Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Little red ridinghood kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et etsinyt sit kissojen ja koirien kanssa Joelia?
Not my style, honey 😏
Mä luulen, että tää Zouel -fanitus on vaan lumetta ja punkkis on herännyt tänään ihanan rekkamiehen kopista keskeltä Mannerheimintietä... ;D
Älä sotke mua sun omiin fantasioihin 😏
Nääh.
Mä odottelen ihan rauhassa pari päivää ja ne ajelevat krapulassaan tuosta ohi takaisin Ouluun. Sitten ei muuta kuin lepakkopuku ja puputossut päälle ja liftaamaan.
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Not my style, honey 😏
Mä luulen, että tää Zouel -fanitus on vaan lumetta ja punkkis on herännyt tänään ihanan rekkamiehen kopista keskeltä Mannerheimintietä... ;D
Nääh.
Mä odottelen ihan rauhassa pari päivää ja ne ajelevat krapulassaan tuosta ohi takaisin Ouluun. Sitten ei muuta kuin lepakkopuku ja puputossut päälle ja liftaamaan.
Kyllä ne puputossuille lämpeää, kun ovat testosteronia puhkuneet nyt pari päivää siellä. Saat kunnon alkukantaista mäiskettä...
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Not my style, honey 😏
Nääh.
Kyllä ne puputossuille lämpeää, kun ovat testosteronia puhkuneet nyt pari päivää siellä. Saat kunnon alkukantaista mäiskettä...
Mä laitan Marvin Gayen Sexual Feeling soimaan ja sit mennään, kun siinä tulee vielä n-laulajasta lisää kiihotusta...
Taitaa punkku kaivata alkukantaista mäiskettä, siksikö susi hakusessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Laittaispa Joel kuvia
-mitä noi kuvat tarkoittaa
-analysoidaan kuvia
-riidellään kuvistaHey, come ooooon! 😏
Ymmärrän kyllä, miten eriikäinen voi tulkita kuvia ja niiden merkitystä eri tavalla. Ei siitä kuitenkaan tarvitse riidellä ja vähätellä toisen näkökantaa. Oli se kumpi vain. Enemmän sympatiaa.Ihania kuvia sillä 😍 se on niin lutunen et en kestä. Ja joku kysyi miksi en puhu sille, niin en ole dm tyyppiä. Jos tilaisuus tulisi, niin puhuisin toki. Ja hymyilisin kauniisti 😏
Oot ihan huippupunkku 💛 Joel on kyllä komea, mutta voisi olla oma poika ikäni perusteella. Mitä veikkaatte, että mitä tämän hiljaisen ajanjakson takana on? Hiovatko levyä vai keikkakuntoa?
Toivottavasti ainakin ottavat vähän lepoa. Kuitenkin raskas, hektinen kausi takana. Vuosi vaihtuu- veto oli hyvä, mutta siitä kyllä paistoi läpi pieni uupumus? Toki tyhjälle salille vetäminen saattoi vaikuttaa myös suoritukseen, onhan se ihan eri asia soittaa yleisölle kuin tyhjälle katsomolle.
Oli varmaan raskasta esiintyä salille, josta puuttuivat hysteerisinä kirkuvat varhaisteinit.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa punkku kaivata alkukantaista mäiskettä, siksikö susi hakusessa?
Riippuu sudesta
winner kirjoitti:
Ettei vaan olis Bu Bu Man? tai Bad Bunny? kun joku musajulkkis se winner kummiskin on
Eiköhän me nyt selvitetä kerralla ihan juurta jaksain, että mikäs mies siellä oikein on:
Superman, Cyberman, Turbo Man, Spider-Man, He-Man, Wee-Man, Candyman, Family Man, Last Man, Pac-Man, Ant-Man, Elephant Man, Sandman, Soul Man, Snowman, Showman, Woman, Wicker Man, Virgo man, Windows95man, Bi man, Baldy man, Zombieman, Wolfman, Con man, Boss man, Bestman, Dead man, Kept man, Gingerbread Man, Method Man, Beggerman, Rich man, Rain Man, Rocket Man, Plain man... or just Grumpy ol' man?
Ja huom vihdoin nimimerkki (ei meinaa muistaa), jotta vastapalloon heitelty pazka tulee varmasti oikealle naamalle. Koska in vinland vii häv tis ting koold reilu meininki. Niin ja mahd. alapeukaloisetkin tietävät sitten jatkossa tulla tädin polvelle. ;-D
Helmi-täti kirjoitti:
winner kirjoitti:
Ettei vaan olis Bu Bu Man? tai Bad Bunny? kun joku musajulkkis se winner kummiskin on
Eiköhän me nyt selvitetä kerralla ihan juurta jaksain, että mikäs mies siellä oikein on:
Superman, Cyberman, Turbo Man, Spider-Man, He-Man, Wee-Man, Candyman, Family Man, Last Man, Pac-Man, Ant-Man, Elephant Man, Sandman, Soul Man, Snowman, Showman, Woman, Wicker Man, Virgo man, Windows95man, Bi man, Baldy man, Zombieman, Wolfman, Con man, Boss man, Bestman, Dead man, Kept man, Gingerbread Man, Method Man, Beggerman, Rich man, Rain Man, Rocket Man, Plain man... or just Grumpy ol' man?
Ja huom vihdoin nimimerkki (ei meinaa muistaa), jotta vastapalloon heitelty pazka tulee varmasti oikealle naamalle. Koska in vinland vii häv tis ting koold reilu meininki. Niin ja mahd. alapeukaloisetkin tietävät sitten jatkossa tulla tädin polvelle. ;-D
Man with no name siristää silmiään ja susimaisesti irvistäen paljastaa pari kulmahammasta... "Man's gotta know his limitations" hän murisee. "Do you feel lucky, punk(ku)? Get off my lawn!"
Yippee Ki-Yay Wolfie, I've a feeling we're not in Kansas anymore. Mä taidan vaan roll the dice and take my chances.
No jottei menisi pelkäksi sonnanjauhamiseksi (ja Winnzkun letistä vetämiseksi ;-D), niin kyselenpä mielenkiinnosta, että miten kauan olette BC'tä kuunnelleet, ja mitä kautta bändin löysitte?
Omasta puolestani voin sanoa, että heräsin bändin olemassaoloon vähän sattumalta Blood Brothers'in (2018) myötä, ja siitä lähtien toisella korvalla mielenkiinnolla kuunnellut heidän edesottamuksiaan. En voi sanoa olevani mikään himofani, mutta biiseissä on paikoitellen mun makuuni mukavan raskasta poljentoa.
(Ja pahoitteluni, jos tästä on jo puhuttu ketjussa aiemmin, en jaksanut lukea kaikkea.)
Minulla on vähän sama kuin sulla Helmi-täti. Oikeastaan löysin bändin sen ison laulukilpailun kautta ja täytyy myöntää, että Joelin ulkomusiikilliset avut sai mut seuraamaan bändiä toisella silmällä. Niillä on muutamia hyviä biisejä ja ihan arvostan bändiä ihan ilman Zoulin uskomattoman kaunista ulkokuortakin. En ole mikään fanifani, enkä käy tällasella palstalla yleensä, mutta jäin tänne roikkuun hyvän läpän vuoksi.
Helmi-täti kirjoitti:
No jottei menisi pelkäksi sonnanjauhamiseksi (ja Winnzkun letistä vetämiseksi ;-D), niin kyselenpä mielenkiinnosta, että miten kauan olette BC'tä kuunnelleet, ja mitä kautta bändin löysitte?
Omasta puolestani voin sanoa, että heräsin bändin olemassaoloon vähän sattumalta Blood Brothers'in (2018) myötä, ja siitä lähtien toisella korvalla mielenkiinnolla kuunnellut heidän edesottamuksiaan. En voi sanoa olevani mikään himofani, mutta biiseissä on paikoitellen mun makuuni mukavan raskasta poljentoa.
(Ja pahoitteluni, jos tästä on jo puhuttu ketjussa aiemmin, en jaksanut lukea kaikkea.)
Tuttujen kautta kuulin bändistä. Jotkut biisit ovat lässyjä tällaisen vanhan metallimiehen mieleen, mutta mukava poljento joissakin. Palstalle päädyin joskus valittamaan ex-vaimosta ja välillä musiikkiin liittyvissä ketjuissa käyn.
-vanha vakkari
Helmi-täti kirjoitti:
Ööööh??? Missä mulla letit on??? Olen MIES ja miehenä oikea miesten mies ;D
Helmi-"täti" kyllä kuulostaa just sellaiselta tapaukselta, joka isoäidin tavoin odottelee miesten miehiä sängyssä ja sitten onkin ihan joku muu kuin täti, peruukki päässään ja meikkiä huulessaan vaan hämäyksen vuoksi.
Heti innostui nimimerkinkin ottamaan (mutta vasta sitten) kun rekkamiehistä tuli puhe ;P
Nää on nää mun bändärit vähän tuollaisia ;D
Mutta palataksemme ketjun sinnepäin aiheeseen:
BC "löytyi" vasta viisujen kautta. En ole siis etsinyt, mutta kiva kun olen löytänyt edes muutaman biisin ja uuden levyn kyllä kuuntelen heti kun ulos tulee. Vaikka joku pahoittaa ehkä mielensä, niin Left Outside Alone on kuitenkin se biisi, jota heiltä olen eniten kuunnellut, koska siinä on just se rankemman version aikaansaama kontrasti, joka toimii.
Minäkin kuulin bändistä vasta viisujen yhteydessä ja viisufinaalissa näin ja kuulin heidät ensimmäistä kertaa. Pidin kyllä. Lapseni alkoi tuolloin fanittamaan heitä toden teolla ja tätä myötä väkisinkin tutustuin bc:n musiikkiin enemmänkin koska lapseni kuunteli bändin musiikkia paljon ja kovaa. Oikeastaan oma fanitukseni alkoi joulukuussa kun menin lapseni kanssa bc:n keikalle, ja voi pojat se oli mahtavaa! Nykyään olen kyllä ihan fani, mutta tietyllä tapaa vähän salaa. Olen kuitenkin jo 40 v....
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuulin bändistä vasta viisujen yhteydessä ja viisufinaalissa näin ja kuulin heidät ensimmäistä kertaa. Pidin kyllä. Lapseni alkoi tuolloin fanittamaan heitä toden teolla ja tätä myötä väkisinkin tutustuin bc:n musiikkiin enemmänkin koska lapseni kuunteli bändin musiikkia paljon ja kovaa. Oikeastaan oma fanitukseni alkoi joulukuussa kun menin lapseni kanssa bc:n keikalle, ja voi pojat se oli mahtavaa! Nykyään olen kyllä ihan fani, mutta tietyllä tapaa vähän salaa. Olen kuitenkin jo 40 v....
Eikö 40v. Saisi fanittaa musiikkia?
Itse olen siinä neljänkympin kynnyksellä. Itselläni tosin ei ole lapsia, että en tiedä vaikuttaako se siihen kuinka näkee itsensä. Minä skeittaan, käyn festareilla, fanitan jotain bändejä ja teen graffeja jos huvittaa. Teen silti ihan pätevää 8-16 duunia, enkä tunne oloani liian vanhaksi tekemään asioita. Olen vasta astumassa aikuisuuteen. Ehkä boheemius vaikuttaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa toki!! Omalta osaltani fanitukseni on ei-niin-kovin-avointa sen vuoksi että se ei vain ole tullut puheeksi kenenkään kaverin kanssa, ei töissä eikä vapaalla. Jos joku kysyisi että kuuntelenko musiikkia ja jos niin mitä, niin varmaan kyllä kertoisin että aika paljon Blind Channelia, mutta tuskin siltikään kertoisin olevani _fani_... ehkä jotenkin ujostelisin sitä mainita, koska bc:n pojat on niin nuoria... Että kuvittelisin että toiset sitten salaa pyörittelisi silmiään että "mitä tuokin keski-ikäinen nuoria
miehiä fanittaa, pöh".
Kotona fanitukseni on noteerattu, kuuntelen bc:n musiikkia paljon, aina kun tässä suurperheen arjen kiireissä ehdin ja se on mahdollista. Rakastan heidän musiikkiaan!! Se on tuonut paljon iloa elämääni ja saan positiivista energiaa heidän musiikistaan.
Ei 40v. Ole vielä keski-ikäinen 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa toki!! Omalta osaltani fanitukseni on ei-niin-kovin-avointa sen vuoksi että se ei vain ole tullut puheeksi kenenkään kaverin kanssa, ei töissä eikä vapaalla. Jos joku kysyisi että kuuntelenko musiikkia ja jos niin mitä, niin varmaan kyllä kertoisin että aika paljon Blind Channelia, mutta tuskin siltikään kertoisin olevani _fani_... ehkä jotenkin ujostelisin sitä mainita, koska bc:n pojat on niin nuoria... Että kuvittelisin että toiset sitten salaa pyörittelisi silmiään että "mitä tuokin keski-ikäinen nuoria
miehiä fanittaa, pöh".
Kotona fanitukseni on noteerattu, kuuntelen bc:n musiikkia paljon, aina kun tässä suurperheen arjen kiireissä ehdin ja se on mahdollista. Rakastan heidän musiikkiaan!! Se on tuonut paljon iloa elämääni ja saan positiivista energiaa heidän musiikistaan.
Apua! Sä saat mulle ikäkriisin aikaan, kun puhut niistä nuorina miehinä ja 40-vuotiaasta Keski-ikäisenä. 😂 mun exä oli Joelin ikäinen ja sitä edellinen exä muutaman vuoden sitä vanhempi. 😏