Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
3081/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks onnittelija ja o oo yks ja sama..? Ja sit se 🥰 on sama kuin äiti-ihminen..? Ja sit viel kitsikkakin on joku? No jopas, täällä on kohta ihan ryysis, jee!

-L

Nää on just nyt kaikki vaan sekaisin hormonalisesta onnesta kun winner-viestit eivät poistukaan ;D

Vierailija
3082/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks onnittelija ja o oo yks ja sama..? Ja sit se 🥰 on sama kuin äiti-ihminen..? Ja sit viel kitsikkakin on joku? No jopas, täällä on kohta ihan ryysis, jee!

-L

Nää on just nyt kaikki vaan sekaisin hormonalisesta onnesta kun winner-viestit eivät poistukaan ;D

Muutama näkyy poistuneen!

Voit kuitenkin olla onnellinen? Aika moni ennätti lukea ne ja painaa mieleensä.

Huomasin että minunkin viestejä oli poistunut.

En edes muista mitä itse kirjoitin. 🥰

Toivottavasti ne biisivinkit on tallella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3083/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Help. Help. Help. MIKSI joku haluaa kirjoittaa nimimerkillä ja joskus ilman, kun mulle on niin itsestäänselvää signeerata? So weird, miksi joku haluaa olla pelkkä "vierailija"?

Kaikella kunnioituksella: just sun ei ehkä kannata vetää kovin suuria johtopäätöksiä muiden suhteen siitä, mikä SUN mielestä on normaalia tai itsestäänselvää.

Miksi joku haluaa kirjoittaa anonyymipalstalla nimimerkillä? Miksei sitten mieluummin mene vaikka Facebookiin tai Twitteriin tms. keskustelemaan, jos on tärkeää pysyä kartalla siitä, kuka on kuka?

Vierailija
3084/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä punkku? Siellä olisi Joelin instagramissa hymykuvaa tarjolla. :DDDD tuli heti punkku mieleen.

Vierailija
3085/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas sokealla kanavalla vihaisia kommentoijia. Iso osa ketjusta vain vihaisia viestejä ja ihan asian vierestä. Yrittäkää ymmärtää, että moni ei tykkää näiden musiikista ja heillä on oikeus olla tykkäämättä ja senkin saa ketjuun kertoa :o Olisi kyllä aika noloa jos bändin jäsenet täällä notkuisivat nokittelemassa...

Vierailija
3086/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Help. Help. Help. MIKSI joku haluaa kirjoittaa nimimerkillä ja joskus ilman, kun mulle on niin itsestäänselvää signeerata? So weird, miksi joku haluaa olla pelkkä "vierailija"?

Kaikella kunnioituksella: just sun ei ehkä kannata vetää kovin suuria johtopäätöksiä muiden suhteen siitä, mikä SUN mielestä on normaalia tai itsestäänselvää.

Miksi joku haluaa kirjoittaa anonyymipalstalla nimimerkillä? Miksei sitten mieluummin mene vaikka Facebookiin tai Twitteriin tms. keskustelemaan, jos on tärkeää pysyä kartalla siitä, kuka on kuka?

Honey dear, kysymys on edelleen ja ikuisesti siitä, että miksi sun kantti ei kestä kirjoittaa nimimerkillä. Kun tässä ketjussa on koko ajan sellaisia, joille sen signeerauksen laitto ei ole mikään ongelma ja se on meitä kohtaan epäkunnioittavaa, kun et vaivaudu siihen, mikä muille on aivan luonnollista.

Mikä hemmetin kantti? Ei tää ketju ole mikään erillinen tai omalakinen saareke täällä. Sun valinta on käyttää nimimerkkiä, mutta on tosi friikkiä vinkua anonyymipalstalla siitä jos muut ei niin tee.

Vierailija
3087/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä Nikosta unta. Mentiin nukkumaan saman peiton alle, hän oli vasemmalla puolellani ja mieheni oikealla puolellani. 😂 Ihmettelin et miten Niko sinne on joutunut kun Joel se mun lempparini on🥰😄

Vierailija
3088/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuuntelen bändin biisejä.

Älkää nyt sitä tiedostoa poistako minkä Lemppari kirjoitti.

Eka kuulemani kappale oli jotenkin helppo kuunnella.

Vierailija
3089/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompas sokealla kanavalla vihaisia kommentoijia. Iso osa ketjusta vain vihaisia viestejä ja ihan asian vierestä. Yrittäkää ymmärtää, että moni ei tykkää näiden musiikista ja heillä on oikeus olla tykkäämättä ja senkin saa ketjuun kertoa :o Olisi kyllä aika noloa jos bändin jäsenet täällä notkuisivat nokittelemassa...

Paljon on myös näitä rohkeita "ei tykkääjiä", joilla ei ole koskaan rohkeutta tehdä nimimerkkiä tai kertoa perusteluja mikseivät tykkää bändistä.

Mutta se ei tietenkään ole noloa poistattaa tarkoituksella viestejä, jotta negatiiviset ja kinastelukommentit jäävät ketjuun...

Eiköhän tämän palstan idea ole juuri tuo anonyymius. Suosittelen vihanhallintaa. Miksi pitää erikseen eritellä ettei tykkää bändistä? Yleensä se syy on ettei musiikki ole heidän mieleistään. Jatkakaa nokittelua, tämä on minun mielestäni vastenmielisin ketju vauva palstalla, joten poistun. Kävin vain lukaisemassa kun en tykkää heidän musiikistaan ja nyt en taida tykätä bändin jäsenistäkään.

Vierailija
3090/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kukaan ole mitenkään liipasimella. Se että sulle sanoo vastaan tai huomauttaa jostain ei tarkoita porukan tai minun olevan liipasimella. Monessa täällä olevan anon kommentissa viime sivuilla on muka näppäriä huomautuksia muista kirjoittajista ja itse en vain pidä sellaisesta muita vähättelevästä tyylistä kirjoittaa. Se ei myöskään tarkoita sitä, että yritän ajaa sinua pois täältä. Täällä saa kaikki käydä, mutta ei meidän tarvitse täällä keskustella.

-vv

Kirjoitin tänne yhden kommentin jossa ilmaisin winnerin tekevän ketjulle mielestäni hallaa ja mahd. aiheuttavan lopulta sen poistumisen kokonaan bittiavaruuteen. (Mielestäni nykymenolla ihan validi uhkakuva.) Sen jälkeen sä kävit päälle kuin yleinen syyttäjä kuvitellen että olen joku täällä jo aiemmin kommentoinut henkilö. Ja taisihan sua säestää siellä taustalla jokunen muukin henkilö. Jos se ei ole liipasimella olemista niin mikä? Mulla ei ainakaan ole tapana räiskiä sokkona minkäänlaista kritiikkiä. Jos en voi olla varma kohteesta niin jätän mieluummin sanomatta. Toisaalta olen jo osoittanut myös ymmärrystä sua kohtaan,  eli eipä tästä(kään) liene syytä jauhaa nyt tämän enempää. Vai vieläkö mun pitää tulla tänne asioita oikomaan?

- o ("onnittelija", ei mikään äippä, kirsikka, mansikka tai mustikka)

Vierailija
3091/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas sokealla kanav

alla vihaisia kommentoijia. Iso osa ketjusta vain vihaisia viestejä ja ihan asian vierestä. Yrittäkää ymmärtää, että moni ei tykkää näiden musiikista ja heillä on oikeus olla tykkäämättä ja senkin saa ketjuun kertoa :o Olisi kyllä aika noloa jos bändin jäsenet täällä notkuisivat nokittelemassa...

Ei kai täällä kukaan olekaan missään vaiheessa hermostunut siitä ettei joku tykkää bc:n musiikista??!! Täällä on nahisteltu ihan muista syistä.

-L

Vierailija
3092/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puunkkuuuu!! Näitkö jo Joelin tiktokin?? Olis hymyä ja muutenkin söpöä meininkiä siellä 🥰!

-L

Vierailija
3093/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puunkkuuuu!! Näitkö jo Joelin tiktokin?? Olis hymyä ja muutenkin söpöä meininkiä siellä 🥰!

-L

Heeeeeloouuu! En ole nähnyt vielä, oi että 😍🐺 pitää mennä katsomaan.

Vierailija
3094/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hymy 🖤 niin suloinen, niin seksikäs.

Vierailija
3095/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woah koko viikonloppu menny korvessa mökillä, mut nyt kun palasin ihmisten ilmoille tuli kuunneltua uutta Musea. Tarvii kyllä uuden kuuntelun, ei ensi kerralla iskenyt vielä kunnolla, mutta potentiaalia on ja olipas yllättävän paljon (ainakin omaan korvaan) Queen viboja.

Ja mahtavaa kuulla, että Savonlinnassa oli noin hyvä keikka ja meininki. Joko bändi nyt lähti Eurooppaan?

Niin ja btw, Electric Callboyn keikkaliput taskussa! Kiitos sille joka vinkkasi Suomen keikasta. 😁

Vierailija
3096/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

No tämä!! Olipas mukavan erilainen kuva herra Hukasta.🥰

Vierailija
3097/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinikamu kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

No tämä!! Olipas mukavan erilainen kuva herra Hukasta.🥰

Mä yritän hillitä itseäni tässä, etten liiaksi innostu Joelia hehkuttamaan. Palautetulvasta päätellen näin on hyvä tehdä. (Mitä siis saan aina Joelia kehuessani) pidetään palsta siistinä 😉

Vierailija
3098/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin antaa puolesta palautetta, ihanaa kun aina niin vuolaasti kehut Zoulia. Kyllähän se on hehkutuksen arvoinen.🥰

Sinnepäin: Kuuntelin just lenkillä uusiks ton Musen ja vitsi sehän on hyvä!😁 Aikamoista vuoristorataa tunteiden ja mukana suhteen.

Vierailija
3099/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinikamu kirjoitti:

Mä voin antaa puolesta palautetta, ihanaa kun aina niin vuolaasti kehut Zoulia. Kyllähän se on hehkutuksen arvoinen.🥰

Sinnepäin: Kuuntelin just lenkillä uusiks ton Musen ja vitsi sehän on hyvä!😁 Aikamoista vuoristorataa tunteiden ja mukana suhteen.

Mukana = musiikin, ihana auto correct

Vierailija
3100/4019 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinikamu kirjoitti:

Kiitos, kiva kuulla 🙈 Zoul vaikuttaa olevan kaikin puolin niin ihana, outo, vähän ärsyttävä, hassu, suhtautuu intohimoisesti asioihin ja toi hymy. Se on niin 🔥 et en kestä.

Ketju on lukittu.