Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai et joku käyttäisi vaikka häähuntu tai haikara filtteriä ihan muuten vaan. En itse käyttäisi mitään inlove sydänfiltteriä, ellen olisi rakastunut. Mutta olen yli viiskyt, joten ajattelen ehkä eri tavalla.
Aikamoinen mestari tuo Joel, kun onnistuu tapailemaan jotakuta täysin salassa niinkin kauan että rakastumaan ehtii ja ihan kenenkään huomaamatta. Hän kun on sanonut ettei tykkää edes julkisilla kulkea, kun hänet tunnistetaan ja ihmiset tulevat iholle.
Tiedän parikin julkkista, jotka ovat tapailleet vuosia salaa jotain tavista. Älä ole noin naivi.
Tajuatko millaisen kyttäyksen alla jätkät ovat tällä hetkellä, olleet Euroviisuista lähtien. Niko sanoi, että joutui vaihtamaan sivaripaikkaa koska fanit alkoivat tunkea sinnekin. Ovat kertoneet, että edes hotellin käytävillä ei voi kulkea rauhassa, kun fanit löytävät tiensä sinnekin. Joel on sanonut ettei tykkää käyttää julkisia koska hänet tunnistetaan eikä saa hetken rauhaa. Kyllä vaatii skillssejä pitää suhde salassa tällaisena aikana, kun heidät tunnistetaan kaikkialla, minne vaan menevätkin.
PS. Se on naiivi. ;)
-Laittaispa Joel kuvia
-mitä noi kuvat tarkoittaa
-analysoidaan kuvia
-riidellään kuvista
Hey, come ooooon! 😏
Ymmärrän kyllä, miten eriikäinen voi tulkita kuvia ja niiden merkitystä eri tavalla. Ei siitä kuitenkaan tarvitse riidellä ja vähätellä toisen näkökantaa. Oli se kumpi vain. Enemmän sympatiaa.
Ihania kuvia sillä 😍 se on niin lutunen et en kestä. Ja joku kysyi miksi en puhu sille, niin en ole dm tyyppiä. Jos tilaisuus tulisi, niin puhuisin toki. Ja hymyilisin kauniisti 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai et joku käyttäisi vaikka häähuntu tai haikara filtteriä ihan muuten vaan. En itse käyttäisi mitään inlove sydänfiltteriä, ellen olisi rakastunut. Mutta olen yli viiskyt, joten ajattelen ehkä eri tavalla.
Aikamoinen mestari tuo Joel, kun onnistuu tapailemaan jotakuta täysin salassa niinkin kauan että rakastumaan ehtii ja ihan kenenkään huomaamatta. Hän kun on sanonut ettei tykkää edes julkisilla kulkea, kun hänet tunnistetaan ja ihmiset tulevat iholle.
Tiedän parikin julkkista, jotka ovat tapailleet vuosia salaa jotain tavista. Älä ole noin naivi.
Tajuatko millaisen kyttäyksen alla jätkät ovat tällä hetkellä, olleet Euroviisuista lähtien. Niko sanoi, että joutui vaihtamaan sivaripaikkaa koska fanit alkoivat tunkea sinnekin. Ovat kertoneet, että edes hotellin käytävillä ei voi kulkea rauhassa, kun fanit löytävät tiensä sinnekin. Joel on sanonut ettei tykkää käyttää julkisia koska hänet tunnistetaan eikä saa hetken rauhaa. Kyllä vaatii skillssejä pitää suhde salassa tällaisena aikana, kun heidät tunnistetaan kaikkialla, minne vaan menevätkin.
PS. Se on naiivi. ;)
Ja uusi ig story on sporasta. Et se siitä. Ja ne ei ole maailman ainoat julkkikset. Todellakin on paljon julkkiksia, joita fanit seuraa ja jotka tunnistetaan ja silti tapailevat jotain tavista. Tiedän sen kokemuksesta. itse olen ollut sellaisessa.
Little red ridinghood kirjoitti:
-Laittaispa Joel kuvia
-analysoidaan kuvia
-riidellään kuvistaHey, come ooooon! 😏
Ymmärrän kyllä, miten eriikäinen voi tulkita kuvia ja niiden merkitystä eri tavalla. Ei siitä kuitenkaan tarvitse riidellä ja vähätellä toisen näkökantaa. Oli se kumpi vain. Enemmän sympatiaa.Ihania kuvia sillä 😍 se on niin lutunen et en kestä. Ja joku kysyi miksi en puhu sille, niin en ole dm tyyppiä. Jos tilaisuus tulisi, niin puhuisin toki. Ja hymyilisin kauniisti 😏
Mä en havaitse mitään muuta kuin asiallista erilaisten mielipiteiden jakamista, en riitelyä. Sallittakoon se?
Ah, sitten erehdyin. Näin sivusta noi mm. " tiedätkö et on noloa" ja "hemmetin giltterit" tai "etkö tajua" sanat näyttivät riitelyltä. Siihen täällä on niin tottunut, kun aina joku tulee nälvimään jos mistäkin. Mikä on harmi.
Vierailija kirjoitti:
-Laittaispa Joel kuvia
-analysoidaan kuvia
Ymmärrän kyllä, miten eriikäinen voi tulkita kuvia ja niiden merkitystä eri tavalla. Ei siitä kuitenkaan tarvitse riidellä ja vähätellä toisen näkökantaa. Oli se kumpi vain. Enemmän sympatiaa.Ihania kuvia sillä 😍 se on niin lutunen et en kestä. Ja joku kysyi miksi en puhu sille, niin en ole dm tyyppiä. Jos tilaisuus tulisi, niin puhuisin toki. Ja hymyilisin kauniisti 😏
Mä en havaitse mitään muuta kuin asiallista erilaisten mielipiteiden jakamista, en riitelyä. Sallittakoon se?
Passiivisagressiivista ja ylimielisesti kommentoitua kylläkin, ei riitelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS. Se on naiivi. ;)
Ja uusi ig story on sporasta. Et se siitä. Ja ne ei ole maailman ainoat julkkikset. Todellakin on paljon julkkiksia, joita fanit seuraa ja jotka tunnistetaan ja silti tapailevat jotain tavista. Tiedän sen kokemuksesta. itse olen ollut sellaisessa.
Eivät tietenkään ole ainoat. En myöskään koskaan yrittänyt väittää, etteikö käyttäisi julkisia, on vain todennut ettei aina koe miellyttäväksi sitä. Kai kuitenkin ymmärrät pointtini, että tällä hetkellä kaverit ovat suurennuslasin alla ja on vaikeaa säilyttää yksityisyys. Vaatii tarkkuutta ja järjestelyjä pitää vaikkapa omat ihmissuhteensa täysin salassa kun joku tai jotkut on jatkuvasti kyttäämässä jokaista liikettä.
Ah, sitten erehdyin. Näin sivusta noi mm. " tiedätkö et on noloa" ja "hemmetin giltterit" tai "etkö tajua" sanat näyttivät riitelyltä. Siihen täällä on niin tottunut, kun aina joku tulee nälvimään jos mistäkin. Mikä on harmi.
Kärkäs ilmaisutyyli tai asioiden kyseenalaistaminen ei vielä tarkoita riitelyä. Olen aiemminkin kommentoinut tähän ketjuun ja toistan nyt itseäni. Jotkut täällä tuntuvat ylianalysoivan ihan jokaista asiaa jonka he vaikkapa someen jakavat. Ei käy kateeksi, mahtaa olla raskasta.
Kärkäs ja passiivisagressiivinen ilmaisutyyli vastakeskustelijassa on itselleni hieman turn off. Ei tee mieli vastailla sellaiseen, joka ei revi päätä irti mutta nokkii sitä pikku kommenteilla. Ei kuitenkaan koskaan "riitele". Tosin tämä on ihan oma ongelma, sillä siitä tulee niin vahvasti yksi ex-ystäväni mieleen.
Juuri tuollaiset loppukaneetit "olen parempi kuin te, olette niin raskaita. MINÄ en koskaan toimisi näin "
Vierailija kirjoitti:
Kärkäs ja passiivisagressiivinen ilmaisutyyli vastakeskustelijassa on itselleni hieman turn off. Ei tee mieli vastailla sellaiseen, joka ei revi päätä irti mutta nokkii sitä pikku kommenteilla. Ei kuitenkaan koskaan "riitele". Tosin tämä on ihan oma ongelma, sillä siitä tulee niin vahvasti yksi ex-ystäväni mieleen.
Juuri tuollaiset loppukaneetit "olen parempi kuin te, olette niin raskaita. MINÄ en koskaan toimisi näin "
Ihan uteliaisuudesta, miten sitten toivoisit toisen vastaavan? Jos ei suoraan ja tiukasti saa omaa mielipidettä ilmaista ilman että se tulkitaan kertomallasi tavalla? Miten saa ilmaista, että on kanssasi eri mieltä?
-Laittaispa Joel kuvia
-analysoidaan kuvia
Oot ihan huippupunkku 💛 Joel on kyllä komea, mutta voisi olla oma poika ikäni perusteella. Mitä veikkaatte, että mitä tämän hiljaisen ajanjakson takana on? Hiovatko levyä vai keikkakuntoa?
Vierailija kirjoitti:
-Laittaispa Joel kuvia
-analysoidaan kuvia
Oot ihan huippupunkku 💛 Joel on kyllä komea, mutta voisi olla oma poika ikäni perusteella. Mitä veikkaatte, että mitä tämän hiljaisen ajanjakson takana on? Hiovatko levyä vai keikkakuntoa?
Toivottavasti ainakin ottavat vähän lepoa. Kuitenkin raskas, hektinen kausi takana. Vuosi vaihtuu- veto oli hyvä, mutta siitä kyllä paistoi läpi pieni uupumus? Toki tyhjälle salille vetäminen saattoi vaikuttaa myös suoritukseen, onhan se ihan eri asia soittaa yleisölle kuin tyhjälle katsomolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta, miten sitten toivoisit toisen vastaavan? Jos ei suoraan ja tiukasti saa omaa mielipidettä ilmaista ilman että se tulkitaan kertomallasi tavalla? Miten saa ilmaista, että on kanssasi eri mieltä?
En ole hän keneltä kysyit, mutta vastaan yleisellä tasolla tuosta tavoista olla tiukka. En usko tuon keskustelukumppanisi tarkoittaneen joko tai, että "et saisi sanoa suoraan tai saat sanoa suoraan."
On eri tapoja puhua suoraan ja tiukasti. Voi puhua suoraan ja kovaankin sävyyn toista kuitenkin kunnioittavasti. Siinä säilyy molemmilla keskustelussa tasapuolisuus. Sitten on tapa, jossa käytetään alisteisia tai epäkunnipittavia sanoja, joilla tuetaan omaa vallantunnetta keskustelussa. Siinä monesti näyttäytyy joitain argumentointivirheitä, kuten olkiukko, asenteellisuus tai tone policing.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Mä en oo kertaakaan nähnyt unta rokkistaroista, joiden musiikkia kuuntelen. Johtuu varmaan puputossujen rauhoittavasta vaikutuksesta ;P
Ja siitä, että et koskaan ovuloi. Kai.
Haa! Näin sitä kalastellaan ovelasti ihmisen henkilökohtaisia asioita, että ollaanko sitä PMS-raivoisia vai muuten vaan v*tuttaa kaikki niinku, että ihmisillä on taas niin paljon paremmin niin paljon paremmin asiat, kun ne näkee jo staroistakin unia ja kaikkee... :/ Mitäs jos on nainen ja vaan on römpsä niin täynnä hiekkaa, ettei ovuloinnit sieltä ulos pääse?
Enkä ole Kai. Kai? Saattaa olla, että väistelen taas kysymyksiä. Hmmm. Epäilyttävää - jo minunkin mielestäni... Tosin olisihan se outoa, jos Kai-niminen mies ovuloisi. Mutta, mistäpä sen tietää, koska en ole Kai. Ehkä kaikki Kait ovuloivat? MISTÄ SEN MUUTEN VOI TIETÄÄ, JOS EI ITSE OLE KAI??? Ehkä jokainen Kai ovuloi, muttei kukaan vaan kerro, että näin se vaan on, totta, Kai? Mistä tähän nyt löytää jonkun Kain, joka voi asian vahvistaa kaikkien Kaitten puolesta???
Misäs ne mun pupupupupupupupuputossut o? Äkkiä peukku suuhun ja päikkäreille. Kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä oli yhden bändin rumpalin kanssa; bändi on Suomen mittakaavassa "iso" ja kuuluisa, mutta ei ole luonut kansainvälistä uraa. Tyttö asui syrjäkylällä ja poika kävi siellä eivätkä he käyneet julkisesti missään, ei edes kylän keskustassa joten se oli varmaan aika tylsää eikä sitä kestänyt kauaa. Kyllä salainen rakkaussuhde siis on mahdollinen, mutta tämän bändin fanit pysyttelivät kauempana, bändiä ei seurattu yhtä tiiviisti eivätkä he olleet sellaisen hypetyksen kohteena kuin BC.
winner kirjoitti:
Mä en oo kertaakaan nähnyt unta rokkistaroista, joiden musiikkia kuuntelen. Johtuu varmaan puputossujen rauhoittavasta vaikutuksesta ;P
Voi raukkaa. Kenestä haluaisit nähdä, jos saisit valita?
Varmaan Matista ja Teposta. Tai Jaakko Teposta.
Ja sit ulkomaalaisista, niin ehdottomasti Gummi Bear. Tää tulee niin uniinkin... :D
Kokeekohan Joel olevansa perhonen tänään, kun IG-tarinoissa käytössä filtteri jossa perhosia.
Vierailija kirjoitti:
Kokeekohan Joel olevansa perhonen tänään, kun IG-tarinoissa käytössä filtteri jossa perhosia.
Ilmeisesti 😄 ja tiktokissa silmät sydämenä.
winner kirjoitti:
Haa! Näin sitä kalastellaan ovelasti ihmisen henkilökohtaisia asioita, että ollaanko sitä PMS-raivoisia vai muuten vaan v*tuttaa kaikki niinku, että ihmisillä on taas niin paljon paremmin niin paljon paremmin asiat, kun ne näkee jo staroistakin unia ja kaikkee... :/ Mitäs jos on nainen ja vaan on römpsä niin täynnä hiekkaa, ettei ovuloinnit sieltä ulos pääse?
Enkä ole Kai. Kai? Saattaa olla, että väistelen taas kysymyksiä. Hmmm. Epäilyttävää - jo minunkin mielestäni... Tosin olisihan se outoa, jos Kai-niminen mies ovuloisi. Mutta, mistäpä sen tietää, koska en ole Kai. Ehkä kaikki Kait ovuloivat? MISTÄ SEN MUUTEN VOI TIETÄÄ, JOS EI ITSE OLE KAI??? Ehkä jokainen Kai ovuloi, muttei kukaan vaan kerro, että näin se vaan on, totta, Kai? Mistä tähän nyt löytää jonkun Kain, joka voi asian vahvistaa kaikkien Kaitten puolesta???
Misäs ne mun pupupupupupupupuputossut o? Äkkiä peukku suuhun ja päikkäreille. Kai.
Vähän arvelinkin, että voittoisa agenttimme Provocateur saa tästä kommentista jonkinlaisen minipaskahalvauksen, tai vähintäänkin puheripulin. Tässä näemmä mitään kalastella tarvitse, kun fisut hyppii veneeseen. ;-D Meinaat, että jää munat kiinni hiekkaan vai? No mun puolestani voi alapäässä olla vaikka minkälaiset dyynit, kunhan ei yläpäässä rattaita hierrä.
Jos et Kaitsu ole, niin varmaan Salmelainen sitten. Mutta yhtä kaikki, olet näemmä vihdoin päässyt painavien asioiden äärelle. Sehän se ikuinen filosofinen kysymys: Miltä tuntuu olla lepakko? Joku Kai jo tietää. :-o