Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
ei hän ehdi kaikkea liputtaa pois, jos joka minuutti laittaa yhden viestin
winner kirjoitti:
btw, nostetaanko tämä ketju tänään yli sadan sivun?
Huhhuh, noin monta sivua. Saanko puhua Joelin silmistä sivun verran? Mä en muuten yhtään nyt saa päähäni millainen sen puheääni on 🤨
ja jos juttelee mun kanssa usealla aliaksella samaan aikaan, niin ei ehdi niissäkään pysyä laskuissa ;DDDDD
winner kirjoitti:
ei hän ehdi kaikkea liputtaa pois, jos joka minuutti laittaa yhden viestin
Siinä on hiirikäsi kipeä illalla, kun Justiina paukuttaa lippua koko illan.
winner kirjoitti:
ja jos juttelee mun kanssa usealla aliaksella samaan aikaan, niin ei ehdi niissäkään pysyä laskuissa ;DDDDD
Kuka on monella aliaksella? Justiina? What?
Eikö spämmäys oo vastoin palstan sääntöjä?
Vierailija kirjoitti:
Yhden spämmeri on toisen sananvapaustaistelija.
Onko Archien vai Joelin simmut enemmän dreamyt? Niin nyt saa Archie-fanikin kertoa mielipiteensä, jos malttaa olla poistamatta...
https://www.is.fi/viihde/art-2000008091886.html
Toi kuva Joelista on edelleen yksi parhaista. Sen leukalinja on niin täydellinen. Ja noi huulet, toi katse. Pikkuhousuja putoilee ympärillä kun se on noin 🤣
winner kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään en ole leijunut pää pilvissä ja sydän liekeissä viimeisen vuorokauden aikana, kun sattui käymään niin hassusti, että puolet bändistä tuli eilen mua vastaan yks kaks yllättäen. Yritin vaan pysyä coolina ja hymyilin ja sain myös ihania hymyjä takaisin. Psst Punkku, yksi heistä oli Joel ja hän oli yksin kun tuli vastaan. En voinut kuin iskeä vienon hymyn ja pikkuflirtin nassuun kun meidän katseet kohtasivat. Arskat oli valitettavasti silmillä hänellä, mutta se hymyili mulle 🥰 Tämmönen 30+ waxwork naimisissa oleva perheenäiti elää tällä fiiliksellä pitkään!
-sormitoveriEikä mikä tuuri! 🥰 Mun kuvitelmissa yrittäisin tuollaisessa tilanteessa tosi casual vienosti hymyillä ja kävellä viettelevän hitaasti ohi, mutta todellisuudessa päätyisin varmaan virnistelemään typerästi ja nolaamaan itseni jotenkin... Kerran päädyin vastaavaan tilanteeseen yhden semitunnetun rokkarin kanssa ja hän totesi mulle siinä yllättäen "Söpö naama!" ja aloitin sitten sen typerän virnuilun sen sijaan, että olisin pysynyt tyynenä. Tämä tarina ei saanut jatkoa.
T: fellow 30+ waxwork
EIKÄ!!!
Just tollaset tyypit pilaa rock-scenen maineen :/
"Söpöt buubsit!" olisi ollut oikea kommentti. Bändäreitä pitää käsitellä heille sopivalla arvostuksella!
No olisihan se ollut arvolleen sopivampaa1 xD Onneks sä ymmärrät meitä bändäreitä <3
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden spämmeri on toisen sananvapaustaistelija.
Tyyppi on niin vauvapalstan sankari. Vähä sellainen deadpool.
Little red ridinghood kirjoitti:
winner kirjoitti:
Kuka on monella aliaksella? Justiina? What?
jos on useita välilehtiä Vauvassa auki kuten minulla ja useita keskusteluja, niin eihän tuon aivokapasiteetti pärjää mun multitaskaamiselle alkuunkaan ja sitten raivopoistelee, kun jää kakkoseksi ;DDDDD
winner kirjoitti:
Huhhuh, noin monta sivua. Saanko puhua Joelin silmistä sivun verran? Mä en muuten yhtään nyt saa päähäni millainen sen puheääni on 🤨
Saat! Ne susisimmut on kyllä olleet ihan kiitettävästi taas esillä IG:ssä. Rakastan miten se korostaa niitä kajaalilla. Oi Hukka, Hukka, mour.
Toi kuva Joelista on edelleen yksi parhaista. Sen leukalinja on niin täydellinen. Ja noi huulet, toi katse. Pikkuhousuja putoilee ympärillä kun se on noin 🤣
Toi on kyllä todella hyvä kuva. <3 Ei edes pilaa tuo vieressä oleva herra, kun katse siirtyy siitä automaattisesti muualle.
Kylläpäs tekee hyvää välillä mouruta.
viinikamu kirjoitti:
winner kirjoitti:
Saat! Ne susisimmut on kyllä olleet ihan kiitettävästi taas esillä IG:ssä. Rakastan miten se korostaa niitä kajaalilla. Oi Hukka, Hukka, mour.
Toki ne silmät on ihan dreamyt, mutta sen hymy on edelleen niin parasta. Tulee itellekin olo et alkaa hymyilyttää. Sekä sen kasvojen luusto on ihan täydellinen.
viinikamu kirjoitti:
Toi on kyllä todella hyvä kuva. <3 Ei edes pilaa tuo vieressä oleva herra, kun katse siirtyy siitä automaattisesti muualle.
Kylläpäs tekee hyvää välillä mouruta.
En mää tuo sivulla muuta, oliko siinä jotain muutakin 😉
winner kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
winner kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään en ole leijunut pää pilvissä ja sydän liekeissä viimeisen vuorokauden aikana, kun sattui käymään niin hassusti, että puolet bändistä tuli eilen mua vastaan yks kaks yllättäen. Yritin vaan pysyä coolina ja hymyilin ja sain myös ihania hymyjä takaisin. Psst Punkku, yksi heistä oli Joel ja hän oli yksin kun tuli vastaan. En voinut kuin iskeä vienon hymyn ja pikkuflirtin nassuun kun meidän katseet kohtasivat. Arskat oli valitettavasti silmillä hänellä, mutta se hymyili mulle 🥰 Tämmönen 30+ waxwork naimisissa oleva perheenäiti elää tällä fiiliksellä pitkään!
-sormitoveriEikä mikä tuuri! 🥰 Mun kuvitelmissa yrittäisin tuollaisessa tilanteessa tosi casual vienosti hymyillä ja kävellä viettelevän hitaasti ohi, mutta todellisuudessa päätyisin varmaan virnistelemään typerästi ja nolaamaan itseni jotenkin... Kerran päädyin vastaavaan tilanteeseen yhden semitunnetun rokkarin kanssa ja hän totesi mulle siinä yllättäen "Söpö naama!" ja aloitin sitten sen typerän virnuilun sen sijaan, että olisin pysynyt tyynenä. Tämä tarina ei saanut jatkoa.
EIKÄ!!!
"Söpöt buubsit!" olisi ollut oikea kommentti. Bändäreitä pitää käsitellä heille sopivalla arvostuksella!
No olisihan se ollut arvolleen sopivampaa1 xD Onneks sä ymmärrät meitä bändäreitä <3
No, jos joku has-been 30+ zickzack näkee vaivaa ollakseen vielä kerran elämässään horny jail slut, niin kai sitä pitää arvostaa 👍 (tietyt termit ja lainaukset bändäri Daami-anoilta, jotka ovat ainoa tosielämän referenssi minulle, miten naiset Vauvassa haluavat itsensä markkinoida rokkarityypeille :)
Meni mehut väärään kurkkuun 😅
winner kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
winner kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIKÄ!!!
No, jos joku has-been 30+ zickzack näkee vaivaa ollakseen vielä kerran elämässään horny jail slut, niin kai sitä pitää arvostaa 👍 (tietyt termit ja lainaukset bändäri Daami-anoilta, jotka ovat ainoa tosielämän referenssi minulle, miten naiset Vauvassa haluavat itsensä markkinoida rokkarityypeille :)
Meni mehut väärään kurkkuun 😅
Mä oon tunnettu siitä, että tarjoan mun leukalinjoja hieman liikaa tuijotteleville bändäreille bäkkärillä mehua ja sitten lohkaisen jotain viatonta ja katson miten ne nauraa, että mehut lentää sieraimista ulos.
ihan randomeja yhden rivin kommentteja poistajan raivoksi ja iltapuhteeksi