Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Little red ridinghood kirjoitti:
Se mielikuva mikä mulla on Joelista, niin winnerin jutut sopis sen mielikuvan suuhun 😅 just tuollaista ranttausta vai miksikä täällä tuota nyt kutsuttiinkin. Etten ihmettele, että sua usein epäillään olevan se. Joo, tää aihe on jo käyty läpi ja et ole hän. Mutta se olis niiin uskomattoman hauskaa Justiinoiden kannalta, jos asia olisikin näin. So hilarious though 😁
Tähän ei oikeastaan voi sanoa kuin propseja Joelille, jos hän on kaltaiseni persoona. Todella fiksu jo noin nuorena, kun mulla puhuu jo elämänkokemuskin.
Great minds think alike.
Katosko nyt toi mun viesti tuolta välistä, mihin winner vastas? Tää on ihan naurettavaa 😁
Mä tuun huomenna näkemään Blind Channelin :)
Pääesiintyjän Nightwishin jälkeen Rockfesteillä puolen yön jälkeen. Vaikka huomenna märäksi tuun niin antaumuksella katson läjäpäin bändejä tuolla Rockfesteillä.
Voin kuvitella kuinka *jotkut tahot* on ollut kauhuissaan nähtyään tämän ketjun virkoavan. Joutuu taas naama punaisena puristamaan kaulinta.
RokkiTipu kirjoitti:
Pääesiintyjän Nightwishin jälkeen Rockfesteillä puolen yön jälkeen. Vaikka huomenna märäksi tuun niin antaumuksella katson läjäpäin bändejä tuolla Rockfesteillä.
Hyvää rokkia, toivottavasti on hyvä keikka!
Vierailija kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Hyvää rokkia, toivottavasti on hyvä keikka!
Kiitos, ja toivottavasti on hyvä keikka, kun sää ei näytä hyvältä ennustuksissa. Toivottavasti ei kaatamalla sada, vaikka olen siihenkin varautunut ja jos on kovin märkää niin ei ne sounditkaan varmaan hyvältä kuulosta. Katastrofin ainekset ainaskin on.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella kuinka *jotkut tahot* on ollut kauhuissaan nähtyään tämän ketjun virkoavan. Joutuu taas naama punaisena puristamaan kaulinta.
Toistakymmentä aloitustakin on minulta "mystisesti" kadonnut ;DDD
Onko joku täältä menossa joulukuun Jäähallikeikalle? Itseäni vähän kiinnostaisi kieltämättä kun ilmeisen iso show tulossa.
viinikamu kirjoitti:
Onko joku täältä menossa joulukuun Jäähallikeikalle? Itseäni vähän kiinnostaisi kieltämättä kun ilmeisen iso show tulossa.
Kiinnostaisi kyllä, mutta todennäköisesti ehtii liput mennä ennen kuin ehdin miettimään noin pitkälle.
viinikamu kirjoitti:
Mä meen 🙋! Tai siis ostin sinne kaksi lippua. En vielä tiedä kenen kanssa meen.
Miksiköhän tohon tuli tommonen käsi ylhäällä -poika-emoji vaikka olin laittavinani käsi ylhäällä-tyttö-emojin 🧐🤔?
T. Lemppari
Sormitoveri myös menossa jäähallikeikalle! 🏼 Ja onneksi sain junailtua asiani niin hyvin, että huomenna suuntana ylexpop.
Ja minä en ole Joonas, Joel tai kukaan muukaan Suomeen palannut rokkari. Aktivoidun täällä nyt ihan vain siitä syystä, että kevään työrupeama helpotti. Nyt on rennompaa töissä ja enemmän vapaa-aikaa mm roikkua täällä 😉
Pitäisi ottaa kohteliaisuutena, että meidän jutut on niiiiiin mahtavia et meidän on "oltava jotain tyyppejä" :D
Little red ridinghood kirjoitti:
Pitäisi ottaa kohteliaisuutena, että meidän jutut on niiiiiin mahtavia et meidän on "oltava jotain tyyppejä" :D
Vauva tykkää ainakin minusta ihan erityisellä tavalla :DDDD
https://www.vauva.fi/keskustelu/4677973/harmi-kun-taalla-ei-enaa-saa-te…
summa summarum ;D
Tosi upean shown Blind Channel viimeyönä veti!
Vettä tuli kuin esterin perseestä, mutta ei se niin paljoa haitannut, kun esitykset oli niin 👌
Rockfesteillä esiintyi myös Bring Me The Horizon ja se veti katsomon ihan hulluksi. Tämä oli paras bändi joka sai yleisönkin niin mukaansa ja eipä Blind Channelin esitys yhtään sen huonompikaan ollut.
Mä pidin Nightwishin esityksestä myös kovasti, mutta mielestäni BC antoi enemmän yleisölle, kuin Nightwish. Nightwishillä oli tosi näyttävä esitys, mutta BC:llä oli enemmän meininkiä.
Näin minä näin Rockfestin tilannekatsauksen.
Tänään taas Rockfestiin hyppimään ja juomaan ja huomennakin. Vaikka BC oli viimeinen esiintyjä niin ei se jättänyt yhtään kylmäksi.
Loppuun asti bailasin BC:n tahtiin.
RokkiTipu kirjoitti:
Vettä tuli kuin esterin perseestä, mutta ei se niin paljoa haitannut, kun esitykset oli niin 👌Rockfesteillä esiintyi myös Bring Me The Horizon ja se veti katsomon ihan hulluksi. Tämä oli paras bändi joka sai yleisönkin niin mukaansa ja eipä Blind Channelin esitys yhtään sen huonompikaan ollut.
Mä pidin Nightwishin esityksestä myös kovasti, mutta mielestäni BC antoi enemmän yleisölle, kuin Nightwish. Nightwishillä oli tosi näyttävä esitys, mutta BC:llä oli enemmän meininkiä.
Tänään taas Rockfestiin hyppimään ja juomaan ja huomennakin. Vaikka BC oli viimeinen esiintyjä niin ei se jättänyt yhtään kylmäksi.
Loppuun asti bailasin BC:n tahtiin.
Mahtavaa kuulla! Hyvää loppufestaria 👍
Täälläkin on varsinaiset bileet ja iloinen mieli --- Vauvan justiinoiden poistopolitiikan takia :DDDDD
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Vettä tuli kuin esterin perseestä, mutta ei se niin paljoa haitannut, kun esitykset oli niin 👌Rockfesteillä esiintyi myös Bring Me The Horizon ja se veti katsomon ihan hulluksi. Tämä oli paras bändi joka sai yleisönkin niin mukaansa ja eipä Blind Channelin esitys yhtään sen huonompikaan ollut.
Loppuun asti bailasin BC:n tahtiin.Mahtavaa kuulla! Hyvää loppufestaria 👍
Täälläkin on varsinaiset bileet ja iloinen mieli --- Vauvan justiinoiden poistopolitiikan takia :DDDDD
Kiitos!
Käy kateeksi sun bileet täällä 😂
Yksi syy miksi viihdyin niin hyvin Rockfesteillä on se, kun aika lähellä lavaa sain bailata melkein joka esiintyjän kohdalla. Siellähän ne parhaimmat meiningit ovat. BC:ä olin myös bailaamassa melkein eturivissä.
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Kiitos!
Yksi syy miksi viihdyin niin hyvin Rockfesteillä on se, kun aika lähellä lavaa sain bailata melkein joka esiintyjän kohdalla. Siellähän ne parhaimmat meiningit ovat. BC:ä olin myös bailaamassa melkein eturivissä.
Joo, mun "fanitus" Vauvassa on "erityistä" :DDD mutta rakkaus ja viha ovat niin läheisiä tuntoja "faneilleni", ettei aina tiedä kumpi vaihe niillä on päällä ;DDDD
Keikasta vielä. Oliko BC:n show'sta tullut mielestäsi parempi kun kävivät Jenkkien kiertueella ns. oppirahat maksamassa?
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Kiitos!
Yksi syy miksi viihdyin niin hyvin Rockfesteillä on se, kun aika lähellä lavaa sain bailata melkein joka esiintyjän kohdalla. Siellähän ne parhaimmat meiningit ovat. BC:ä olin myös bailaamassa melkein eturivissä.Joo, mun "fanitus" Vauvassa on "erityistä" :DDD mutta rakkaus ja viha ovat niin läheisiä tuntoja "faneilleni", ettei aina tiedä kumpi vaihe niillä on päällä ;DDDD
Keikasta vielä. Oliko BC:n show'sta tullut mielestäsi parempi kun kävivät Jenkkien kiertueella ns. oppirahat maksamassa?
Mä oon parina aikaisempana vuonna Rockfesteissä nähnyt Blind Channelin ja niihin verrattuna oli mielestäni parempi. Oli yksi parhaimmista show:sta heillä eilisessä Rockfestissä.
Sori, mutta sun kannalta se olisi vielä hauskempaa. Pilkka osu nyt omaan nilkkaan.