Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
1501/4019 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RokkiTipu kirjoitti:

winner kirjoitti:

RokkiTipu kirjoitti:

winner kirjoitti:

RokkiTipu kirjoitti:

Tosi upean shown Blind Channel viimeyönä veti!

Vettä tuli kuin esterin perseestä, mutta ei se niin paljoa haitannut, kun esitykset oli niin 👌

Rockfesteillä esiintyi myös Bring Me The Horizon ja se veti katsomon ihan hulluksi. Tämä oli paras bändi joka sai yleisönkin niin mukaansa ja eipä Blind Channelin esitys yhtään sen huonompikaan ollut.

Mä pidin Nightwishin esityksestä myös kovasti, mutta mielestäni BC antoi enemmän yleisölle, kuin Nightwish. Nightwishillä oli tosi näyttävä esitys, mutta BC:llä oli enemmän meininkiä.

Näin minä näin Rockfestin tilannekatsauksen.

Tänään taas Rockfestiin hyppimään ja juomaan ja huomennakin. Vaikka BC oli viimeinen esiintyjä niin ei se jättänyt yhtään kylmäksi.

Loppuun asti bailasin BC:n tahtiin.

Mahtavaa kuulla! Hyvää loppufestaria 👍

Täälläkin on varsinaiset bileet ja iloinen mieli --- Vauvan justiinoiden poistopolitiikan takia :DDDDD

Kiitos!

Käy kateeksi sun bileet täällä 😂

Yksi syy miksi viihdyin niin hyvin Rockfesteillä on se, kun aika lähellä lavaa sain bailata melkein joka esiintyjän kohdalla. Siellähän ne parhaimmat meiningit ovat. BC:ä olin myös bailaamassa melkein eturivissä.

Joo, mun "fanitus" Vauvassa on "erityistä" :DDD mutta rakkaus ja viha ovat niin läheisiä tuntoja "faneilleni", ettei aina tiedä kumpi vaihe niillä on päällä ;DDDD

Keikasta vielä. Oliko BC:n show'sta tullut mielestäsi parempi kun kävivät Jenkkien kiertueella ns. oppirahat maksamassa?

Mä oon parina aikaisempana vuonna Rockfesteissä nähnyt Blind Channelin ja niihin verrattuna oli mielestäni parempi. Oli yksi parhaimmista show:sta heillä eilisessä Rockfestissä.

Hyvä juttu. Esittivätkö uudelta levyltä jo uusia biisejä, joita ei oo sinkkuina vielä ulkona vai oliko greatest hits-setti?

Vierailija
1502/4019 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

--- ja sit Punkun herättämiseksi päiväuni-päiväuniltaan ;D Oliko Joelilla hemaisevia sudenkatseita tai entistäkin jäntevämpiä käsivarsia???

(kaikkihan ilmeisesti kummiskin olivat toooooooooooooooosi märkinä lavan edessä?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/4019 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

RokkiTipu kirjoitti:

winner kirjoitti:

RokkiTipu kirjoitti:

winner kirjoitti:

RokkiTipu kirjoitti:

Vettä tuli kuin esterin perseestä, mutta ei se niin paljoa haitannut, kun esitykset oli niin 👌

Rockfesteillä esiintyi myös Bring Me The Horizon ja se veti katsomon ihan hulluksi. Tämä oli paras bändi joka sai yleisönkin niin mukaansa ja eipä Blind Channelin esitys yhtään sen huonompikaan ollut.

Mä pidin Nightwishin esityksestä myös kovasti, mutta mielestäni BC antoi enemmän yleisölle, kuin Nightwish. Nightwishillä oli tosi näyttävä esitys, mutta BC:llä oli enemmän meininkiä.

Tänään taas Rockfestiin hyppimään ja juomaan ja huomennakin. Vaikka BC oli viimeinen esiintyjä niin ei se jättänyt yhtään kylmäksi.

Täälläkin on varsinaiset bileet ja iloinen mieli --- Vauvan justiinoiden poistopolitiikan takia :DDDDD

Kiitos!

Yksi syy miksi viihdyin niin hyvin Rockfesteillä on se, kun aika lähellä lavaa sain bailata melkein joka esiintyjän kohdalla. Siellähän ne parhaimmat meiningit ovat. BC:ä olin myös bailaamassa melkein eturivissä.

Joo, mun "fanitus" Vauvassa on "erityistä" :DDD mutta rakkaus ja viha ovat niin läheisiä tuntoja "faneilleni", ettei aina tiedä kumpi vaihe niillä on päällä ;DDDD

Keikasta vielä. Oliko BC:n show'sta tullut mielestäsi parempi kun kävivät Jenkkien kiertueella ns. oppirahat maksamassa?

Mä oon parina aikaisempana vuonna Rockfesteissä nähnyt Blind Channelin ja niihin verrattuna oli mielestäni parempi. Oli yksi parhaimmista show:sta heillä eilisessä Rockfestissä.

Hyvä juttu. Esittivätkö uudelta levyltä jo uusia biisejä, joita ei oo sinkkuina vielä ulkona vai oliko greatest hits-setti?

Saattoi muutaman uuden biisin vetäistä ja enimmäkseen hittejänsä esitti.

Mä oon nyt matkalla rokkeihin niin viestittelyni loppuu nyt.

Vierailija
1504/4019 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

--- ja sit Punkun herättämiseksi päiväuni-päiväuniltaan ;D Oliko Joelilla hemaisevia sudenkatseita tai entistäkin jäntevämpiä käsivarsia???

(kaikkihan ilmeisesti kummiskin olivat toooooooooooooooosi märkinä lavan edessä?)

Mä oon täällä jo ihan märkänä ruudun takana. Kiitos herätyksestä, toimi ihan hyvin. Tänään kuuntelin Joelin Shameless version ja varttiin en kyennyt miettimään muuta kuin "who's gonna fu*k like me" kohtaa biisistä. Sudenkatseita ja käsivarsia todellakin olen tänään miettinyt niistä suloisista hymyistä puhumattakaan. Vit*u et se on kuuuuuma.

Vierailija
1505/4019 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska bändi ja paska trolliketju!

Vierailija
1506/4019 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RokkiTipu kirjoitti:

winner kirjoitti:

RokkiTipu kirjoitti:

winner kirjoitti:

RokkiTipu kirjoitti:

winner kirjoitti:

RokkiTipu kirjoitti:

Kiitos!

Saattoi muutaman uuden biisin vetäistä ja enimmäkseen hittejänsä esitti.

Mä oon nyt matkalla rokkeihin niin viestittelyni loppuu nyt.

Ok, tuu vaan takaisin ja pidä toi nimimerkki. Täällä on hyvää jengiä ja oikea asenne - justiinan raivoksi ;DDDD

Vierailija
1507/4019 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska bändi ja paska trolliketju!

Erona sinuun: sallimme sinulle mielipiteesi, emmekä poista sitä. Jaksamista elämään sinulle! 👍

Vierailija
1508/4019 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RokkiTipu kirjoitti:

Voi että, kuulostaa hyvältä. Oon kuullut muiltakin, että oli jotenkin tosi energinen show ja sade antoi vain lisää fiilistä nauttia täysillä. Tuskaa odotellessa...

Vierailija
1509/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

winner kirjoitti:

Mä oon täällä jo ihan märkänä ruudun takana. Kiitos herätyksestä, toimi ihan hyvin. Tänään kuuntelin Joelin Shameless version ja varttiin en kyennyt miettimään muuta kuin "who's gonna fu*k like me" kohtaa biisistä. Sudenkatseita ja käsivarsia todellakin olen tänään miettinyt niistä suloisista hymyistä puhumattakaan. Vit*u et se on kuuuuuma.

Hyvä

Vierailija
1510/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

RokkiTipu kirjoitti:

Voi että, kuulostaa hyvältä. Oon kuullut muiltakin, että oli jotenkin tosi energinen show ja sade antoi vain lisää fiilistä nauttia täysillä. Tuskaa odotellessa...

Nautinnon ja tuskan ero on häilyvä :)

Kyllä mä olisin enemmän pitänyt, jos ei olisi satanut. Joel sieltä lavalta huuteli, että ollaan me katsojat voittajia, kun koko päivä ollaan rämmitty kunnon sateessa. Tunsin mä aika märäksi itseni vyötäröstä alaspäin.

Eilinen Rockfest oli vielä kovempi. Scorpions esiintyi ja hemmetti mikä tunnelma. Vieläpä sain sitäkin katsoa lavan läheisyydessä 😍 ja porukkaa oli tietysti sitä katsomassa ihan älyttömästi.

Tämä festari on siitä kiva, että mä voin mennä kotiin nukkumaan, kun ei järin pitkä matka kotiini ole sieltä. Sitä voisi kohta puolin lähteä kartsalle ja taas festareita viettämään. Iron Maidenin vuoro tänään 🤟

Torstaina Blind Channel vaikutti hämmästelevän kuinka antaumuksella heitä katsottiin. Puheet oli sen mukaisia Joelilta.

Vierailija
1511/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi viesti on minulta 🙄

Vierailija
1512/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi olisin kanssa niin halunnut nähdä Scorpionsin. Ihanaa lukea sun festarifiilistelyjä RokkiTipu! <3

Vierailija
1513/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

Voi vitsi olisin kanssa niin halunnut nähdä Scorpionsin. Ihanaa lukea sun festarifiilistelyjä RokkiTipu! <3

Voin sitten huomenna kertoa miten tänään meni (vaikka nämä viestini ovatkin ohi aiheesta osittain)

Mä oon ihan fiiliksissä, niin on ihan kiva avautua näistä tuntemuksista.

Vierailija
1514/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo avaudu ihmeessä! Iron Maidenkin olisi ihan kiinnostavaa nähdä. Käytiin exän kanssa muutama niiden keikka katsomassa, mutta sen jälkeen ei ole tullut nähtyä bändiä. Eddie oli vaikuttava joka kerta :D

Vierailija
1515/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel on ihana ja aion iskeä sen tänä kesänä. Toivottakaa onnea!

Vierailija
1516/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel on ihana ja aion iskeä sen tänä kesänä. Toivottakaa onnea!

Good luck 😏

Vierailija
1517/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Hyvä

👀

Vierailija
1518/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuulkut bc keikan olleen mieletön. Haluaisin todella paljon nähdä ne tänä kesänä.

Vierailija
1519/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuulkut bc keikan olleen mieletön. Haluaisin todella paljon nähdä ne tänä kesänä.

Kannattaa nyt toimia nopeasti ja jättää Vauva edes 15 minuutiksi, Joelin kohdalla näyttää olevan jo jonoa :P

Vierailija
1520/4019 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Kannattaa nyt toimia nopeasti ja jättää Vauva edes 15 minuutiksi, Joelin kohdalla näyttää olevan jo jonoa :P

Later bro, taidan ottaa vie päiväunet ensin. 😉 Jono ja Joel ehtii odottaa sen verran.

Ketju on lukittu.