Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syöt aamupalaksi?

Vierailija
04.01.2022 |

🙂

Kommentit (451)

Vierailija
241/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa udella tuntemattomilta.

Vierailija
242/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kahvia, ihan must!

-mustikka smoothien, jossa ViSiblineä, avocadoa, banaania, parapähkinää, 1/2 sitruunaa, camelinaöljyä, heraproteiinia, viherjauhetta, vaniljaa, mustikkaa.

- kaksi kauraleipää, päällä oliivioljyä, paksu kerros pilkottua salaattia, kanaa, 1/2 muna, raejuustoa ja 10% Polarjuustoa

- 1/2 lasia Valion hedelmä smoothieta, jossa tilkka tyrnimehua

- 1/4 osa hunajamelonia.

Joka aamu sama satsi. Mustikka smoothieta teen 3pv:n annoksen kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee tosi paljon. Muutamaan vuoteen en syönyt ollenkaan aamupalaa, vaan vasta noin 11-12 aikoihin brunssia. Viimeaikoina olen taas syönyt. Välillä syön ihan lämmintä ruokaa, esim. pastaa ja mustapapuja/munakasta/fetaa. Välillä hedelmiä, paprikaa, porkkanaa, leipää, maitoa, mysliä, earl greytä. Jogurtti ja marjat varmaan yleisin aamupala minulla.

Vierailija
244/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro raejuustolla ja marjoilla, sekä kyytipojaks puoli litraa vettä.

Vierailija
245/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks dyykkasin naapuritalost puoliks avatun kawwepaketin. Joskus saattaa löytyä mandariinipussi.

Vierailija
246/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin kuppi vahvaa kahvia vaahdotetulla kuumalla kauramaidolla, paahdettu kauraleipäviipale, päällä juustoa, tomaattia ja kurkkua.

Viikonloppuisin hidas iso aamiainen miehen kanssa, kotona puristettua tuoremehua, keitetty tai paistettu kananmuna, croissant tai joku hyvä sämpylä, juustoa, jotain vihreää salaattia, tomaattia ja kurkkua, lopuksi makea jälkkäri, esim. ohukaisia hillolla. Lounasta ei viikonloppuisin sitten tarvitakaan.

Vierailija
247/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi :D En tajua tätä raejuustoa puuroon. Ravintoneuvojat tätä aina  paasaa eikö ne tajua että on muitakin runsasproteiinisia tuotteita kuin raejuusto.

Vierailija
248/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi :D En tajua tätä raejuustoa puuroon. Ravintoneuvojat tätä aina  paasaa eikö ne tajua että on muitakin runsasproteiinisia tuotteita kuin raejuusto.

Kiitos. Järjen ääni puhuu. Karmeaa sotkua joku juustopuuro 🤢

Vierailija
249/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks kaks kuppia mustaa kahvia ja sitten jogurttia ja kaurahiutaleita. Väliin ostan tyynymuroja ja ne jogurttiin kaurahiutaleiden sijaan.

Mulla ei ole aamulla aikaisin ruokahalua, mutta jogurttia pystyn syömään.

Vierailija
250/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa ja sekaan chian siemeniä ja kookosöljyä, kourallinen cashew pähkinöitä ja manteleita sekä kahvia.

Vierailija
251/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 paistettua munaa, kolme siivua pekonia, yksi grillimakkara, piastettua tomaattia ja herkkusieniä sek papuja.

Vierailija
252/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmästynyt siitä, miten monessa (alkupään) vastauksessa ihmiset kertovat syövänsä puuroa. Ihan tosi?? Suunnilleen vastenmielisin ruoka länsimaissa, ei vie eikä pidä nälkää, ja ihmiset syövät sitä vielä vapaaehtoisesti. Tai joo, joku sekoittaa siihen vielä jotain raejuustoa, siis wtf.

Ihmiset tykkää eri asioista. Monet pitää kaurapuurosta vaikka sinä et. Ja kyllä pitää hyvin nälkää.

Vierailija
253/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muroja, kahvia, aika usein mieheni nesteitä

Vierailija
254/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmästynyt siitä, miten monessa (alkupään) vastauksessa ihmiset kertovat syövänsä puuroa. Ihan tosi?? Suunnilleen vastenmielisin ruoka länsimaissa, ei vie eikä pidä nälkää, ja ihmiset syövät sitä vielä vapaaehtoisesti. Tai joo, joku sekoittaa siihen vielä jotain raejuustoa, siis wtf.

Ihmiset tykkää eri asioista. Monet pitää kaurapuurosta vaikka sinä et. Ja kyllä pitää hyvin nälkää.

Kaurapuuron syönnin jälkeen on tunnin päästä nälkä. Joka muuta väittää, niin valehtelee. Ei kaurapuuro silti pahaa ole.

Vierailija
255/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superpuuroa: tattarihiutaleita, pellavarouhetta ja chiansiemeniä.  Kahvia, tummaa leipää jonka päällä vähärasvaista Polar juustoa ja tuorekurkkua tai tomaattia. Lopuksi muutama pala tuoretta naurista.  Kyllä vatsa kiittää.

Vierailija
256/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukillinen maitokahvia, kaksi palaa ruisleipää joiden päällä margariinia ja viipaloitu tomaatti. Näin siis arkiaamuina, viikonloppuisian mies tykkää kokata runsaan aamiaisen munakkaineen, leikkeleineen  ja muine lisukkeineen, mutta silloin se korvaa useimmiten myös lounaan.

Vierailija
257/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuron syönnin jälkeen on tunnin päästä nälkä. Joka muuta väittää, niin valehtelee. Ei kaurapuuro silti pahaa ole.

Syö kunnolla niin ei oo nälkä. Itse syön tuollasen tuunatun puuron, kaloreita vähän alle 500, proteiinia 25g, kuitua 18g. Pitää nälkää vaikka sen 6-8h. Joo, oon isokokonen mies jonka mahaan mahtuu mutta kalorinkulutuskin on vastaavasti isompi.

Vierailija
258/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari voileipä, päällä esim. kinkkuleikkelettä ja kurkkua, maustamatonta jogurttia pakastemarjoilla, kahvi mustana ja vitamiiniporetabletti-juoma.

Vierailija
259/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa johon laitan mausteeksi rahkaa ja pakastemarjoja. Tämä arkiaamujen aamupala. Ja kahvia.

Vierailija
260/451 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö kunnolla niin ei oo nälkä. Itse syön tuollasen tuunatun puuron, kaloreita vähän alle 500, proteiinia 25g, kuitua 18g. Pitää nälkää vaikka sen 6-8h. Joo, oon isokokonen mies jonka mahaan mahtuu mutta kalorinkulutuskin on vastaavasti isompi.

Puhuinkin puurosta, en muusta. Jos puuron lisäksi syö muuta, niin ne pitää sen nälän poissa, ei suinkaan se puuro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän