Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
1521/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Ja DD-ketjun ap/mode ei näköjään edelleenkään kestä huumoria :///////////

Jättäkää jo tuo idioottimainen poistofanatismi tästä ketjusta :(((

No jep, tulevat tänne provoilemaan ja poistattaa sitten viestejä itse. Miten ne ei ymmärrä tässä olevan jo pakkomielteisiä piirteitä tästä ketjusta? Oikeasti, jos käy random VAUVAN foorumilla vain kyttäämässä itseä ärsyttäviä viestejä ja poistattaa niitä itse mitenkään ketjuun osallistumalla. En tarkoita tätä mitenkään pahalla, vaan itseäni vähän pelottaa tuollainen käytös.

Vierailija
1522/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

winner kirjoitti:

Olen myös kuulkut bc keikan olleen mieletön. Haluaisin todella paljon nähdä ne tänä kesänä.

Kannattaa nyt toimia nopeasti ja jättää Vauva edes 15 minuutiksi, Joelin kohdalla näyttää olevan jo jonoa :P

Later bro, taidan ottaa vie päiväunet ensin. 😉 Jono ja Joel ehtii odottaa sen verran.

Niin varmaan. Olisit juoksemassa Joelin luo, jos olisi mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä oli törmännyt Joeliin tänään ja otti yhteiskuvan. En yhtään ole kade 🙊

Vierailija
1524/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Olen myös kuulkut bc keikan olleen mieletön. Haluaisin todella paljon nähdä ne tänä kesänä.

Kannattaa nyt toimia nopeasti ja jättää Vauva edes 15 minuutiksi, Joelin kohdalla näyttää olevan jo jonoa :P

Later bro, taidan ottaa vie päiväunet ensin. 😉 Jono ja Joel ehtii odottaa sen verran.

Niin varmaan. Olisit juoksemassa Joelin luo, jos olisi mahdollisuus.

Riippuu kuin pikaset ovensuussa ehtis vetämään. Sori, mut mitä luulet et vastaan tähän 😆

Vierailija
1525/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävä oli törmännyt Joeliin tänään ja otti yhteiskuvan. En yhtään ole kade 🙊

Oh, härnäskö poikaystävä yhtään sua yhteiskuvalla? 😁 ite kertoisin tuossa tilanteessa vaikka mitä et kuin kuuma se oli ja tuoksu hyvältä, et toista ärsyttäis 😅

Vierailija
1526/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa on vissiin arvosteltu aikuisia naisia, jotka arvostelevat bc fanittamista. Oli seiskassa juttua.

Vierailija
1527/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanittavat tuli error

Vierailija
1528/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes lähde kommentoimaan tuohon Jodeljuttuun. Voisin, en jäisi todellakaan sanattomaksi, mutta en lähde tuohon suohon rämpimään. Mutta löysin jotain parempaa:

Joelin uusi kuva ig:ssä... oh my mikä katse. Pakko palata vähän väliä katsomaan sitä kuvaa. Ja toi Fight Club quote 🖤 ihan kuin tuo katse ei riittäisi, mut yhdistettynä tuohon. Huhhuh. Flippaan. Ihan uskomaton.

Vierailija
1529/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes lähde kommentoimaan tuohon Jodeljuttuun. Voisin, en jäisi todellakaan sanattomaksi, mutta en lähde tuohon suohon rämpimään. Mutta löysin jotain parempaa:

Joelin uusi kuva ig:ssä... oh my mikä katse. Pakko palata vähän väliä katsomaan sitä kuvaa. Ja toi Fight Club quote 🖤 ihan kuin tuo katse ei riittäisi, mut yhdistettynä tuohon. Huhhuh. Flippaan. Ihan uskomaton.

Mikä ihmeen Fight Club -quote? Eihän tuo siitä ole.

Vierailija
1530/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimpään asiaan tuossa sitten kiinnitit huomion 😅 mutta joo, eipäs olekaan kun siinä on ne "I'm jacks...something.

Vierailija
1531/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällä bändillä tuntuu olevan niin riitainen fanikunta. Jatkuvasti saa lukea siitä miten bändi joutuu paimentaa fanejaan tai jossain keskustelufoorumilla on riitaa. Hyvä, että on intohimoinen musiikkia kohtaan, mutta kukaan fani ei omista oikeutta määrätä kuka saa fanittaa ja ketä.

-vanha vakkari

Vierailija
1532/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ajatus joo, et musiikki olisi jotenkin tietyn ikäisille. Toki monelle teinille kolmekymppinen on esim. täysin eläkeikää hipova, että täytyy muistaa sen ajattelun kehittyvän kyllä. Et en itse aikuisena naisena kovinkaan paljon laita tuolle painoarvoa, mutta on tosi arvostettavaa bändin siihen puuttuvan.

Tuo riitaisuus. Toki mun kokemus aiheesta on täällä nämä pari keskustelua, niin jotkut käy täällä vaan hämmentämässä soppaa. En tiedä kuinka kova riita sitten muualla on, mutta ei nyt kovin paljoa kiinnosta juupas eipäs väittely jostain bändistä.

Vierailija
1533/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimpään asiaan tuossa sitten kiinnitit huomion 😅 mutta joo, eipäs olekaan kun siinä on ne "I'm jacks...something.

Nyt meni sun mahikset, miten et muista jokaista quotea sun lempileffasta!

-vv

Vierailija
1534/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni sun mahikset, miten et muista jokaista quotea sun lempileffasta!

-vv

No siis jotain Joelin kaltaista härnäisin tahallaan et "toihan oli siitä Dawson's Creekistä." Mut toi oli ihan lapsus, olen ennenkin muistanut et toi on siitä. Hyvä quote, hyvä leffa ja sopis hyvin siihen. En oo kyll kattonut sitä varmaan kymmeneen vuoteen, mut se kolahti tosi lujaa kun se tuli. Ehdoton top 10 edelleen.

Vierailija
1535/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä jäi tärkein pointti kaikilta huomaamatta. Ne on käynyt lukemassa keskusteluja Blind channelistä, eli 100% varmasti seuraavat tätäkin keskustelua.

Vierailija
1536/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiltä jäi tärkein pointti kaikilta huomaamatta. Ne on käynyt lukemassa keskusteluja Blind channelistä, eli 100% varmasti seuraavat tätäkin keskustelua.

Ne lueskelee jodelia ja ovat piipahtaneetkin välillä siellä juttelemassa. Eivät välttämättä täällä käy.

Vierailija
1537/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne lueskelee jodelia ja ovat piipahtaneetkin välillä siellä juttelemassa. Eivät välttämättä täällä käy.

Joo, tuskin niitä tämä kiinnostaa 😅

Vierailija
1538/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäkää YLE 2: lle NYT. Luoja tuota Ollia

Vierailija
1539/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tarvitsen oman Ollin. Oi luoja.

Vierailija