Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Se yrittää käyttäytyä kun punahilkka tuli paikalle
Jaa, onkos punahilkka palstan verenhimoinen ylipapitar? Mulle newbie'lle vielä vähän vierasta tämä ryhmädynamiikka täällä, mutta olen nopea oppimaan. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Tää ei oo mikään bitch channel -ketju, biaaaaaaaaaaaaaaatch! Tee oma ketju, mutta uskallapa vaan laittaa siihen OFFICIAL, me dares yo, blitch blätch blötch!
F*ckin' ay! Eikös tää ollut vähän sinne päin -ketju, ja enköhän mä ole ihan riittävästi... no, jonnekin päin. Mutta saatanpa tehdäkin ja siellä saa sitten ihan luvan kanssa kuka tahansa jauhaa mitä huvittaa. Kokonaiset viisi minuuttia! Mitkä ketju todennäköisesti olisi hengissä.
Et kai sä oikeasti pahastunut?
blitch blätch blötch pitäisi olla ihan 5 pisteen vihje ;D
No enemminkin kolmen, mutta kuka laskee. :-P Mites tää bantteri nyt näin hyytyi...
Olin paskalla.
Vierailija kirjoitti:
On se Joe Rogan hieno mies.
Mitäs sinäkään sitten Spotifysta soittelet, kun BC vetää biisit pois sieltä Joe Roganin takia?
Aatteleppa ite.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinäkään sitten Spotifysta soittelet, kun BC vetää biisit pois sieltä Joe Roganin takia?
Aatteleppa ite.
Mikä ihmeen BC?
En kuuntele mitään Euroviisupaskaa.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode voisi poistaa tämän ketjun, kun pelkkää jaskan pauhamista vain.
Depeche Modesta voitaisiinkin keskustella seuraavaksi???
Ding, ding, ding, ding! Count me in! Sen kunniaksi voisin vaikka hypätä ulos anomuumikaapista ja pinnistää itselleni nimimerkin.
Musiikkia ennen 2000 -ketjuun sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miten sellainen homo voi harrastaa seksiä, jos nielunäytteet tuntuu ilkeiltä, herkkä kakoamaan, ja peppureikä on kuiva ja vuotava, eikä kolonoskopiakaan tunnu kivalta?
Sillä on Blind Channel.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatteleppa ite.
Mikä ihmeen BC?
ja ihme kyllä osasit tulla just tähän ketjuun ;DD
Roganko sinulle sielläpäin kertoi, että tännepäin ;DDD
Ihme himmeli olet. Et edes Bad Companya kuuntele ;D
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatteleppa ite.
Mikä ihmeen BC?
ja ihme kyllä osasit tulla just tähän ketjuun ;DD
Roganko sinulle sielläpäin kertoi, että tännepäin ;DDD
Ihme himmeli olet. Et edes Bad Companya kuuntele ;D
Ei huonossa seurassa sovi olla, mulkkuseni. :D
Vierailija kirjoitti:
Miten sellainen homo voi harrastaa seksiä, jos nielunäytteet tuntuu ilkeiltä, herkkä kakoamaan, ja peppureikä on kuiva ja vuotava, eikä kolonoskopiakaan tunnu kivalta?
Jaa-a, olisko Blind Channelin kuuntelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, onkos punahilkka palstan verenhimoinen ylipapitar? Mulle newbie'lle vielä vähän vierasta tämä ryhmädynamiikka täällä, mutta olen nopea oppimaan. ;-)
Kuulostaisi kyllä aika hyvältä 😏
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode voisi poistaa tämän ketjun, kun pelkkää jaskan pauhamista vain.
Depeche Modesta voitaisiinkin keskustella seuraavaksi???
Ding, ding, ding, ding! Count me in! Sen kunniaksi voisin vaikka hypätä ulos anomuumikaapista ja pinnistää itselleni nimimerkin.
Musiikkia ennen 2000 -ketjuun sitten.
Aa, mutta siellähän on tullut jo käytyäkin vajaat pari viikkoa sitten. Pitkän pätkän kirjoittelinkin. Sain siitä oikein mukavan kimmokkeen palata taas pitkästä aikaa muutaman nuoruudenrakkauteni pariin.
Voisko zoulin paidattomia selfieitä tulla jo jonnekin 😏 pitkästyttävä päivä.
Little red ridinghood kirjoitti:
Damiano on kuulemma telkkarissa San Remossa sanonut juuri ihan samaa ja IWBYS-kipale on kuulemma Zouelille bromance-omistettu.
winner kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
Damiano on kuulemma telkkarissa San Remossa sanonut juuri ihan samaa ja IWBYS-kipale on kuulemma Zouelille bromance-omistettu.
Noniin, josko sille irtoisi joku nännin vilautus jos ei mulle 😏
Tämä Zouel tuntuu olevan hämmentävän suosittu BC-kansan keskuudessa, mitä ulkomusiikillisiin ansioihin tulee. Pakko sanoa, että jos johonkin hehkutuskööriin itse kuuluisin, niin ennemmin Nikon poskipäät -fan clubiin. Ja onhan sillä aika mukavan intensiiviset sarjamurhaajasilmätkin. Korkeat kulmakaaret oikein jees.
Oletteko te huomanneet, ettei Joelin ig-kuvat ole nyt ollut enää niin muokattuja. Hyvä suunta, sillä jossain vaiheessa oli kovin käsiteltyjä. Ei hänen tarvitse, on komea mies.
Ainakin ilmoittaa olevansa rakastunut. Onnittelut parille.
Mitä täällä nyt oikein tapahtuu? 😳
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä nyt oikein tapahtuu? 😳
Ketju on eskaloitunut niin off topic, että se pitäisi jo poistaa.
Meno muistuttaa jo ylilautaa.