Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
3481/4019 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas katosi hauskat keskustelut viime illalta. on se rankkaa justiinan osa. 

Vierailija
3482/4019 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaawee hienot roolileikit winskun kanssa on poistettu. I'm a sad little red riding hood 😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/4019 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään missaa nykyään aina kaikkea kiinnostavaa, jos ei joka päivä käy kurkkimassa. Nytkin on taas ilmeisesti vaikka mitä poistettu. 😅

Vierailija
3484/4019 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

Täällä näköjään missaa nykyään aina kaikkea kiinnostavaa, jos ei joka päivä käy kurkkimassa. Nytkin on taas ilmeisesti vaikka mitä poistettu. 😅

Punkku matki winnerä ja winner matki punkkua ja sen nyt joku koki poiston aiheeksi.

Vierailija
3485/4019 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo taas lähti hauskat jutut bittiavaruuteen jostain mystisestä syystä, harmi.

Ja Joonaskin oli laittanut söpön kuvan stooreihin itsestään jonkun söpön neitosen kanssa 😍.

-L

Vierailija
3486/4019 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää poistelu täällä on yksi vitsi. Mikä ihme jotain tyyppiä vaivaa?

Vierailija
3487/4019 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää poistelu täällä on yksi vitsi. Mikä ihme jotain tyyppiä vaivaa?

Tuota motiivia en edes yritä lähteä miettimään, sillä itse en pääsisi sille levelille millä kyseinen tyyppi ryömii. Jos se on joku random moraalipoliisi, niin todella surullista. Jos se on mode, niin ihmettelen syitä poistoihin. Kyllähän se poistelu toki harmittaa, mutta en kuluta omaa aikaani tämän enempää noin mitättömän surullisen ja negatiivisen skenaarion käsittelyyn. Ihanaa viikonloppua kaikille 🖤

Vierailija
3488/4019 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen harjoitellut haikuja monta kuukautta.

Tässä 22.8. kirjoitettu:

Lapin vaellus

Litisevät pitkospuut.

Nuotiokahvit.

1.10..kirjoitettu:

Lokakuussa ei

Pikkulinnut sirkuta

Varis vaikenee

Äsh! Pitänee vielä harjoitella!

Eikä oikein kuulu tähän ketjuun.

Pari murhaa haikuissani on mutta en ole nyt murhisfiiliksellä. 🥰

Vierailija
3489/4019 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Pitäisköhän palauttaa KAIKKI ketjusta poistetut viestit kun Justiinalla on niin kovin vähän "tärkeää tekemistä" vai odotellaanko joulua?

😇-winner

🤘🤘🤘🤘🤘🤜🤛🤘🤘🤘🤘🤘

Winner hei!

Ei saa kiusata vähäosaisia

Tai jäät ilman joululahjaa!

Vierailija
3490/4019 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai noinko ne jutut vaan katoaa?

En ymmärtänyt ennen kuin todistin sen omin silmin.

No ei kivaa se tekstien katoaminen vaikka Winnerin teksti olikin vähän saatapeetä.

Vierailija
3491/4019 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän Winnerin viedä Justiina sinne BC -konserttiin joulukuussa? Ehkä se pelastaisi ketjun kommentit?

Jos Justiina on enemmän oopperaihminen, niin Carmen olis ehkä sopiva.

Vierailija
3492/4019 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johonkin ton justiinan voisi kyllä viedä sotkemasta näitä keskusteluita. Mulla kävi jo mielessä esim saunan takanen, mutta koska olen pääsääntöisesti lempeä ihminen niin kyllä toi oopperakin käy.

Tänään on Joelin ja Joonaksen syntymäpäivä! "Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Joel ja Joonas, paljon onnea vaan!" 😍

-Lemppari

Vierailija
3493/4019 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johonkin ton justiinan voisi kyllä viedä sotkemasta näitä keskusteluita. Mulla kävi jo mielessä esim saunan takanen, mutta koska olen pääsääntöisesti lempeä ihminen niin kyllä toi oopperakin käy.

-Lemppari

Ootko aidosti sitä mieltä, että tämän erään toinen toistaan häiriintyneempiä viestejä kirjoittavan trollin pitää saada mellastaa täällä? 

Vierailija
3494/4019 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellastaako trolli muuallakin kuin tässä ketjussa?

Mikäs hänellä on täällä ollessaan

Vierailija
3495/4019 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Lemppari

Ootko aidosti sitä mieltä, että tämän erään toinen toistaan häiriintyneempiä viestejä kirjoittavan trollin pitää saada mellastaa täällä? 

Missä kohtaa mä mitään sellaista sanoin 🤔?

-L

Vierailija
3496/4019 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Lemppari

-L

Kyllähän tosta sun viestistä on tulkittavissa, että mielestäsi se, että "justiinat" poistavat häiriintyneet viestit, on suurempi ongelma kuin häiriintyneitä viestejä kirjoittava trolli.

Vierailija
3497/4019 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämän ketjun trolli kuuluu tähän ketjuun ja käsitellään silkkihansikkain. Näin on.

Vierailija
3498/4019 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Lemppari

-L

Kyllähän tosta sun viestistä on tulkittavissa, että mielestäsi se, että "justiinat" poistavat häiriintyneet viestit, on suurempi ongelma kuin häiriintyneitä viestejä kirjoittava trolli.

Se et se sun mielestä on trolli, ei ole ultimate fakta. Me käydään täällä ihan rauhassa keskustelua ja joku nirppanokka päättää klikata ketjun auki, että saa verenpaineensa nousemaan keskusteluista mihin hän ei millään tavalla itse osallistu. Kuitenkin poistattaa kaikki ja sulkee ketjun. Kuka tässä skenaariossa on se häiriintynyt trolli, sori mut kyll ne on ne vitt*ilevat anot, poistattajat ja muut ankeuttajat.

Vierailija
3499/4019 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tämän ketjun trolli kuuluu tähän ketjuun ja käsitellään silkkihansikkain. Näin on.

Miten sun elämää rassaa noin paljon se, et millä hanskalla tätä sun trolliasi täällä käsitellään. Oli se sit mikä tumppu tahansa, niin voitko olla lukematta sit niitä kommentteja, mitkä sua ei itseäsi kiinnosta.

Vierailija
3500/4019 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Lemppari

Lemppari ei niin varmaan sanonut, mut minä voin sanoa näin. Millä jumaluuskompleksilla sä oikein kirjoitat noita sun kommenttejasi?

Ketju on lukittu.