Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset apua! Sp-tauti?

Vierailija
18.01.2023 |

Eli oon tapaillut erässä miestä elokuusta lähtien. Jossain vaiheessa (tyhmää tiedän!!) jätettiin kondomi pois, ja sitten yhden seksikerran jälkeen iski hiivatulehdus. Epäilin että sillä on muita kun eksän kanssa tuli samaa vaivaa kun se petti :D
No ei siinä lääkkeet ja meni ohi. Nyt ennen joulua ja uv jälkeen harrastettiin seksiä tämän miehen kanssa, ja taas sama vaiva. No ostin hiivalääkkeet ja ei mene ohi...
Oireina runsas haiseva valkovuoto, ei kutinaa ei kirvelyä. Ostin sitten flagyliä ja oon nyt syönyt niitä, niin alkoi alavatsa turvota ja sattuu kohdunsuulle/alavatsaan. Onko kellään mitään hajua mitä tämä voisi olla? Bakteerivaginoosi, klamydia?
Asun ulkomailla ja ei ole mahdollisuutta oikein mennä testaamaan, lääkkeitä voi kyllä ostaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei ole mahdollista mennä testaamaan?

Lääkäriin mars.

Vierailija
2/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan ei ole mitään noista ollut aiemmin, joten siksi kyselen että voiko bakteerivaginoosissa sattua tuonne alavatsaan/kohdunsuulle? Tai voiko se johtua flagylistä (alkoi siellä tuntumaan 2 lääkkeen jälkeen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko se löysä alapääsi?

Vierailija
4/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin mars.

Ihan saatanan kallista ulkomaalaisena :(

Lääkkeet taas halpoja. Mutta kai se on pakko mennä... Oppiipahan.

Vierailija
5/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin mars.

Ota vaikka lainaa. Noiden tautien kanssa ei ole leikkimistä. Itse kun lääkitset, saatat osua oikeaan mutta todennäköisemmin et, ja vaiva vaan pitkittyy ja pahenee.

Vierailija
6/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain flagylista neuropatia-oireet. Alkoi mennä tunto jaloista ja en tuntenut enää pissahätää ym.. outoa. Hyvä jos pystyt sitä syömään.

Vierailija
7/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa hiivatulehdus vai bakteerivaginoosi. "Bakteerivaginoosi sekoitetaan usein hiivatulehdukseen. Hiivaan liittyy yleensä oireena voimakas kutina, kun taas bakteerivagonoosin oireena kutinaa ei ole lainkaan tai se on lievää." 

Vierailija
8/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin mars.

Suomessa et olisi flagylia ilman reseptiä saanut. Miksei mies osallistu hänen kumittomuutensa aiheuttaneiden vaivojen kustannuksiin?

Vierailija
9/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuota samaa joidenkin kumppanien kanssa, nämä miehet selvästi sellaisia joilla paljon naisia.

Toinen heistä kävi testeissäkin, mutta mitään ei kuulema löytynyt.

Itselläni oli vastaavia oireita ja ne meni ohi kun klamydiana hoidettiin, itseltänikään ei testeissä mitään löytynyt ja sitten oli toinenkin henkilö josta samat oireet. Luulen kyllä että on vaan bakteerikannasta kyse.

Doximycinillä lähtee! Heti alkuun tarpeeksi suuri annos.

Vierailija
10/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tuota samaa joidenkin kumppanien kanssa, nämä miehet selvästi sellaisia joilla paljon naisia.

Itselläni oli vastaavia oireita ja ne meni ohi kun klamydiana hoidettiin, itseltänikään ei testeissä mitään löytynyt ja sitten oli toinenkin henkilö josta samat oireet. Luulen kyllä että on vaan bakteerikannasta kyse.

Voi siis olla että miehesi on ollut muiden kanssa, mutta kyse ei vältämättä ole sp taudista, vaan muuttuneesta bakteerikannsata tms. Tämä on ihan oikeasti juttu!

Vierailija
11/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, mun kissa söi mykoplasmaan doximyciniä. :o

Vierailija
12/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, mun kissa söi mykoplasmaan doximyciniä. :o

Kappas, googletin. Se onkin tuollainen yleislääke. Luulin että on juuri nimenomaan mykoplasman häätämiseen tarkoitettu.

Vierailija
13/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin mars.

Ota vaikka lainaa. Noiden tautien kanssa ei ole leikkimistä. Itse kun lääkitset, saatat osua oikeaan mutta todennäköisemmin et, ja vaiva vaan pitkittyy ja pahenee.

Joo tosiaan. Exältä sain klamydian ilmeisesti jo suhteen alkuvaiheilla.

Neljä vuotta seurusteltiin ja loppupuolella vasta tajusin mennä testeihin kipujen vuoksi, muuten ei oireita.

Itse tauti hoidettiin pois, mussa oli tehnyt jo niin paljon tuhoa sisuksissa, että nykyään kärsin lapsettomuudesta.

Exähän on jo pari mukulaa sen jälkeen siittänyt.

Testeihin ja gynelle, maksoi mitä maksoi.

Vierailija
14/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää molemmat se hiivalääke niin sillä selviää ainakin siitä. Vastaavasti jos asitromysiiniä saa ostettua vaivattomasti, niin gramma-pari naamaa kohden kerta-annoksena siistii kummasti sekä sekaflooraisia tulehduksia että klamydiaa ja saa aika usein ystävämme gonokokinkin ahtaalle.

Vierailija
15/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis uskon kanssa että joku tällainen "bakteerihäiriö" koska exä kun petti heti tuli oireita mutta käytiin testeissä eikä ollut mitään. Aina tosin mennyt hiivalääkkeillä ohi mutta mutta... Pitää ostaa tuota asitromysiiniä, sitä tosiaan söin kurkkukipuun muutama kk sitten juurikin kun olin tämän uuden miehen kanssa eli oisko sillä ne edellisetkin oireet poistuneet. Huhhuh ei kyllä enää ikinä paljaalla kenenkään kanssa.

Ap

Vierailija
16/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse ihmetellä, miksi antibioottiresestenssi lisääntyy, kun antibiootteja käytetään täysin vastuuttomasti hakuammunnalla. No, edestä sen sitten löytää, todennäköisesti jo lähivuosikymmeninä, kun tavalliset leikkaukset ja tulehdukset muuttuvat hengenvaaralliseksi.

Ap, testauta kuppa, tippuri, trikomonas ja klamydia ja muista, että myös mies täytyy hoitaa, jos tauti löytyy. Muuten hän tartuttaa sen sinuun aina uudelleen.

Noiden lisäksi suosittelen testauttamaan myös HIV:n ja B-hepatiitin. Kaikkia edellä mainittuja voi kantaa täysin oireettomasti ja etenkin B-hepatiitti on Suomen rajojen ulkopuolella erittäin yleinen ja tarttuu todella herkästi.

Vierailija
17/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA uskottava juttu

Vierailija
18/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlaiset oireet klamydiasta. RUNSAS haiseva valkovuoto ja juuri noi alavatsakivut. Käy oikeasti testeissä, voi levitä!

Vierailija
19/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse ihmetellä, miksi antibioottiresestenssi lisääntyy, kun antibiootteja käytetään täysin vastuuttomasti hakuammunnalla. No, edestä sen sitten löytää, todennäköisesti jo lähivuosikymmeninä, kun tavalliset leikkaukset ja tulehdukset muuttuvat hengenvaaralliseksi.

Ap, testauta kuppa, tippuri, trikomonas ja klamydia ja muista, että myös mies täytyy hoitaa, jos tauti löytyy. Muuten hän tartuttaa sen sinuun aina uudelleen.

Noiden lisäksi suosittelen testauttamaan myös HIV:n ja B-hepatiitin. Kaikkia edellä mainittuja voi kantaa täysin oireettomasti ja etenkin B-hepatiitti on Suomen rajojen ulkopuolella erittäin yleinen ja tarttuu todella herkästi.

Enemmän haittaa tää Suomen antibioottien pihtaus, joka vaivasta pitäs lääkärille mennä. Bangkokista sen kun ostat zithromaxin apteekista.

M45

Vierailija
20/20 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos klamydia niin antibiotti ei välttämättä auta ja yleensä on kontrollikäynti kuukauden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme