinen maitokahvia
Kahvia. Sämpylä missä juustoa ja keittokinkku kurkkua. Välillä vehnämurokkeita missä maitoa ja marjoja.
Kaksi kahvikuppia ja 2 juustonäkkäriä.
Sitä mitä on dyykattuna tai en mitään. Seuraavan hallituksen tultua valtaan luvassa kaurapuuroa. Elleivät perskokkareet ja kristilliset demonit saa uutta mandaattia kylläisten fas i stien äänillä.
Kahvia ja kaurapuuroa puolukoilla ja rusinoilla.