Lue keskustelun säännöt.
Miksi niin monessa lapsiperheessä eletään tylsää arkea?
24.04.2015 |
Tuli tuosta "Mitä miehesi tekee iltaisin?" -ketjusta mieleen. Minulla ei lapsia vielä ole, ja nyt alkoi pelottaa, että onko se miehen pelailun kuuntelua, telkkarin tuijottelua ja läksyissä auttamista sitten koko loppuelämä. Minulle ei riitä se, että viikonloppuisin ehtii ja jaksaa tehdä kivoja juttuja. Viekö lasten hoitaminen tosiaan mehut niin pahasti, ettei töiden jälkeen jaksa muuta kuin kotitäöitä ja koomailua?
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:30"]
Jotkut odottavat kyllä arjeltaankin vähän enemmän. Etenkin monille miehille tässä ketjussa kuvatut toistuvat, puuduttavat askareet eivät mitenkään riitä. Siksi kai niitä salasuhteita ja pitkiä harastusreissuja poikien kanssa haetaankin.
[/quote]
Eehhehhee....olen viime aikoina tutustunut moniin nuoriin miehiin. Ulkopuolisen silmin se se vasta onkin puuduttavaa, että vietetään valtaisat määrät aikaa joko pelaten tai muuten ruudun äärellä, perjantaisin vedetään kännit kavereiden kanssa ja välillä mätetään pitsaa. Ja silti ymmärrän täysin, että heille se on parasta elämää.
Mutta siis, suuri osa miehistä, nuorista tai vanhoista, ei kierrä reppu selässä maailmaa hakemassa elämyksiä. Kyllä se on heillekin se koti, auto, kaverit, mitkä tuo elämään iloa, ja siihen pakettiin mahtuu oikein hyvin pysyvä parisuhde, lapset ja vaikka koirakin.
[/quote]Ei se tunnu niin kauhean hyvin sopivan. Tällä palstallahan valitetaan jatkuvasti siitä, miten miehet pelaavat liikaa, vaativat liikaa yksinoloaikaa, käyvät liikaa harrastuksissa, juovat liikaa alkoholia, tapaavat liian usein kavereita ja haluavat matkustella liian paljon.