Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
1541/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä moniko menossa joulukuun keikalle? Itsellä ei ole (vielä) lippua, mutta ajattelin ostaa vaikken tiedä suunnitelmia sinne asti. Mahdollisesti menossa yhdelle - kahdelle festareille, jossa BC esiintymässä!

Vierailija
1542/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teiltä jäi tärkein pointti kaikilta huomaamatta. Ne on käynyt lukemassa keskusteluja Blind channelistä, eli 100% varmasti seuraavat tätäkin keskustelua.

Ne lueskelee jodelia ja ovat piipahtaneetkin välillä siellä juttelemassa. Eivät välttämättä täällä käy.

Joo, tuskin niitä tämä kiinnostaa 😅

Aivan sata kiinnostaa niitä tämäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä moniko menossa joulukuun keikalle? Itsellä ei ole (vielä) lippua, mutta ajattelin ostaa vaikken tiedä suunnitelmia sinne asti. Mahdollisesti menossa yhdelle - kahdelle festareille, jossa BC esiintymässä!

Olen menossa Ruisrockiin, mut muihin en.

Vierailija
1544/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut lippu itellä on Tuskaan, mutta ei sille päivälle kuin bc on siellä. Tekee mieli kyllä nähdä noi livenä, kerran olen nähnyt ne joskus tovi sitten Oulussa. Joulukuulle ei ole vielä lippua, en kykene nyt ajattelemaan niin pitkälle :D

Vierailija
1545/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mitä huutamista,ihan täyttä tuubaa. Minkä helevetin takia pitää olla 2 laulajaa tai no huutajia nuo on. Kertakaikkisen pska bändi

Vierailija
1546/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teiltä jäi tärkein pointti kaikilta huomaamatta. Ne on käynyt lukemassa keskusteluja Blind channelistä, eli 100% varmasti seuraavat tätäkin keskustelua.

Ne lueskelee jodelia ja ovat piipahtaneetkin välillä siellä juttelemassa. Eivät välttämättä täällä käy.

Joo, tuskin niitä tämä kiinnostaa 😅

Aivan sata kiinnostaa niitä tämäkin

Kiinnostaa tai ei, niin en usko heidän sitä paljastavan. Tuskin tulevat tänne kommentoimaan mitään ja olisi vaikea uskoa ensinnäkään jonkun viestiä täällä missä on yksikään bändin jäsenen allekirjoitus. Pitäisi olla ig storiesiessa joku secret hint vähintään 😅

Vierailija
1547/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archie Cruz on yksinään kymmenen kertaa kovempi kuin nämä pellet!

Vierailija
1548/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus mitä huutamista,ihan täyttä tuubaa. Minkä helevetin takia pitää olla 2 laulajaa tai no huutajia nuo on. Kertakaikkisen pska bändi

Aawwe, mä ymmärrän et on vaikea tulla ulos kaapista. Mullakin kesti hetki et myönsin tykkääväni bändistä. Kyll se tuska siitä helpottaa.

Vierailija
1549/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas pipona jengiä tuolla Jyväskylässä. Ihanan suuri alkaa olla heillä fanikunta.

Olin katsomassa nuoruuteni suurta rakkautta Duran Durania torstaina. Parin-kolmenkymmenen vuoden ajan bändi on ollut mulle vähällä seurannalla, mutta totta kai nyt vaivauduin Kaisaniemeen. Ja voin sanoa, että kun Simon, John, Nick ja Roger tulivat lavalle ja Wild Boys lähti ensimmäisillä iskuilla käyntiin, mun yli HYÖKYI se valtava rakkaus, mitä heitä kohtaan tunsin silloin teininä. Mun ympärillä oli tuhansia ja tuhansia viisikymppisiä, jotka lauloi yhtä antaumuksella biisien mukana. Olen niin paljon niitä biisejä kuunnellut, että sanat tosiaan nousi ilman yrittämistä pintaan.

Mutta siis mitä halusin tällä sanoa on, että kun BC joku päivä nousee lavalle kolmenkymmenen vuoden kuluttua, niin voitte olla varmoja, että keski-ikäinen yleisö huutaa ja laulaa mukana edelleen. Kun joku bändi on sulle ollut rakas kun olit teini, niin ei se lähde sydämestä koko loppuelämän aikana.

Vierailija
1550/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Archie Cruz on yksinään kymmenen kertaa kovempi kuin nämä pellet!

Kiitos, tarvitsin kunnon naurut :D 

Vierailija
1551/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aawwe, mä ymmärrän et on vaikea tulla ulos kaapista. Mullakin kesti hetki et myönsin tykkääväni bändistä. Kyll se tuska siitä helpottaa.

Kuse muuntajaan pelle

No huh, rakkaudesta se hevonenkin potkii. 

Vierailija
1552/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas pipona jengiä tuolla Jyväskylässä. Ihanan suuri alkaa olla heillä fanikunta.

Olin katsomassa nuoruuteni suurta rakkautta Duran Durania torstaina. Parin-kolmenkymmenen vuoden ajan bändi on ollut mulle vähällä seurannalla, mutta totta kai nyt vaivauduin Kaisaniemeen. Ja voin sanoa, että kun Simon, John, Nick ja Roger tulivat lavalle ja Wild Boys lähti ensimmäisillä iskuilla käyntiin, mun yli HYÖKYI se valtava rakkaus, mitä heitä kohtaan tunsin silloin teininä. Mun ympärillä oli tuhansia ja tuhansia viisikymppisiä, jotka lauloi yhtä antaumuksella biisien mukana. Olen niin paljon niitä biisejä kuunnellut, että sanat tosiaan nousi ilman yrittämistä pintaan.

Mutta siis mitä halusin tällä sanoa on, että kun BC joku päivä nousee lavalle kolmenkymmenen vuoden kuluttua, niin voitte olla varmoja, että keski-ikäinen yleisö huutaa ja laulaa mukana edelleen. Kun joku bändi on sulle ollut rakas kun olit teini, niin ei se lähde sydämestä koko loppuelämän aikana.

Voin kyllä yhtyä tähän mitä kirjoitit, vaikka en keski-ikäinen olekaan.

Teininä kuuntelin ja rakastuin tyystin yhteen japanilaiseen bändiin, se oli koko elämäni siihen aikaan. Kun täytin 18, matkustin saman tien Japaniin katsomaan tätä yhtyettä. Ja matkustin vielä senkin jälkeen muutaman kerran vain yhtyeen takia. Eivät siis keikkailleet ulkomailla.

Nyt yhteen seuranta ja kuuntelu jäänyt vuosien aikana vähän vähemmälle, mutta edelleen sykähdyttää kuunnella jos spotifyn satunnaistoisto päällä ja joku heidän kappale alkaa soimaan. Enää en matkustaisi Japaniin asti, mutta jos joskus tulevaisuudessa yhtye sattuisi eksymään Suomeen, niin varmasti menisin.

BC:tä kyllä kuuntelen, ja on yksi lempibändeistä tänä päivänä, mutta ei tule saavuttamaan samanlaista paikkaa kuin teiniajan yhtye. Mutta voin kuvitella itseni 30 vuoden kuluttua itseni BC:n keikalla :D

N28

Vierailija
1553/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kuule, minäkin voin! Luin just mahtavan artikkelin 77-vuotiaasta metallifaninaisesta, joka käy keikoilla edelleen. Lupaan minäkin liki 80-vuotiaana tulla BC: n keikalle, Duran Durania en odota enää silloin livenä näkeväni :)

Voin kyllä yhtyä tähän mitä kirjoitit, vaikka en keski-ikäinen olekaan.

Teininä kuuntelin ja rakastuin tyystin yhteen japanilaiseen bändiin, se oli koko elämäni siihen aikaan. Kun täytin 18, matkustin saman tien Japaniin katsomaan tätä yhtyettä. Ja matkustin vielä senkin jälkeen muutaman kerran vain yhtyeen takia. Eivät siis keikkailleet ulkomailla.

Nyt yhteen seuranta ja kuuntelu jäänyt vuosien aikana vähän vähemmälle, mutta edelleen sykähdyttää kuunnella jos spotifyn satunnaistoisto päällä ja joku heidän kappale alkaa soimaan. Enää en matkustaisi Japaniin asti, mutta jos joskus tulevaisuudessa yhtye sattuisi eksymään Suomeen, niin varmasti menisin.

BC:tä kyllä kuuntelen, ja on yksi lempibändeistä tänä päivänä, mutta ei tule saavuttamaan samanlaista paikkaa kuin teiniajan yhtye. Mutta voin kuvitella itseni 30 vuoden kuluttua itseni BC:n keikalla :D

N28

Vierailija
1554/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitatte. Itse olin juuri löytänyt Nirvanan, kun Kurt Cobain kuoli. Olin ihan tenava silloin, mutta muistan kuinka kuuntelin uudelleen ja uudelleen Nirvanan biisejä. Edelleen itselläni on suuri paikka sydämessä monelle Grungebändille, joita kuuntelen edelleen.

Luin myös Nancy kirjaa miljoonia kertoja teininä ja edelleen se sama kirja kulkee mukanani. Lämmöllä sitä välillä selailen ja mieleen tulee monet kriisit, itkut ja ongelmat mitä silloin kävi läpi.

Vierailija
1555/4019 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsinpäs ja pää vähän kipeenä 🥴

Sitten asiaan:

Vaikutti Rockfesteillä aika hassulta, kun Kvelertak heilutteli show:nsa aikana isompaa lippua, kuin Bruce Dickinson omassaan.

Sitten The Hives rokkasi kovemmin kuin Iron Maiden. Vieläpä sai paremmin yleisön mukaansa kuin Iron Maiden. No, olihan The Shives todella kova live esiintyjä. Ehkä kovin koko Rockfestissä 🤟

Jotta en enempää lyttää Iron Maidenia niin sanotaanpa tästäkin bändistä jotain hyvää:

Mahtava lavastus ja tekivät show:sta teatteria osittain.

Upean setin biisejänsä veti ja kyllähän heidän livestä tuli kunnolla nautittua. Enpä ihan lavan läheisyydessä fiilistellyt niin sekin saattoi vaikuttaa miksi en ollut täysin hurmoksessa ja miksi meininki ei ollut kohdallani niin hottia. Tuli nähtyä lavalle ja sain hyviä kuvia otettua :)

Onhan noi Iron Maidenin jätkät jo yli kuuskymppisiä niin eipä ihmekään, jos nuoremmat bändit vetävät kovemmin.

Ikäänsä nähden Iron Maiden veti upean show:n 🤟

Näiden lisäksi Stoned Statues:a, Me And That Man:a, Biffy Clyro:a, Candlemass:a ja Amorphis:a tuli kuunneltua ja läheltä lavaa eilen.

Vierailija
1556/4019 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein muuten havainnon, että Amorphis kun veti show:nsa samalla lavalla kuin Blind Channel yöaikaan niin se yöaika korosti molempien esityksiä. Molemmilla oli valoshow:ta ja pyroja.

Oli Amorphis myös todella kova!

Jos BC olisi esiintynyt silloin torstaina päivä aikaan niin enpä tiedä olisiko sitten omanneet niin hyvää show:ta. Mutta nämähän ovat vain jossitteluja. BC veti upean shown silloin ja kruunasi torstain upeasti.

Vierailija
1557/4019 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helevetin tyytyväinen olen miten nuo festarit itselläni meni. Paitsi vähän harmittaa, kun en saanut ulottuvillani olevaa plektraa Me and that Man -bändiltä. Yhdeltä bändiltä olisin voinut saada rumpukepinkin, mutta enpä sillä hetkellä ollut hereillä. On nuo festarit rankkoja, varsinkin kun päivästä toiseen tulee juhlittua.

Tunnelmaa oli ja fiilistä 🤟

Siinä taisi olla mun festarit Blind Channelin osalta. On mulla muutamiin toisiinkin festareihin liput, mutta niissä ei esiinny Blind Channel.

Vierailija
1558/4019 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
1559/4019 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En o ikinä fanittanu yhtäkään bändiä. Ei o kiinnostanu. Ne on aina kaikki jotenki semmosia metelöiviä, rähjäisiä ja epäsiistejä. Niiden musa ei mua kiinnosta.

Vierailija
1560/4019 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Niin mikä on ilmiannettu? Tämä faniketju? Minkä vuoksi?

Ketju on lukittu.