Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Aaawee hienot roolileikit winskun kanssa on poistettu. I'm a sad little red riding hood 😔
Täällä näköjään missaa nykyään aina kaikkea kiinnostavaa, jos ei joka päivä käy kurkkimassa. Nytkin on taas ilmeisesti vaikka mitä poistettu. 😅
viinikamu kirjoitti:
Täällä näköjään missaa nykyään aina kaikkea kiinnostavaa, jos ei joka päivä käy kurkkimassa. Nytkin on taas ilmeisesti vaikka mitä poistettu. 😅
Punkku matki winnerä ja winner matki punkkua ja sen nyt joku koki poiston aiheeksi.
Joo taas lähti hauskat jutut bittiavaruuteen jostain mystisestä syystä, harmi.
Ja Joonaskin oli laittanut söpön kuvan stooreihin itsestään jonkun söpön neitosen kanssa 😍.
-L
Tää poistelu täällä on yksi vitsi. Mikä ihme jotain tyyppiä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Tää poistelu täällä on yksi vitsi. Mikä ihme jotain tyyppiä vaivaa?
Tuota motiivia en edes yritä lähteä miettimään, sillä itse en pääsisi sille levelille millä kyseinen tyyppi ryömii. Jos se on joku random moraalipoliisi, niin todella surullista. Jos se on mode, niin ihmettelen syitä poistoihin. Kyllähän se poistelu toki harmittaa, mutta en kuluta omaa aikaani tämän enempää noin mitättömän surullisen ja negatiivisen skenaarion käsittelyyn. Ihanaa viikonloppua kaikille 🖤
Minä olen harjoitellut haikuja monta kuukautta.
Tässä 22.8. kirjoitettu:
Lapin vaellus
Litisevät pitkospuut.
Nuotiokahvit.
1.10..kirjoitettu:
Lokakuussa ei
Pikkulinnut sirkuta
Varis vaikenee
Äsh! Pitänee vielä harjoitella!
Eikä oikein kuulu tähän ketjuun.
Pari murhaa haikuissani on mutta en ole nyt murhisfiiliksellä. 🥰
winner kirjoitti:
Pitäisköhän palauttaa KAIKKI ketjusta poistetut viestit kun Justiinalla on niin kovin vähän "tärkeää tekemistä" vai odotellaanko joulua?
😇-winner
🤘🤘🤘🤘🤘🤜🤛🤘🤘🤘🤘🤘
Winner hei!
Ei saa kiusata vähäosaisia
Tai jäät ilman joululahjaa!
Ai noinko ne jutut vaan katoaa?
En ymmärtänyt ennen kuin todistin sen omin silmin.
No ei kivaa se tekstien katoaminen vaikka Winnerin teksti olikin vähän saatapeetä.
Pitäisiköhän Winnerin viedä Justiina sinne BC -konserttiin joulukuussa? Ehkä se pelastaisi ketjun kommentit?
Jos Justiina on enemmän oopperaihminen, niin Carmen olis ehkä sopiva.
No johonkin ton justiinan voisi kyllä viedä sotkemasta näitä keskusteluita. Mulla kävi jo mielessä esim saunan takanen, mutta koska olen pääsääntöisesti lempeä ihminen niin kyllä toi oopperakin käy.
Tänään on Joelin ja Joonaksen syntymäpäivä! "Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Joel ja Joonas, paljon onnea vaan!" 😍
-Lemppari
Vierailija kirjoitti:
No johonkin ton justiinan voisi kyllä viedä sotkemasta näitä keskusteluita. Mulla kävi jo mielessä esim saunan takanen, mutta koska olen pääsääntöisesti lempeä ihminen niin kyllä toi oopperakin käy.
-Lemppari
Ootko aidosti sitä mieltä, että tämän erään toinen toistaan häiriintyneempiä viestejä kirjoittavan trollin pitää saada mellastaa täällä?
Mellastaako trolli muuallakin kuin tässä ketjussa?
Mikäs hänellä on täällä ollessaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Lemppari
Ootko aidosti sitä mieltä, että tämän erään toinen toistaan häiriintyneempiä viestejä kirjoittavan trollin pitää saada mellastaa täällä?
Missä kohtaa mä mitään sellaista sanoin 🤔?
-L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Lemppari
-L
Kyllähän tosta sun viestistä on tulkittavissa, että mielestäsi se, että "justiinat" poistavat häiriintyneet viestit, on suurempi ongelma kuin häiriintyneitä viestejä kirjoittava trolli.
Mutta tämän ketjun trolli kuuluu tähän ketjuun ja käsitellään silkkihansikkain. Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Lemppari
-LKyllähän tosta sun viestistä on tulkittavissa, että mielestäsi se, että "justiinat" poistavat häiriintyneet viestit, on suurempi ongelma kuin häiriintyneitä viestejä kirjoittava trolli.
Se et se sun mielestä on trolli, ei ole ultimate fakta. Me käydään täällä ihan rauhassa keskustelua ja joku nirppanokka päättää klikata ketjun auki, että saa verenpaineensa nousemaan keskusteluista mihin hän ei millään tavalla itse osallistu. Kuitenkin poistattaa kaikki ja sulkee ketjun. Kuka tässä skenaariossa on se häiriintynyt trolli, sori mut kyll ne on ne vitt*ilevat anot, poistattajat ja muut ankeuttajat.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämän ketjun trolli kuuluu tähän ketjuun ja käsitellään silkkihansikkain. Näin on.
Miten sun elämää rassaa noin paljon se, et millä hanskalla tätä sun trolliasi täällä käsitellään. Oli se sit mikä tumppu tahansa, niin voitko olla lukematta sit niitä kommentteja, mitkä sua ei itseäsi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Lemppari
Lemppari ei niin varmaan sanonut, mut minä voin sanoa näin. Millä jumaluuskompleksilla sä oikein kirjoitat noita sun kommenttejasi?
ja taas katosi hauskat keskustelut viime illalta. on se rankkaa justiinan osa.