Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
701/4019 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis kiva, että musiikki tuo iloa. Se on aina hyvä, kun löytää jotain tunnetiloja musiikista. Ja mukava aihe jutella, en siis tarkoita tuota pahalla 👆 mutta siis 40v. On vielänuori, ei tosiaan mikään keski-ikäinen.

Vierailija
702/4019 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin teiltä on viimeksi kysytty paperit Alkossa, se kertoo jo paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/4019 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kuulin bändistä vasta viisujen yhteydessä ja viisufinaalissa näin ja kuulin heidät ensimmäistä kertaa. Pidin kyllä. Lapseni alkoi tuolloin fanittamaan heitä toden teolla ja tätä myötä väkisinkin tutustuin bc:n musiikkiin enemmänkin koska lapseni kuunteli bändin musiikkia paljon ja kovaa. Oikeastaan oma fanitukseni alkoi joulukuussa kun menin lapseni kanssa bc:n keikalle, ja voi pojat se oli mahtavaa! Nykyään olen kyllä ihan fani, mutta tietyllä tapaa vähän salaa. Olen kuitenkin jo 40 v....

Eikö 40v. Saisi fanittaa musiikkia?

Saa toki!! Omalta osaltani fanitukseni on ei-niin-kovin-avointa sen vuoksi että se ei vain ole tullut puheeksi kenenkään kaverin kanssa, ei töissä eikä vapaalla. Jos joku kysyisi että kuuntelenko musiikkia ja jos niin mitä, niin varmaan kyllä kertoisin että aika paljon Blind Channelia, mutta tuskin siltikään kertoisin olevani _fani_... ehkä jotenkin ujostelisin sitä mainita, koska bc:n pojat on niin nuoria... Että kuvittelisin että toiset sitten salaa pyörittelisi silmiään että "mitä tuokin keski-ikäinen nuoria

miehiä fanittaa, pöh".

Kotona fanitukseni on noteerattu, kuuntelen bc:n musiikkia paljon, aina kun tässä suurperheen arjen kiireissä ehdin ja se on mahdollista. Rakastan heidän musiikkiaan!! Se on tuonut paljon iloa elämääni ja saan positiivista energiaa heidän musiikistaan.

Apua! Sä saat mulle ikäkriisin aikaan, kun puhut niistä nuorina miehinä ja 40-vuotiaasta Keski-ikäisenä. 😂 mun exä oli Joelin ikäinen ja sitä edellinen exä muutaman vuoden sitä vanhempi. 😏

😂😍No onhan ne nuoria miehiä 😘! Ihanan nuoria ja energisiä!

Ja oikeastaan en edes pidä itseäni vielä keski-ikäisenä, vaan tarkoitin tuolla aiemmin että ehkä jotkut nuoret työkaverit saattaa pitää mua keski-ikäisenä, kun olen jo 40v ja lapsia mulla on useampi. Oikeastaan olen omasta mielestäni aika nuorekas ikäisekseni. Mutta kyllähän tässä iässä ollaan lähempänä keski-ikäisyyttä kuin nuoruutta. Mutta en anna sen häiritä!

Vierailija
704/4019 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea tämä. Biologisessa mielessä naisella ei ole keski-ikää, mutta miehellä se alkaa kolmenkympin jälkeen.

https://yle.fi/uutiset/3-9788346

Vierailija
705/4019 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Ööööh??? Missä mulla letit on??? Olen MIES ja miehenä oikea miesten mies ;D

Helmi-"täti" kyllä kuulostaa just sellaiselta tapaukselta, joka isoäidin tavoin odottelee miesten miehiä sängyssä ja sitten onkin ihan joku muu kuin täti, peruukki päässään ja meikkiä huulessaan vaan hämäyksen vuoksi.

Heti innostui nimimerkinkin ottamaan (mutta vasta sitten) kun rekkamiehistä tuli puhe ;P

Nää on nää mun bändärit vähän tuollaisia ;D

Mutta palataksemme ketjun sinnepäin aiheeseen:

BC "löytyi" vasta viisujen kautta. En ole siis etsinyt, mutta kiva kun olen löytänyt edes muutaman biisin ja uuden levyn kyllä kuuntelen heti kun ulos tulee. Vaikka joku pahoittaa ehkä mielensä, niin Left Outside Alone on kuitenkin se biisi, jota heiltä olen eniten kuunnellut, koska siinä on just se rankemman version aikaansaama kontrasti, joka toimii.

Äläs nyt, kyllähän miesten miehelläkin voi olla letit. (Eiköhän Momoallakin ole ollut.) Puputossut kelpaa, mutta coolit man braidsit ei, ihme kiehkura olet. No kai sulla edes muttura on joskus ollut? Niistä täti vasta tykkääkin.

Sehän oliskin hauskaa, jos täällä loikoilisi oikein hehkeä twisted sisteri buduaarinsa samettidivaanilla pinkki satiininen aamutakki auki. (Kunhan vain ei olisi mieltynyt perhosiin ja ihmisennahkavaatteisiin.) Mutta kuten valitettavan usein, totuus on tässäkin tarua tylsempi; yhtäläisyydeksi jää korkeintaan samankaltainen frisyyri. :-( Ja tämä täti on myös valitettavan eksklusiivinen, katsoo tarkkaan, kenet dungeoniinsa päästää. Toisin kuin isoäitisi. :-o

Punkkua lainatakseni: "Älä sotke mua sun omiin fantasioihin". Eli haaveile sinä niistä hymyilevistä, pastilleja tarjoavista rekkamiehistä molempien edestä. :-)

Harmi tosiaan, ettei mulla sitä samettidivaania ole, koska nyt kuulostaa siltä, että Winzzu olisi hyvä laittaa siihen pötkölleen kertomaan ihan rauhassa näistä kaikkialla näkemistään bändäreistä. Täti istuisi vieressä ja tekisi mietteliäänä muistiinpanoja. No, olisin vastuuntunnoton, jos en nyt muistuttaisi, että myös ihan oikeaa ammattiapua on saatavilla.

(Psst, jos tässä jotain kinkyä master and servant -kuviota olisi, niin se menisi ihan toisin päin.)

Vierailija
706/4019 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina 😏 mut en mä tiedä kertooko se nyt mitään.

Vierailija
707/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uijui, saadaan kuulla uutta musiikkia Bc:lta Umk:ssa, mahtavaa!!!

Vierailija
708/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastiksen mukaan saadaan tietää millaisia ne on sängyssä. Tekevätkö pesäeroa nuoriin faneihin?

Vierailija
709/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastiksen mukaan saadaan tietää millaisia ne on sängyssä. Tekevätkö pesäeroa nuoriin faneihin?

Eikö niiden faneista valtaosa ole juurikin niitä varhaisteinejä? Ainakin noi filtterit ja muut on juuri sitä nuoremmille faneille osoitettua juttua? Ei ketään yli kolmekymppistä kiinnosta mitkään perhosfiltterit.

Vierailija
710/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä jo varoittavat esimerkit, mitä winner, punkku ja Helmi-täti tripla threat tekisi sängyssä ;D

Kyllä sellaiseen menoon täytyy eroa tehdä ;DDD

Vierailija
711/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 40v. Ole vielä keski-ikäinen 🤣

Eikä karvan verran yli 40-veekään, eihän? T. nimim. Ei(kö) sittenkään vielä keski-ikäinen täti. :-)

Vierailija
712/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Onhan tässä jo varoittavat esimerkit, mitä winner, punkku ja Helmi-täti tripla threat tekisi sängyssä ;D

Kyllä sellaiseen menoon täytyy eroa tehdä ;DDD

"Ja ehdottomasti filtterit näihin teidän keski-ikäisten juttuihin", huutaa korsetti-Justiina kauhuissaan taustalta. "Täällä on varmaan lapsiakin paikalla!!!"

We' re no saints rävähtää soimaan ja Justiinan voihke vaimenee kuulumattomiin.

Vierailija
713/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, milloin Alkossa olisi viimeksi kysytty papereita (kun siellä niin harvoin tulee lopulta käytyä), mutta oli yllätys, että muutama kuukausi sitten papereita kysyttiin lähimarketissa ostaessani inkivääriolutta. Alkoholitonta sellaista. Olin niin äimistynyt, että hetken vain tuijotin myyjää aivot solmussa. Sönkötin sitten, että "mutkun eihän tässä oo ees prosentteja...", mutta ihan näkökykyisen ja täysjärkisen oloinen vanhempi myyjärouva totesi, että paperit pitäisi kyllä näyttää. Kuin hidastetussa filmissä, rupesin sitten kaivamaan henkkareita esiin. Myyjä näytti siltä, kuin olisi pitänyt vähän vajaana. :-D Mitähän siinä oikein tapahtui, saattoiko kassakone näyttää myyjälle ao. tuotteen virheellisesti alkoholipitoisena? Joka tapauksessa en nyt sentään alle kolmekymppiseltä enää näytä. Eikä näkynyt missään piilokameroitakaan. :-D

Vierailija
714/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi-täti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista, milloin Alkossa olisi viimeksi kysytty papereita (kun siellä niin harvoin tulee lopulta käytyä), mutta oli yllätys, että muutama kuukausi sitten papereita kysyttiin lähimarketissa ostaessani inkivääriolutta. Alkoholitonta sellaista. Olin niin äimistynyt, että hetken vain tuijotin myyjää aivot solmussa. Sönkötin sitten, että "mutkun eihän tässä oo ees prosentteja...", mutta ihan näkökykyisen ja täysjärkisen oloinen vanhempi myyjärouva totesi, että paperit pitäisi kyllä näyttää. Kuin hidastetussa filmissä, rupesin sitten kaivamaan henkkareita esiin. Myyjä näytti siltä, kuin olisi pitänyt vähän vajaana. :-D Mitähän siinä oikein tapahtui, saattoiko kassakone näyttää myyjälle ao. tuotteen virheellisesti alkoholipitoisena? Joka tapauksessa en nyt sentään alle kolmekymppiseltä enää näytä. Eikä näkynyt missään piilokameroitakaan. :-D

Onneksi se pulloautomaatti on seinässä, mä en varmaan muuten saisi ikinä palautettua tyhjiä pulloja ja tölkkejä, jos pitäisi Alkoon sisälle mennä. Ei varmaan ikää kysyttäisi, mutta ne puputossut, u know...

Vierailija
715/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea tämä. Biologisessa mielessä naisella ei ole keski-ikää, mutta miehellä se alkaa kolmenkympin jälkeen.

Joo. Niin mäkin olen kuullut isojen poikien juttuja, että nainen on joko liian nuori tai liian vanha. Mahtaa potuttaa naisia... 20-60 v. välissä ei naisia siis ole ollenkaan :D

Mutta onneksi olen mies, kun mies on aina parhaassa iässään :D

Vierailija
716/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni ihminen on niin vanha tai ei-vanha, kuin tuntee olevansa, eikä niitä numeroita tai keinotekoisia ikälokeroita tarvitsisi niin tuijotella. Länsimaisissa yhteiskunnissa ollaan hyvin ikäkeskeisiä ja -kriittisiä, joten painetta on toki siihen suuntaan, että meidän kuuluu aktiivisesti ajatella olevamme jo niin ja niin vanhoja, ja ettei enää voi tai ole suotavaa tehdä sitä tai tätä. Odotusarvo on, että tunnet itsesi enenevissä määrin väsyneeksi, raihnaiseksi ja epäoleelliseksi. Lasisi on puoliksi tyhjä, eikä puoliksi täynnä. On normaalia kiinnittää suurta huomiota tomumajojemme rapistumiseen (sisältä ja ulkoa), angstata ja lyödä sillä toisiaan vyön alle. Monista asioista pitää tajuta luopua ja luovuttaa, tai ainakin piilottaa. Muussa tapauksessa saat osaksesi sääliä ja kettuilua, kun olet selvästikin jäänyt kehityksessä jälkeen ja kuvittelet voivasi elää ikuista nuoruutta. No joo, kärjistettyähän tuo oli, mutta noin yleisesti ottaen näen, että ikästereotypioita ylläpitämällä yhteiskunta ampuu vain omaan jalkaansa.

Vierailija
717/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisesti taidettiin tupsahtaa Winnzkun kanssa kommentoimaan täsmälleen samaan aikaan. Ja nyt kaikki tietenkin luulevat, että ollaankin yksi ja sama henkilö. Niin ahdistava ajatus, että luinkinpa tästä sittenkin lenkille...

Vierailija
718/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi-täti kirjoitti:

winner kirjoitti:

Ööööh??? Missä mulla letit on??? Olen MIES ja miehenä oikea miesten mies ;D

Helmi-"täti" kyllä kuulostaa just sellaiselta tapaukselta, joka isoäidin tavoin odottelee miesten miehiä sängyssä ja sitten onkin ihan joku muu kuin täti, peruukki päässään ja meikkiä huulessaan vaan hämäyksen vuoksi.

Heti innostui nimimerkinkin ottamaan (mutta vasta sitten) kun rekkamiehistä tuli puhe ;P

Nää on nää mun bändärit vähän tuollaisia ;D

Mutta palataksemme ketjun sinnepäin aiheeseen:

BC "löytyi" vasta viisujen kautta. En ole siis etsinyt, mutta kiva kun olen löytänyt edes muutaman biisin ja uuden levyn kyllä kuuntelen heti kun ulos tulee. Vaikka joku pahoittaa ehkä mielensä, niin Left Outside Alone on kuitenkin se biisi, jota heiltä olen eniten kuunnellut, koska siinä on just se rankemman version aikaansaama kontrasti, joka toimii.

Äläs nyt, kyllähän miesten miehelläkin voi olla letit. (Eiköhän Momoallakin ole ollut.) Puputossut kelpaa, mutta coolit man braidsit ei, ihme kiehkura olet. No kai sulla edes muttura on joskus ollut? Niistä täti vasta tykkääkin.

- Cool man Pride on ennemmin se mun juttu.

Sehän oliskin hauskaa, jos täällä loikoilisi oikein hehkeä twisted sisteri buduaarinsa samettidivaanilla pinkki satiininen aamutakki auki. (Kunhan vain ei olisi mieltynyt perhosiin ja ihmisennahkavaatteisiin.) Mutta kuten valitettavan usein, totuus on tässäkin tarua tylsempi; yhtäläisyydeksi jää korkeintaan samankaltainen frisyyri. :-( Ja tämä täti on myös valitettavan eksklusiivinen, katsoo tarkkaan, kenet dungeoniinsa päästää. Toisin kuin isoäitisi. :-o

- Tyypillinen aikuinen nainen ;D Luulee vielä, että hän on se, jolla on valinnanvaraa ;DD

Punkkua lainatakseni: "Älä sotke mua sun omiin fantasioihin". Eli haaveile sinä niistä hymyilevistä, pastilleja tarjoavista rekkamiehistä molempien edestä. :-)

- Kun tiedät noin tarkkaan, niin selvästi sinä et ole jättänyt haaveeksi niitä rekkamiehen pastilleja maistamatta.

Harmi tosiaan, ettei mulla sitä samettidivaania ole, koska nyt kuulostaa siltä, että Winzzu olisi hyvä laittaa siihen pötkölleen kertomaan ihan rauhassa näistä kaikkialla näkemistään bändäreistä. Täti istuisi vieressä ja tekisi mietteliäänä muistiinpanoja. No, olisin vastuuntunnoton, jos en nyt muistuttaisi, että myös ihan oikeaa ammattiapua on saatavilla.

- Oletko varma, ettei ne bändärit ole siellä samettidivaanin alla? Oletko ihan varma? Jostain päin kuuluu nytkin jonkun hihitys.

(Psst, jos tässä jotain kinkyä master and servant -kuviota olisi, niin se menisi ihan toisin päin.)

- Lainaan tässä suurta ajattelijaa: "No, olisin vastuuntunnoton, jos en nyt muistuttaisi, että myös ihan oikeaa ammattiapua on saatavilla." Samaa mieltä olen siitä, että kyllä tosiaankin menisi ihan toisin päin, en suostuisi olemaan hellan ja nyrkin välissä, mikä ei vaan näy menevän yhdellekään Justiinalle perille ;D

Vierailija
719/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi-täti kirjoitti:

Omituisesti taidettiin tupsahtaa Winnzkun kanssa kommentoimaan täsmälleen samaan aikaan. Ja nyt kaikki tietenkin luulevat, että ollaankin yksi ja sama henkilö. Niin ahdistava ajatus, että luinkinpa tästä sittenkin lenkille...

Heh, näin ne mun kaikki bändärit aina sanovat... omituisten otusten kerho silti kummasti on aina samaan aikaan päivystämässä winnerin edesottamuksia ;DDD alapeukkukin laittoi sulle alapeukun, koska ei siedä, että joku MUU kuin hän dissaa minua ;DDD

Kyllä on pahaksi päässyt ;DDD

Sininen lenkki vai muutako makkaraa?

Vierailija
720/4019 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi-täti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni ihminen on niin vanha tai ei-vanha, kuin tuntee olevansa, eikä niitä numeroita tai keinotekoisia ikälokeroita tarvitsisi niin tuijotella. Länsimaisissa yhteiskunnissa ollaan hyvin ikäkeskeisiä ja -kriittisiä, joten painetta on toki siihen suuntaan, että meidän kuuluu aktiivisesti ajatella olevamme jo niin ja niin vanhoja, ja ettei enää voi tai ole suotavaa tehdä sitä tai tätä. Odotusarvo on, että tunnet itsesi enenevissä määrin väsyneeksi, raihnaiseksi ja epäoleelliseksi. Lasisi on puoliksi tyhjä, eikä puoliksi täynnä. On normaalia kiinnittää suurta huomiota tomumajojemme rapistumiseen (sisältä ja ulkoa), angstata ja lyödä sillä toisiaan vyön alle. Monista asioista pitää tajuta luopua ja luovuttaa, tai ainakin piilottaa. Muussa tapauksessa saat osaksesi sääliä ja kettuilua, kun olet selvästikin jäänyt kehityksessä jälkeen ja kuvittelet voivasi elää ikuista nuoruutta. No joo, kärjistettyähän tuo oli, mutta noin yleisesti ottaen näen, että ikästereotypioita ylläpitämällä yhteiskunta ampuu vain omaan jalkaansa.

Lasi voi olla puoliksi täynnä tai puoliksi tyhjä. Ei mitään väliä, eniten riippuu siitä, mitä siinä lasissa on juomana, katkeraa kalkkia vai maukkainta nektaria.

Winner skoolaa maidolla.

Ketju on lukittu.