Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Varmaan jossain official ketjun aikaan puhuttuin mistä muista bändeistä diggaa kuin bc:stä. Mut mikä on viimeisin uusi hyvä ylläribändi minkä olet löytänyt?
Vanha kunnon My chemical romance, en ole sitten teinivuosien kuunnellut ja kyllä yllätyin että iskee edelleen näin lujaa. Teinihysteria is back :D
Mulla kävi vähän samoin Three days gracen kanssa. Ajelin autolla yksi päivä (ei toimi kuin radio) ja radio rockilta lähti soimaan pirun kova biisi. Oli pakko etsiä se käsiini ja olin täysin unohtanut kyseisen bändin.
Mä puolestani löysin Metallican uudestaan kiitos Stranger Things'in. Vähän turhan lapsellinen limaörkkisarja mun makuun, mutta tulipahan katottua ja jäihän siitä lopulta jotain käteen. Nyt sitten diggailen taas Metallicaa yhdessä teinien kanssa. :D
Ei meininki täällä Beavis ja Buttheadia muistuta. Pikemminkin Dumb and Dumber.
Vierailija kirjoitti:
Ei meininki täällä Beavis ja Buttheadia muistuta. Pikemminkin Dumb and Dumber.
Hahha, niin noloa poistattaa jokainen vastaus tähän. Kertoo tosi paljon.
Punkku kirjoitti:
Tämä biisi oli kyseessä. Toi kertsi 🖤
Toimii!!! Kiitti, pitääpä tutustua tarkemmin
-my chem -fani
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Tämä biisi oli kyseessä. Toi kertsi 🖤
Toimii!!! Kiitti, pitääpä tutustua tarkemmin
-my chem -fani
Ole hyvä :) Toi on niin toimiva biisi!
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Varmaan jossain official ketjun aikaan puhuttuin mistä muista bändeistä diggaa kuin bc:stä. Mut mikä on viimeisin uusi hyvä ylläribändi minkä olet löytänyt?
Vanha kunnon My chemical romance, en ole sitten teinivuosien kuunnellut ja kyllä yllätyin että iskee edelleen näin lujaa. Teinihysteria is back :D
Mulla kävi vähän samoin Three days gracen kanssa. Ajelin autolla yksi päivä (ei toimi kuin radio) ja radio rockilta lähti soimaan pirun kova biisi. Oli pakko etsiä se käsiini ja olin täysin unohtanut kyseisen bändin.
Mä puolestani löysin Metallican uudestaan kiitos Stranger Things'in. Vähän turhan lapsellinen limaörkkisarja mun makuun, mutta tulipahan katottua ja jäihän siitä lopulta jotain käteen. Nyt sitten diggailen taas Metallicaa yhdessä teinien kanssa. :D
Mä en oikein koskaan lämmennyt Metallicalle kuin vasta tässä viime vuosina. Vietin kuitenkin teini-iän ysärillä, jolloin kaaaaikkki kuunteli Metallicaa. :D olen myöhäisherännäinen.
Tän hetken top3 Wolfpack, Bullet (with your name on it) ja Bad idea
Miksi ihmeessä joku näkee vaivaa alaspeukuttaa kaikki viestit? Jos itseä ei kiinnosta, niin miksi ei vain ohita viestiä. En ymmärrä tätä koko vauva.fi foorumia. Tämä ketju on vaan niin hauska, et jäin koukkuun.
-fani
Olen ihmetellyt kans tuota peukutushommaa. Jotkut vaan haluaa ilmaista mielipiteensä.
Kuuntelin tänään klassista kun sattui tulemaan radiosta juuri silloin kun olin vähän "rauhallisen musiikin" tarpeessa. Ravelin Bolero ei ole kuulunut ennen palasia kokoaviin kappaleisiin. Tänään kuitenkin se kuulosti nautittavalta. Päättelin että kun oli kuitenkin tuttu kappale ja sovitus oli vähän poikkeuksellinen. Siinä se.
Winner vihjasi täällä tänä iltana telsusta tulevasta elokuvasta Aliisa, jossa Siiri Angerkoski on viimeisessä roolissaan. Miksihän sekin viesti deletoitiin?
Se oli hyvä vihje koska en juuri katso ohjelmatietoja. Joku voi oikeasti kiinnostua siitä vaikka se onkin tätä "sinnepäin" aluetta.
Näkyy kyllä olevan muitakin leffoja.
Siis kuinka paljon ketju kestää "sinnepäin" viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Winner vihjasi täällä tänä iltana telsusta tulevasta elokuvasta Aliisa, jossa Siiri Angerkoski on viimeisessä roolissaan. Miksihän sekin viesti deletoitiin?
Se oli hyvä vihje koska en juuri katso ohjelmatietoja. Joku voi oikeasti kiinnostua siitä vaikka se onkin tätä "sinnepäin" aluetta.
Näkyy kyllä olevan muitakin leffoja.Siis kuinka paljon ketju kestää "sinnepäin" viestejä.
No siis joidenkin mielestä ei mitään 😀 mitä on vaikea ymmärtää. Mutta kaikenlainen huumori, populaarikulttuuriviittaukset, musiikki, leffat, kulttuuri yleensäkin, maailman tapahtumat, surut, ilot jne. Sopii omasta mielestäni sinnepäin puolelle. Jostain kumman syystä joku/jotkut on ottanut poliisin natsat hihaansa ja on rokkipoliiseina poistamassa kaikki. Täältä välillä lähtee jopa bc liittyvätkin viestit. Täällä on ollut hauskaa jutella, mutta välillä menee järki tuohon poisteluun.
Oijoi, mäkin oon kuunnellu viime aikoina bring me the horizonin ohella tosi paljon three days gracea. Mä oon sen löytänyt paremmin vasta myöhemmällä iällä. Pitäis ehkä verestää muistoja myös ton my chemical romancen osalta. Ah, maailmassa on liikaa hyvää musaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Unohdin kommentoida tästä viestistä tuota limaörkkisarjaa. Mä olen kovin paljon koittanut innostua tuosta sarjasta, sillä kaiken teorian mukaan mun pitäisi olla siitä ihan liekeissä. Siinä on paljon elementtejä mistä pidän. Jostain syystä en päässyt ekaa kautta pidemmälle. Pitää varmaan vaan antaa sille uusi mahdollisuus. Onko muut täällä ihan täysillä tuota sarjaa katsoneet?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on vaan niin hauska, et jäin koukkuun.
-fani
Lovin' the sarcasm!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on vaan niin hauska, et jäin koukkuun.
-fani
Lovin' the sarcasm!
Ei se ollut sarkasmia. Musta täällä on ihan hauskoja juttuja ollut. Viihdyttävää.
-fani
Viinikamu kirjoitti:
Oijoi, mäkin oon kuunnellu viime aikoina bring me the horizonin ohella tosi paljon three days gracea. Mä oon sen löytänyt paremmin vasta myöhemmällä iällä. Pitäis ehkä verestää muistoja myös ton my chemical romancen osalta. Ah, maailmassa on liikaa hyvää musaa 😆
Tosta my chemical romancesta, suosittelen lämpimästi niiden uutta aiemmin tänä vuonna julkastua biisiä, jos et oo jo kuullu :) törkeen kova!!
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Unohdin kommentoida tästä viestistä tuota limaörkkisarjaa. Mä olen kovin paljon koittanut innostua tuosta sarjasta, sillä kaiken teorian mukaan mun pitäisi olla siitä ihan liekeissä. Siinä on paljon elementtejä mistä pidän. Jostain syystä en päässyt ekaa kautta pidemmälle. Pitää varmaan vaan antaa sille uusi mahdollisuus. Onko muut täällä ihan täysillä tuota sarjaa katsoneet?
Mulle eka kausi oli vielä ihan ok, suht hyvin otteessaan pitävää mystistä uhkaa ja mielenkiintoisia henkilöhahmoja. Tokasta kaudesta lähtien homma lävähti liian avoimeksi ja sellaiseksi limäörkkeilyksi vain, muuttui komediallisemmaksi. Neljännellä kaudella oli sitten taas enemmän ekan kauden henkeä, mutta edelleen jotenkin liian.... no, lällyä. Olis ollut aineksia parempaankin. Mutta musathan siinä sarjassa on kohdillaan, ainakin tällaiselle kasarifanille, kai sitä jo ihan siitäkin syystä viitsi katsoa. Metallican ohella ainakin myös Kate Bush koki melkoisen ylösnousemuksen tän sarjan myötä. Pitääpäs muuten itsekkin laittaa taas pitkästä aikaa kuunteluun.
- Aiempi stranger-kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Mulle eka kausi oli vielä ihan ok, suht hyvin otteessaan pitävää mystistä uhkaa ja mielenkiintoisia henkilöhahmoja. Tokasta kaudesta lähtien homma lävähti liian avoimeksi ja sellaiseksi limäörkkeilyksi vain, muuttui komediallisemmaksi. Neljännellä kaudella oli sitten taas enemmän ekan kauden henkeä, mutta edelleen jotenkin liian.... no, lällyä. Olis ollut aineksia parempaankin. Mutta musathan siinä sarjassa on kohdillaan, ainakin tällaiselle kasarifanille, kai sitä jo ihan siitäkin syystä viitsi katsoa. Metallican ohella ainakin myös Kate Bush koki melkoisen ylösnousemuksen tän sarjan myötä. Pitääpäs muuten itsekkin laittaa taas pitkästä aikaa kuunteluun.
Pystyit analysoimaan selvästi paremmin syitä kuin mitä itse pystyin. Limamöröt menee itelle jossain tosi b-luokan splatter leffoissa, joista myös pidän paljon. Tuossa sarjassa ne vaan näyttivät, kuten sanoitkin, komedialta.
Siitä sarjasta nousi kiinnostava populaarikulttuurinen ilmiö ja juurikin musat on ilmeisen isossa osassa, joten siksi vähän harmittaa ettei se jaksanut pitää otteessaan. Kate Bush on ollut ennen tuota sarjaa kyllä omassakin suosiossa. Yksi edesmennennyt rakas ystäväni (exä) diggas tosi paljon Kate Bushista. Tuli aikoinaan yhessä dokattua ja tehtiin tyhmiä kohelluksia kuunnellen tuota tai panteraa 😄 se olisi niin tykännyt kuinka Kate Bush saa mielettömän uuden suosion. Meni sivuraiteille, sori.
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Pystyit analysoimaan selvästi paremmin syitä kuin mitä itse pystyin. Limamöröt menee itelle jossain tosi b-luokan splatter leffoissa, joista myös pidän paljon. Tuossa sarjassa ne vaan näyttivät, kuten sanoitkin, komedialta.
Siitä sarjasta nousi kiinnostava populaarikulttuurinen ilmiö ja juurikin musat on ilmeisen isossa osassa, joten siksi vähän harmittaa ettei se jaksanut pitää otteessaan. Kate Bush on ollut ennen tuota sarjaa kyllä omassakin suosiossa. Yksi edesmennennyt rakas ystäväni (exä) diggas tosi paljon Kate Bushista. Tuli aikoinaan yhessä dokattua ja tehtiin tyhmiä kohelluksia kuunnellen tuota tai panteraa 😄 se olisi niin tykännyt kuinka Kate Bush saa mielettömän uuden suosion. Meni sivuraiteille, sori.
Joo ja musan lisäksi 80-luvun muoti sekä tavarat & tilpehöörit. Kieltämättä kiintoisa ja hauska ilmiö. En pistä yhtään pahakseni.
Pantera, ai hemmetti. Kuuntelin just viime viikolla taas yhtä kaikkien aikojen lempparialbumeistani eli Vulgar Display of Power. On se vaan edelleen kova.
Ja sivuraiteille eksyminen täällä uskoakseni ihan luvallista, tai muussa tapauksessa olisi kannattanut heti alkuun määritellä tarkemmin se 'sinne päin'. :-)
- Stranger
Voi olla 😄