Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
eli siis jollakulla on tuo official -ketju niin tunteissa, ettei sellaista saa edes enää mainita tai ehdottaa ;DDDDDDD
Mitä täällä tapahtuu 😅 mä yritän etsiä sopivaa mekkoa tuskaan ja silti pääsyn selaan tätä enkä tissimekkokauppoja.
katkera alapeukuttaja ehti onneksi alapeukuttaa jo yhtä poistamaansa kommenttia, koska hän näki, että olen ketjussa ja halusi signeerata kuka ne poistot tekee ;DDDD
Little red ridinghood kirjoitti:
Mitä täällä tapahtuu 😅 mä yritän etsiä sopivaa mekkoa tuskaan ja silti pääsyn selaan tätä enkä tissimekkokauppoja.
mä ehdotin tänne "tännepäin, archie cruz, official" -ketjua ja poistonappi alkoi laulaa ;DDDDDD ei kai ollut epäkorrektia ehdottaa sellaista, mutta ilmeisesti on ;DDDDDD
Myös uudet linet Darra Sideen canceloitiin välittömästi ;DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Ps. Winner, ei sulla sattuisi olemaan Darra side -lyriikoita vielä takataskussa? Ne oli niin timanttiset! Enkä muista kuin sen "omg, who's that waxwork in my bed" 🙊
-sormitoveri
Sori en laita niitä enää, kun tässä juuri tuli käytännön esimerkit canceloinneista ;DDDDD
winner kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
mä ehdotin tänne "tännepäin, archie cruz, official" -ketjua ja poistonappi alkoi laulaa ;DDDDDD ei kai ollut epäkorrektia ehdottaa sellaista, mutta ilmeisesti on ;DDDDDD
Hahha 😁 oisin niin trollaamassa siellä heti.
-Joelin cheerleader
Vierailija kirjoitti:
Yhtään en ole leijunut pää pilvissä ja sydän liekeissä viimeisen vuorokauden aikana, kun sattui käymään niin hassusti, että puolet bändistä tuli eilen mua vastaan yks kaks yllättäen. Yritin vaan pysyä coolina ja hymyilin ja sain myös ihania hymyjä takaisin. Psst Punkku, yksi heistä oli Joel ja hän oli yksin kun tuli vastaan. En voinut kuin iskeä vienon hymyn ja pikkuflirtin nassuun kun meidän katseet kohtasivat. Arskat oli valitettavasti silmillä hänellä, mutta se hymyili mulle 🥰 Tämmönen 30+ waxwork naimisissa oleva perheenäiti elää tällä fiiliksellä pitkään!
-sormitoveri
Eikä mikä tuuri! 🥰 Mun kuvitelmissa yrittäisin tuollaisessa tilanteessa tosi casual vienosti hymyillä ja kävellä viettelevän hitaasti ohi, mutta todellisuudessa päätyisin varmaan virnistelemään typerästi ja nolaamaan itseni jotenkin... Kerran päädyin vastaavaan tilanteeseen yhden semitunnetun rokkarin kanssa ja hän totesi mulle siinä yllättäen "Söpö naama!" ja aloitin sitten sen typerän virnuilun sen sijaan, että olisin pysynyt tyynenä. Tämä tarina ei saanut jatkoa.
T: fellow 30+ waxwork
Mutta hei, eteneehän ketju tässä näinkin ja saa etusivunäkyvyyttä!!!!
All blubsillybility is good blubsillybility. Vai miten se nyt meni?
nyt poistuu taas koko sivun edestä viestejä ;DDDDD
winner kirjoitti:
Ei! Nyt on jäänyt jotain tärkeetä huomaamatta. Ikävöin myös Darra Siden vanhoja lyriikoita. Se oli klassikko jo syntyessään... :(
P.S. Mulla on Tuskaan jo tissimekko hommattu! ;D
viinikamu kirjoitti:
winner kirjoitti:
Ei! Nyt on jäänyt jotain tärkeetä huomaamatta. Ikävöin myös Darra Siden vanhoja lyriikoita. Se oli klassikko jo syntyessään... :(
Joo, täällä on poisto-justiinalla taas tissit umpisolmussa ;DDDDD
Mä oon myös nolannut itseni niin pahasti yksillä jatkoilla bäkkärillä, etten edes ryhdy sitä täällä avaamaan. Ei varmasti muiden mielestä niin noloa, mutta en onnistunut olemaan niin elegantti kuin olisin halunnut olla. Ei siitä sen enempää. 😁
Just tuossa Joelin tilanteessa edelleenkin haluaisin hoitaa sen yhtä coolisti kuin Jax:
https://thumbs.gfycat.com/FearfulAptCoyote-size_restricted.gif
viinikamu kirjoitti:
winner kirjoitti:
Eikä! Mulla on edelleen hakusessa. Yritän etsiä pinterestistä ideoita, että minkä lookin haluaisin. 🤦🏼
viinikamu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään en ole leijunut pää pilvissä ja sydän liekeissä viimeisen vuorokauden aikana, kun sattui käymään niin hassusti, että puolet bändistä tuli eilen mua vastaan yks kaks yllättäen. Yritin vaan pysyä coolina ja hymyilin ja sain myös ihania hymyjä takaisin. Psst Punkku, yksi heistä oli Joel ja hän oli yksin kun tuli vastaan. En voinut kuin iskeä vienon hymyn ja pikkuflirtin nassuun kun meidän katseet kohtasivat. Arskat oli valitettavasti silmillä hänellä, mutta se hymyili mulle 🥰 Tämmönen 30+ waxwork naimisissa oleva perheenäiti elää tällä fiiliksellä pitkään!
-sormitoveriEikä mikä tuuri! 🥰 Mun kuvitelmissa yrittäisin tuollaisessa tilanteessa tosi casual vienosti hymyillä ja kävellä viettelevän hitaasti ohi, mutta todellisuudessa päätyisin varmaan virnistelemään typerästi ja nolaamaan itseni jotenkin... Kerran päädyin vastaavaan tilanteeseen yhden semitunnetun rokkarin kanssa ja hän totesi mulle siinä yllättäen "Söpö naama!" ja aloitin sitten sen typerän virnuilun sen sijaan, että olisin pysynyt tyynenä. Tämä tarina ei saanut jatkoa.
EIKÄ!!!
Just tollaset tyypit pilaa rock-scenen maineen :/
"Söpöt buubsit!" olisi ollut oikea kommentti. Bändäreitä pitää käsitellä heille sopivalla arvostuksella!
winner kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sormitoveriEikä mikä tuuri! 🥰 Mun kuvitelmissa yrittäisin tuollaisessa tilanteessa tosi casual vienosti hymyillä ja kävellä viettelevän hitaasti ohi, mutta todellisuudessa päätyisin varmaan virnistelemään typerästi ja nolaamaan itseni jotenkin... Kerran päädyin vastaavaan tilanteeseen yhden semitunnetun rokkarin kanssa ja hän totesi mulle siinä yllättäen "Söpö naama!" ja aloitin sitten sen typerän virnuilun sen sijaan, että olisin pysynyt tyynenä. Tämä tarina ei saanut jatkoa.
EIKÄ!!!
"Söpöt buubsit!" olisi ollut oikea kommentti. Bändäreitä pitää käsitellä heille sopivalla arvostuksella!
Buuuuuuuu
winner kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIKÄ!!!
--- ja sitten onkin oikea syy laittaa vähän eyelineriä, kun bändäri on tintannut otsalohkoon ;DDD
Rockin pitää olla vaarallista ;DDDD
put your little fingers up
sip a tea cup
welcome to the Parental Advisory side...
katsotaan ny kuin monta sekuntia saa olla ;DDDDD
btw, nostetaanko tämä ketju tänään yli sadan sivun?
Tännepäin, blind cancel :DDDDDD