Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Noniin ja nyt mä punastun täällä 🙈😄 tää kaikki saa mun olon välillä niin teiniksi. Kiitos vinkku ja lemppari. Ehkä selaan vähän vielä zoulin tiktokia.
Nikon musiikkikasvatuksen kandityö netissä:
http://jultika.oulu.fi/files/nbnfioulu-201705121816.pdf
Tulevaisuus turvattu, luulisi oppilaita vanhempana riittävän.
winner kirjoitti:
Viinikamu kirjoitti:
Viinikamu kirjoitti:
Mä voin antaa puolesta palautetta, ihanaa kun aina niin vuolaasti kehut Zoulia. Kyllähän se on hehkutuksen arvoinen.🥰
Sinnepäin: Kuuntelin just lenkillä uusiks ton Musen ja vitsi sehän on hyvä!😁 Aikamoista vuoristorataa tunteiden ja mukana suhteen.
Mukana = musiikin, ihana auto correct
Terveiset savusaunasta, nyt on kroppa yhtä musta kuin sielukin...
Hyvä, että Muse kolahtaa, tää ketju olis ihan kiva vinkkailla hyvää uutta musaa. Kun vaan oltaisiin ennakkoluulottomia kuuntelijoita ja kerrottaisin niitä omia suosikkeja ilman sensuuria.
Muut voi sitten ottaa vinkkiä.
Tai Punkku kaksin käsin drinkkiä.
Ja digata vaikka P!nkkiä
Tai tietty Blind Channelia
Ketjuun ei vaan tarvita Tempakan Annelia
Kertoon meille muille
Että nyt meni taas -tuille
Nooo, joskus tissuttelen. Harvoin jos oikeastaan milloinkaan olen juonut kaksin käsin. En edes tiedä milloin olen ollut humalassa. Kaksin käsin, pyh 😏
Ymmärrän musiikin fanittamisen ja eri laulujen analysoinnin. Tämä kuuluu musiikin fanittamiseen. Miten jostain jäsenestä haaveilu liittyy asiaan? Aikuinen ihminen varmaan ymmärtää sen, ettei mitään mahdollisuutta asialle olla tapahtuakseen.
Äh. Mun mielestä vähän tylsää ja turhan totista jos saa haaveilla vain realistisista ja asiallisista asioista.
Mä haaveilen lottovoitosta, isohkosta järvenrantamökistä tontteineen ja kakkoskodista jossain Kreikan saarella. Ja salaa, ja täällä anonyymisti nimimerkin takana, myös Joonaksesta. Ja varsin hyvin tiedän että mikään noista haaveista ei varmasti tule toteutumaan.
Mitä sä et ymmärrä tosta johonkin henkilöön liittyvästä ihailusta/haaveilusta?
-L
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän musiikin fanittamisen ja eri laulujen analysoinnin. Tämä kuuluu musiikin fanittamiseen. Miten jostain jäsenestä haaveilu liittyy asiaan? Aikuinen ihminen varmaan ymmärtää sen, ettei mitään mahdollisuutta asialle olla tapahtuakseen.
Höpsis, nää täällä on moneen kertaan sanoneet, ettei ne yhtään kuolaa tai haaveile, koska sellainen on ällöttävää. Joten väärin tulkittu!
winner kirjoitti:
Viinikamu kirjoitti:
Viinikamu kirjoitti:
Mä voin antaa puolesta palautetta, ihanaa kun aina niin vuolaasti kehut Zoulia. Kyllähän se on hehkutuksen arvoinen.🥰
Sinnepäin: Kuuntelin just lenkillä uusiks ton Musen ja vitsi sehän on hyvä!😁 Aikamoista vuoristorataa tunteiden ja mukana suhteen.
Mukana = musiikin, ihana auto correct
Terveiset savusaunasta, nyt on kroppa yhtä musta kuin sielukin...
Hyvä, että Muse kolahtaa, tää ketju olis ihan kiva vinkkailla hyvää uutta musaa. Kun vaan oltaisiin ennakkoluulottomia kuuntelijoita ja kerrottaisin niitä omia suosikkeja ilman sensuuria.
Muut voi sitten ottaa vinkkiä.
Tai Punkku kaksin käsin drinkkiä.
Ja digata vaikka P!nkkiä
Tai tietty Blind Channelia
Ketjuun ei vaan tarvita Tempakan Annelia
Kertoon meille muille
Että nyt meni taas -tuille
Mä oon täältä monia hyviä biisejä bongannut ja on ollut hienoa myös huomata miten monen kanssa jaetaan (BC:n lisäksi) samantyyppinen musamaku. Se on musta parasta "sinnepäin" keskustelua, vaikka sitäkään ei täällä oikein enää suvaita.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, nää täällä on moneen kertaan sanoneet, ettei ne yhtään kuolaa tai haaveile, koska sellainen on ällöttävää. Joten väärin tulkittu!
Täällä on taas otettu itseensä joku mitätön kommentti sivulta 5 ja siitä jaksetaan loukkaantua.
Älä Punkku ala sensuroimaan itseäsi sillä toi on herttaista miten näet sen.
Vierailija kirjoitti:
Kyl tää punkkutyyppi ainakin on suoraan sanonut ettei harrasta mitään kuolaamisia, koska ällöttää. Että tuota.
Noup, keksit päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyl tää punkkutyyppi ainakin on suoraan sanonut ettei harrasta mitään kuolaamisia, koska ällöttää. Että tuota.
Vääntelet sanojani.
Kiitos mua täällä puolustanut/puolustaneet. Jutellaan mieluummin jostain muusta ja sivuutetaan toi pas*a. Ei mua kiinnosta jonkun puskistahuutelijan kommentit. Jos ei ole muuta iloa kuin kytätä mua täällä ja mun kommentteja niin antaa palaa. Kiva tuottaa pieni ilo jonkun elämään.
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääntelet sanojani.
No mitä sä sitten tarkoitit, jos kerran olen käsittänyt sanomisesi väärin?
Varmaan jossain official ketjun aikaan puhuttuin mistä muista bändeistä diggaa kuin bc:stä. Mut mikä on viimeisin uusi hyvä ylläribändi minkä olet löytänyt?
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääntelet sanojani.
No mitä sä sitten tarkoitit, jos kerran olen käsittänyt sanomisesi väärin?
Sanoin jo kerran, enkä pidä et joudun toistamaan sanojani, en lähde tähän vääntämiseen. Usko mitä haluat, jauha mitä haluat, mua ei kiinnosta. Saat mun puolesta louskuttaa leukojasi miten haluat.
Mä vähän veikkaan punkkua härnättävän nyt sata nolla :DDDD
-vv
Punkku kirjoitti:
Varmaan jossain official ketjun aikaan puhuttuin mistä muista bändeistä diggaa kuin bc:stä. Mut mikä on viimeisin uusi hyvä ylläribändi minkä olet löytänyt?
Vanha kunnon My chemical romance, en ole sitten teinivuosien kuunnellut ja kyllä yllätyin että iskee edelleen näin lujaa. Teinihysteria is back :D
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vanha kunnon My chemical romance, en ole sitten teinivuosien kuunnellut ja kyllä yllätyin että iskee edelleen näin lujaa. Teinihysteria is back :D
Mulla kävi vähän samoin Three days gracen kanssa. Ajelin autolla yksi päivä (ei toimi kuin radio) ja radio rockilta lähti soimaan pirun kova biisi. Oli pakko etsiä se käsiini ja olin täysin unohtanut kyseisen bändin.
Tämä biisi oli kyseessä. Toi kertsi 🖤
Jos joku jaksaa ja viitsii närkästyä siitä että täällä mourutaan milloin Joelia, milloin Joonasta, milloin ketäkin, niin voi kyynel. Siinähän närkästyy sitten.
Mustakin on vain kivaa toi sun Joelin hehkutus! Positiivista.
-L niin kuin Lemppari