Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
3041/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas täälläkö Winner nykyään sekoilee.

Tuolta eräästä toisesta ketjusta sellainen vinkki, että ilmoittakaa saivarteluviestit asiattomaksi älkääkä lähtekö ollenkaan vääntöön mukaan. Tuollaisten trollien tarkoitus on hämmentää ketjuja ja viedä keskustelu sivuraiteille uuvuttavaan metakeskusteluun itse asian sijaan.

Motiiveja trollaamiseen en ymmärrä, kun fanittamisen ei pitäisi olla keneltäkään pois. Ilmeisesti jotain itsetunnon heikkoutta ja epäsuoraa naisvihaa, kun menee fanittaminen niin kovasti tunteisiin.

Vierailija
3042/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinpuhelu taas käynnissä 🤦🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3043/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tänä viikonloppuna kokeiltaisiin positiivisempaa lähestymistapaa tässäkin ketjussa?

Ihan vaan päivä tai kaksi?

Ei tän tarvi olla mikään kaatopaikkaketju!

Vierailija
3044/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Electric Callboy keikkailee Suomessa maaliskuussa, onkohan BC sillä keikalla special guestinä?

Toivoa sopii

Vierailija
3045/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan taas niiiiin ihana nähdä Blind Channel . Tosi hieno keikka ja paikka tietysti aivan upea. Ja ne soitti sen Autopsyn. Ja Enemy for me :n . Aivan parasta. Tän voimalla jaksaa taas vaikka mitä.

-Lemppari

Vierailija
3046/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Electric Callboy keikkailee Suomessa maaliskuussa, onkohan BC sillä keikalla special guestinä?

Vois ehkä ollakin?! Paitsi että mitkähän on bc:n suunnitelmat; uudesta Amerikan rundista ne on välillä vihjailleet et olis suunnitelmissa, mut en kyl tiedä koska..

-L

Vierailija
3047/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä mä olen näihinkin teidän analysointeihin täällä joskus törmännyt käydessäni, eli että pohditte liikkuuko täällä vain yksi teidän pään menoksi juonitteleva ano. (Sillä kerralla taisin poistua täältä ennätysnopeasti.) Vähän vainoharhaiseltahan tuo kuulostaa siihen nähden että tää on yks Suomen suosituimmista keskustelupalstoista ja kaikenmaailman anoja pullollaan mut mikä mä olen lopulta sanomaan.

Tää jaksaa ihmetyttää muakin. Ollaan tosiaan Suomen ehkä suosituimmalla palstalla, jolla on varmasti useita tuhansia kävijöitä päivässä, mutta kuvitellaan, että just tää ketju on joku ihme salaklubi, jota kukaan muu ei lue tai, herra paratkoon, ainakaan kommentoi. Ja että jos joku anonyymi jotain kirjoittaa, niin se on varmasti aina se yks ja sama. Ehkä jopa se pahamaineinen JUSTIINA!!

Ei oo kyllä ketjuvakkareita järjellä ja logiikalla liiaksi siunattu. 😄

Monissa keskustelufoorumeissa on tapana osallistua itseään kiinnostaviin keskusteluihin, ei huudella muita ketjuja täyteen anoina kaikkea pas*aa niin muista keskustelijoista heidän älykkyyteen saakka. Tämä seikka erottaa tämän palstan muista ja todellakaan en halua olla tämän foorumin kävijöiden tasolla oleva älykäs. Joten kiitos, tuon otan silkasta kohteliaisuudesta.

En tiedä miten winner on muualla, sillä kirjoitan vain tähän. Täällä ainakin minua kohtaan on ollut hauska ja ihan miellyttävä.

Ihan vapaasti saatte purkaa tuota loputonta mekastusta miten kauheaa tämä ketju on. En aio osallistua siihen tämän enempää. Hauskaa päivää itse kullekin kulkijalle.

Se on kyllä aika pitkälti justiinsa näin.

Winner on tässä ketjussa käyttäytynyt ihan asiallisesti, paitsi jos mode on alkanut siihen poistopelleilyyn.

Ja toi kyllä aina hämmästyttää että tänne tullaan vain valittamaan että paska ketju ja huonot keskustelijat. Öö, menettekö esim työpaikan kahvihuoneeseenkin nojailemaan ovenpieleen veemäinen ilme naamalla ja sitten tokaisette vain muille että onpas teillä huonot jutut ja kylläpä olette typeriä..? Tuskin.

-L

Vierailija
3048/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tänä viikonloppuna kokeiltaisiin positiivisempaa lähestymistapaa tässäkin ketjussa?

Tämä on positiivinen ketju kaikkien muiden paitsi näiden tuhansien "eri" anojen taholta.

-vv

Vierailija
3049/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä mä olen näihinkin teidän analysointeihin täällä joskus törmännyt käydessäni, eli että pohditte liikkuuko täällä vain yksi teidän pään menoksi juonitteleva ano. (Sillä kerralla taisin poistua täältä ennätysnopeasti.) Vähän vainoharhaiseltahan tuo kuulostaa siihen nähden että tää on yks Suomen suosituimmista keskustelupalstoista ja kaikenmaailman anoja pullollaan mut mikä mä olen lopulta sanomaan.

Tää jaksaa ihmetyttää muakin. Ollaan tosiaan Suomen ehkä suosituimmalla palstalla, jolla on varmasti useita tuhansia kävijöitä päivässä, mutta kuvitellaan, että just tää ketju on joku ihme salaklubi, jota kukaan muu ei lue tai, herra paratkoon, ainakaan kommentoi. Ja että jos joku anonyymi jotain kirjoittaa, niin se on varmasti aina se yks ja sama. Ehkä jopa se pahamaineinen JUSTIINA!!

Monissa keskustelufoorumeissa on tapana osallistua itseään kiinnostaviin keskusteluihin, ei huudella muita ketjuja täyteen anoina kaikkea pas*aa niin muista keskustelijoista heidän älykkyyteen saakka. Tämä seikka erottaa tämän palstan muista ja todellakaan en halua olla tämän foorumin kävijöiden tasolla oleva älykäs. Joten kiitos, tuon otan silkasta kohteliaisuudesta.

En tiedä miten winner on muualla, sillä kirjoitan vain tähän. Täällä ainakin minua kohtaan on ollut hauska ja ihan miellyttävä.

Ihan vapaasti saatte purkaa tuota loputonta mekastusta miten kauheaa tämä ketju on. En aio osallistua siihen tämän enempää. Hauskaa päivää itse kullekin kulkijalle.

Winner on tässä ketjussa käyttäytynyt ihan asiallisesti, paitsi jos mode on alkanut siihen poistopelleilyyn.

Ja toi kyllä aina hämmästyttää että tänne tullaan vain valittamaan että paska ketju ja huonot keskustelijat. Öö, menettekö esim työpaikan kahvihuoneeseenkin nojailemaan ovenpieleen veemäinen ilme naamalla ja sitten tokaisette vain muille että onpas teillä huonot jutut ja kylläpä olette typeriä..? Tuskin.

-L

Siis juurikin tämä itseänikin huvittaa :DDD

Oliko hyvät bileet eile?

-vv

Vierailija
3050/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on positiivinen ketju kaikkien muiden paitsi näiden tuhansien "eri" anojen taholta.

-vv

Ois kiva tietää, millä logiikalla te oikeasti päädytte tuohon päätelmään, että anoja on yksi. Kun ei tunnu menevän perille, vaikka kuinka selittäisi.

On toki sööttiä, että olette askarrelleet itsellenne omat nimimerkit, mutta tämä nyt vaan sattuu olemaan 99-prosenttisesti anonyymikeskusteluun painottuva palsta.

Vierailija
3051/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-vv

Ois kiva tietää, millä logiikalla te oikeasti päädytte tuohon päätelmään, että anoja on yksi. Kun ei tunnu menevän perille, vaikka kuinka selittäisi.

On toki sööttiä, että olette askarrelleet itsellenne omat nimimerkit, mutta tämä nyt vaan sattuu olemaan 99-prosenttisesti anonyymikeskusteluun painottuva palsta.

On tosi sööttiä miten sä yrität vähätellä muita keskustelijoita tuolla tapaa kuvitellen et siihen syöttiin tarttuu.

Aawws

-vv

Vierailija
3052/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-L

Siis juurikin tämä itseänikin huvittaa :DDD

Oliko hyvät bileet eile?

-vv

Joo oli! Tosin välillä saattoi olla olo että en kuulu joukkoon, kun melko iso muista paikallaolleista oli joko teinejä tai heidän vanhempia 🙈. Mutta kun keikka alkoi niin unohtui heti moiset fiilikset ja vain nautin .

-L

Vierailija
3053/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista?

Vastataan rakentavasti.

Olen hyvin harvinainen ano tässä ketjussa.

Vierailija
3054/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette opi käyttäytymään niin poistatan koko ketjun!

Vierailija
3055/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ano olen käynyt täällä muutaman kerran. Tuloksena oli että kuuntelin juuri yhden tän bändin biiseistä, Don"t fix me. Ja kun genre on hieman mun mukavuusalueen ulkopuolella niin äkkiä ei osaa sanoa mitään mielipidettä.

Siis ymmärsinkö oikein että Blind channelin musiikki on sun mukavuusalueen ulkopuolella? Kerro minkätyyppisestä musasta normisti tykkäät ni voin vaikka suositella sulle Blind channelilta jotain muitakin biisejä kuin ton Don't fix me:n !?

-Lemppari

Vierailija
3056/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö on rakentavaa ja positiivista? Miksi kiusata täällä muita, jotka on jo kauan täällä olleet. Ihme viha kaikkia Blind channel faneja kohtaan alustasta riippumaton.

Vierailija
3057/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö on rakentavaa ja positiivista? Miksi kiusata täällä muita, jotka on jo kauan täällä olleet. Ihme viha kaikkia Blind channel faneja kohtaan alustasta riippumaton.

Tulosta kuitenkin tuli. Tämä oli positiivisempaa kuin aikoihin.

Vierailija
3058/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulosta kuitenkin tuli. Tämä oli positiivisempaa kuin aikoihin.

Ihan samaa sävyä se oli kuin mun kaikki kommentit tähän asti.

-vv

Vierailija
3059/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ano olen käynyt täällä muutaman kerran. Tuloksena oli että kuuntelin juuri yhden tän bändin biiseistä, Don"t fix me. Ja kun genre on hieman mun mukavuusalueen ulkopuolella niin äkkiä ei osaa sanoa mitään mielipidettä.

Siis ymmärsinkö oikein että Blind channelin musiikki on sun mukavuusalueen ulkopuolella? Kerro minkätyyppisestä musasta normisti tykkäät ni voin vaikka suositella sulle Blind channelilta jotain muitakin biisejä kuin ton Don't fix me:n !?

-Lemppari

Luit oikein. Puhun paljonkin nuorten ihmisten kanssa, myös musiikista ja siksi voisin yrittää tajuta tätä. Euroviisukappale oli lopulta ihan kuunneltava.

Kuuntelen aika paljon populaarimusiikkia, klassista silloin kun pää savuaa ja joskus hengellistä.

Kiitos jos vinkkaat jotain.

Vierailija
3060/4019 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko BC:n keikoilla yleensä moshpittejä? Kun ovat kuitenkin nuoremman polven suosikkeja (varsinkin tyttöjen).

Ketju on lukittu.