Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Niin mikä on ilmiannettu? Tämä faniketju? Minkä vuoksi?
Liikaa iloa
Onko Joel ryhtynyt meikkaamaan silmiään enemmän "suden" näköiseksi kuin mitä ennen vai kuvittelenko minä vain? Sillä ei pitkään aikaan ole ollut niitä pedonkynsikoruja vai mitkä ne oli.
Vierailija kirjoitti:
Onko Joel ryhtynyt meikkaamaan silmiään enemmän "suden" näköiseksi kuin mitä ennen vai kuvittelenko minä vain? Sillä ei pitkään aikaan ole ollut niitä pedonkynsikoruja vai mitkä ne oli.
Mun mielestä se näyttää sudelta ihan ilman meikkiäkin 🤤 Niin ne claw rings? Veikkaan niiden olleen joku props musavideoon tmv. Ne oli kyll nii hot.
Voi luoja, ainakin juttujen perusteella te aikuiset naiset olette ihan lapsellisella tasolla. Hih.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, ainakin juttujen perusteella te aikuiset naiset olette ihan lapsellisella tasolla. Hih.
Nyt nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt nukkumaan.
Juuri menossa. Kunhan härnään, ei ollut mitenkään veetuiluna.
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se näyttää sudelta ihan ilman meikkiäkin 🤤 Niin ne claw rings? Veikkaan niiden olleen joku props musavideoon tmv. Ne oli kyll nii hot.
Lisään jos joku ei tajua, että tämä oli siis kohteliaisuus.
Yhtään en ole leijunut pää pilvissä ja sydän liekeissä viimeisen vuorokauden aikana, kun sattui käymään niin hassusti, että puolet bändistä tuli eilen mua vastaan yks kaks yllättäen. Yritin vaan pysyä coolina ja hymyilin ja sain myös ihania hymyjä takaisin. Psst Punkku, yksi heistä oli Joel ja hän oli yksin kun tuli vastaan. En voinut kuin iskeä vienon hymyn ja pikkuflirtin nassuun kun meidän katseet kohtasivat. Arskat oli valitettavasti silmillä hänellä, mutta se hymyili mulle 🥰 Tämmönen 30+ waxwork naimisissa oleva perheenäiti elää tällä fiiliksellä pitkään!
-sormitoveri
Ps. Winner, ei sulla sattuisi olemaan Darra side -lyriikoita vielä takataskussa? Ne oli niin timanttiset! Enkä muista kuin sen "omg, who's that waxwork in my bed" 🙊
-sormitoveri
Vierailija kirjoitti:
Yhtään en ole leijunut pää pilvissä ja sydän liekeissä viimeisen vuorokauden aikana, kun sattui käymään niin hassusti, että puolet bändistä tuli eilen mua vastaan yks kaks yllättäen. Yritin vaan pysyä coolina ja hymyilin ja sain myös ihania hymyjä takaisin. Psst Punkku, yksi heistä oli Joel ja hän oli yksin kun tuli vastaan. En voinut kuin iskeä vienon hymyn ja pikkuflirtin nassuun kun meidän katseet kohtasivat. Arskat oli valitettavasti silmillä hänellä, mutta se hymyili mulle 🥰 Tämmönen 30+ waxwork naimisissa oleva perheenäiti elää tällä fiiliksellä pitkään!
-sormitoveri
Eikä, vähänkö ihanaa!! Olisin tehnyt ja aionkin tehdä samoin jos joskus Joel tulee vastaan. Voin kuvitella, että on fiiliksissä pitkään, kun tuollainen hottis hymyilee 😄 toivottavasti omalla kohdalla nään sen lähiaikoina, eikä tyyliin 15 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Winner, ei sulla sattuisi olemaan Darra side -lyriikoita vielä takataskussa? Ne oli niin timanttiset! Enkä muista kuin sen "omg, who's that waxwork in my bed" 🙊
-sormitoveri
Mä mietin et näkyiskö ne vielä siellä jonkun kommentoimana? Jos joku on lainannut niitä ja kommentoinut sitä, eikä mode ole poistanut sitä viestiä. Periaatteessa niiden pitäisi vielä siinä näkyä. Mut kuka muistaa milloin se oli :D Se oli sen villiksi menneen illan jälkeen ainakin vai oliko. Mistä sormitoveri sai nimensä, hahhha!
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sormitoveriMä mietin et näkyiskö ne vielä siellä jonkun kommentoimana? Jos joku on lainannut niitä ja kommentoinut sitä, eikä mode ole poistanut sitä viestiä. Periaatteessa niiden pitäisi vielä siinä näkyä. Mut kuka muistaa milloin se oli :D Se oli sen villiksi menneen illan jälkeen ainakin vai oliko. Mistä sormitoveri sai nimensä, hahhha!
Täytyykin kaivella! Se oli heti pian sen jälkeen kun tämä waxwork-kohu oli. Alkuvuotta taisi olla. Mun nimi tuli kyllä erään villin illan tiimoilta, kun mietittiin kenen sormi eksyy pitsipikkareihin ekana 😅 -st
Aivan, niin olikin. Joku random kävi kysymässä jotain johonkin musavideoon liittyen et joko on sormet pikkuhousuissa 😄
-joo, on 😀
21.joulukuuta on Joelin ig:ssä se 30+ waxwork kommentti ja kyllä Winner, kävin stalkkaamassa tuon faktan. Eli tuon jälkeen on käyty se keskustelu.
Luin muutaman sivun tuolta vanhasta, kun yritin etsiä winnerin darra side lyriikoita. Jestas kuin paljon paskaa mä sain jossain vaiheessa tuolla keskustelussa, mutta on meillä vissiin ollut hauskaa. En ihmettele miksi edelleen ollaan täällä 😁 palsta jonne en koskaan kuvitellut päätyväni.
ja näin psykoosin mainitseminen aiheutti jälleen poistot psykoottisen toimesta ;DDDDDDD
psykoottisen Archie Cruz-fanin toimesta siis ;DDDDDDD
winner kirjoitti:
psykoottisen Archie Cruz-fanin toimesta siis ;DDDDDDD
--- mutta hyvä, että selvisi, missä tän ketjun pihvi oikeasti siis on ;DDDDDDD
--- ja nää kommentit on taas tallessa poistajalle tiedoksi ;DDDDDD
Hanki elämä.
Niin kovasti yritetään mitätöidä minut, että kyllähän se huvittaa ;DDDDDD
Siis kaikki maailman bändit niin kasassa olevat kuin kuopatut ovat olleet rähjäisiä?