Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
721/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uijui, saadaan kuulla uutta musiikkia Bc:lta Umk:ssa, mahtavaa!!!

Haastiksen mukaan saadaan tietää millaisia ne on sängyssä. Tekevätkö pesäeroa nuoriin faneihin?

Minkä haastiksen?

Vierailija
722/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uijui, saadaan kuulla uutta musiikkia Bc:lta Umk:ssa, mahtavaa!!!

Haastiksen mukaan saadaan tietää millaisia ne on sängyssä. Tekevätkö pesäeroa nuoriin faneihin?

Minkä haastiksen?

Googlaa, joku et esiintyvät umk:ssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/CZqlhg1lyZ1/?utm_medium=copy_link

Tossa linkki Umk:n instaan jossa mainitsevat siitä biisistä ja sänkyhommasta.

Vierailija
724/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

- Tyypillinen aikuinen nainen ;D Luulee vielä, että hän on se, jolla on valinnanvaraa ;DD

- Kun tiedät noin tarkkaan, niin selvästi sinä et ole jättänyt haaveeksi niitä rekkamiehen pastilleja maistamatta.

- Lainaan tässä suurta ajattelijaa: "No, olisin vastuuntunnoton, jos en nyt muistuttaisi, että myös ihan oikeaa ammattiapua on saatavilla." Samaa mieltä olen siitä, että kyllä tosiaankin menisi ihan toisin päin, en suostuisi olemaan hellan ja nyrkin välissä, mikä ei vaan näy menevän yhdellekään Justiinalle perille ;D

"Tyypillinen aikuinen nainen" Pitäisiköhän tuo painattaa t-paitaan. :-D

Meinaat, että tässä vaiheessa tulisi hypätä jo ensimmäisen hymyään väläyttävän random-rekkamiehen kyytiin? Taidat nyt unohtaa, että nykyajan hyvin säilyneelle aikuiselle naisellehan on suorastaan ylitarjontaa kuumentuneilla puumamarkkinoilla. ;-D

Mitä niihin pastilleihin tulee, niin tokihan teoriat pitää olla hallussa, vaikkei tekisikään empiiristä tutkimusta.

Hellan? Ihan väärä kaluste. ;-D

Vierailija
725/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Lasi voi olla puoliksi täynnä tai puoliksi tyhjä. Ei mitään väliä, eniten riippuu siitä, mitä siinä lasissa on juomana, katkeraa kalkkia vai maukkainta nektaria.

Winner skoolaa maidolla.

Joko panit maitoa tulemaan? Aina kiistellään, että mitkä asiat olivat ennen paremmin. Lienee safe to say, että ainakin mainokset. :-D

Vierailija
726/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CZqlhg1lyZ1/?utm_medium=copy_link

Tossa linkki Umk:n instaan jossa mainitsevat siitä biisistä ja sänkyhommasta.

Oiskohan sieltä tulossa slovari...

Vierailija
727/4019 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä on jännä tämä alapeukun "yläpeukuttamaan minua ja alapeukuttamaan kaikkia muita" -suunnanmuutos, nyt kun Helmi-täti tuli kilpailemaan #winnerinbändäri -suosiosta ;DDD

"Ei Helmiä sioille! Jätä se sika!", alapeukku puhisee ;DDDD

Vierailija
728/4019 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi-täti kirjoitti:

winner kirjoitti:

- Tyypillinen aikuinen nainen ;D Luulee vielä, että hän on se, jolla on valinnanvaraa ;DD

- Kun tiedät noin tarkkaan, niin selvästi sinä et ole jättänyt haaveeksi niitä rekkamiehen pastilleja maistamatta.

- Lainaan tässä suurta ajattelijaa: "No, olisin vastuuntunnoton, jos en nyt muistuttaisi, että myös ihan oikeaa ammattiapua on saatavilla." Samaa mieltä olen siitä, että kyllä tosiaankin menisi ihan toisin päin, en suostuisi olemaan hellan ja nyrkin välissä, mikä ei vaan näy menevän yhdellekään Justiinalle perille ;D

"Tyypillinen aikuinen nainen" Pitäisiköhän tuo painattaa t-paitaan. :-D

Meinaat, että tässä vaiheessa tulisi hypätä jo ensimmäisen hymyään väläyttävän random-rekkamiehen kyytiin? Taidat nyt unohtaa, että nykyajan hyvin säilyneelle aikuiselle naisellehan on suorastaan ylitarjontaa kuumentuneilla puumamarkkinoilla. ;-D

Mitä niihin pastilleihin tulee, niin tokihan teoriat pitää olla hallussa, vaikkei tekisikään empiiristä tutkimusta.

Hellan? Ihan väärä kaluste. ;-D

Joo, mä jo ennakkoon arvasin, ettet ainakaan nyrkistä luovu, jos vaihtoehdot ovat hella ja nyrkki :/

Vierailija
729/4019 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Tämäpä on jännä tämä alapeukun "yläpeukuttamaan minua ja alapeukuttamaan kaikkia muita" -suunnanmuutos, nyt kun Helmi-täti tuli kilpailemaan #winnerinbändäri -suosiosta ;DDD

No kun on tyhmä täti, joka ei pysy ketjun aiheessa, edes sinnepäin, ja ajautuupa vielä hitokseen roustailemaan toisen yhtä huonon huumorintajun omaavan pösilön kanssa. Olisi pitänyt blondinkin tajuta, että niillä aineksilla saa monen levikset repeemään. Syyllinen on toki selvillä, minähän tässä väärään ketjuun olen jämähtänyt, kun en mikään BC-tosifani edes ole. (Enemmän kiinnostaa lähinnä geneerisempi musahöpinä, eikä aina sekään ihan sinnepäin. ;-) Ja nyt kun alapeukaloisetkin piipersivät paikalle muistuttamaan tästä, lienee aika shut my big bazoo. :-D

No hard feelings, mates. Antoisia keskusteluja ja pitäkäähän BC-lippu korkealla. :-)

Ja Winnzku, suotta siellä nyt silmät suurena muka ihmettelet, kun todellisuudessa junailit koko jutun omien osakkeidesi nostamiseksi. Aika kettu, kun onnistuit guilt trippaamaan meikäläisen nimimerkillä esiin. No, you're welcome. Varokaa te muut tuota kieroa puputossukkaa. ;-D

Vierailija
730/4019 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi-täti kirjoitti:

winner kirjoitti:

No kun on tyhmä täti, joka ei pysy ketjun aiheessa, edes sinnepäin, ja ajautuupa vielä hitokseen roustailemaan toisen yhtä huonon huumorintajun omaavan pösilön kanssa. Olisi pitänyt blondinkin tajuta, että niillä aineksilla saa monen levikset repeemään. Syyllinen on toki selvillä, minähän tässä väärään ketjuun olen jämähtänyt, kun en mikään BC-tosifani edes ole. (Enemmän kiinnostaa lähinnä geneerisempi musahöpinä, eikä aina sekään ihan sinnepäin. ;-) Ja nyt kun alapeukaloisetkin piipersivät paikalle muistuttamaan tästä, lienee aika shut my big bazoo. :-D

No hard feelings, mates. Antoisia keskusteluja ja pitäkäähän BC-lippu korkealla. :-)

Ja Winnzku, suotta siellä nyt silmät suurena muka ihmettelet, kun todellisuudessa junailit koko jutun omien osakkeidesi nostamiseksi. Aika kettu, kun onnistuit guilt trippaamaan meikäläisen nimimerkillä esiin. No, you're welcome. Varokaa te muut tuota kieroa puputossukkaa. ;-D

Se on kato tää Lifestyle of (Sic) and Tankeros, jossa ei jokainen blondzukka mukana kestä :D

Vierailija
731/4019 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin ne sitten menivät takaisin vaahtoamaan Damianosta, kun eivät winnerin patonkia saaneet :DDD

Vierailija
732/4019 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi-täti kirjoitti:

winner kirjoitti:

Lasi voi olla puoliksi täynnä tai puoliksi tyhjä. Ei mitään väliä, eniten riippuu siitä, mitä siinä lasissa on juomana, katkeraa kalkkia vai maukkainta nektaria.

Winner skoolaa maidolla.

Joko panit maitoa tulemaan? Aina kiistellään, että mitkä asiat olivat ennen paremmin. Lienee safe to say, että ainakin mainokset. :-D

maitoa tai ainakin sinnepäin...

joku kun vielä veisi roskat ulos...

Vierailija
733/4019 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winner ja naiset sopii yhtä hyvin yhteen kuin sipulisilli ja minttujäätelö.

Aaah, koko ketju siis minun ;DDD

Vierailija
734/4019 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä käyny välillä stalkkaa 😏

Vierailija
735/4019 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Oon mä käyny välillä stalkkaa 😏

Välillä-stalkkaus ei ole bändäritouhua ollenkaan. Täytyy olla 7-23 messissä joka päivä.

Vierailija
736/4019 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winnerillä on rasittavan hyvä musamaku ja ysärimusan tietoisuus. Pian paljastuu, että se on joku mun ex tai vielä pahempaa, joku, jota jahtasin nuoruudessani tuloksetta.

Vierailija
737/4019 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei puhuta bc:sta ni puhutaan sitten vaikka Winneristä. Kerros nyt puputossumiesoletettu itsestäsi että selviää oletko tuon toisen ex tai toteutumaton haave..?

Vierailija
738/4019 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Winnerillä on rasittavan hyvä musamaku ja ysärimusan tietoisuus. Pian paljastuu, että se on joku mun ex tai vielä pahempaa, joku, jota jahtasin nuoruudessani tuloksetta.

Kuulostaa uskottavalta ex-winner-bändäri nyk. alapeukun motiivilta ;D

Vierailija
739/4019 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei puhuta bc:sta ni puhutaan sitten vaikka Winneristä. Kerros nyt puputossumiesoletettu itsestäsi että selviää oletko tuon toisen ex tai toteutumaton haave..?

Minähän olen kaikkien toteutumaton haave, alapeukun varsinkin :D

Ladies Love Cool J. Something like a phenomenom. Ysäriltä sekin.

Vierailija
740/4019 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien toteutumaton haave 😂 loistava lause!

Ketju on lukittu.