Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2661/4019 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Mansonin suhteen, josta minä edelleen kirjoitan, on vuosien varrelta laajalti dokumenttia huumeista ja väkivaltaisuudesta sekä bändiläisten että naisystävien joukossa. Ko. henkilö kirjoittelee joka levylleen varoituksia, että älä ala suhteeseen narsistisen sosiopaatin kanssa ja heiluu päihteissään lavalla veitsimikrofonin kanssa. Miten isolla pitää se TOTUUS omasta henkilöstä kertoa, että blondi tajuaa, että artisti on rehellinen ja kertoo itsestään ja taudinkuvastaan eikä vedä roolia? On se sitten rokkari tai räppääjä tai mikä vaan weirdo.

Eli edelleenkin ulkoistat vastuun uhrille. Uhrin pitäisi maagisesti tajuta, että juuri tämän herran kohdalla lyriikat ovatkin totta. Eikä tekijällä tietenkään ole mitään vastuuta toiminnastaan?? "Mää nyt oon vaan tämmönen, olisit kuunnellut ne biisit."

Todella, todella vastenmielinen ajattelutapa. 

Blondeille ei vaan mene perille, kertoo sen kuinka rautalangasta tahansa. Sä olet nyt päättänyt ketjussa uhrautua ja olla uhri, sanonpa mä mitä tahansa.

Olet niitä, jotka laittavat päänsä leijonan kitaan ja oletat, ettei leijona haukkaa päätäsi irti, koska interseksuaali feminismi, woke, metoo tai jotain tekee leijonastasi lemmikin.

Kivat naisvihatkin sieltä vielä sitten.

Enhän tuossa kertonut leijonan sukupuolta, onko se uros vai naaras... Ei se leijona tunne mitään naisvihaa tai triggeröidy jostain netissä keksitystä nimikkeestä, joka on muotia, kuten sinä triggeröidyt, se vaan tekee niinkuin leijonan on luonnollista tehdä. Blondi tietysti olettaa, että naispuoliset pitävät niin yhtä siinäkin, eikä leijona siitä syystä pure päätä pois, jos se on naaras. Leijona ei ole vastuussa teosta, puree tai jättää purematta, on päätään sen suuhun työntävä blondi mitä sukupuolta tai kokemaansa sukupuolta tahansa.

Juujuu, ihan muuten vaan haukut milloin blondit, wokettajat, feministit, "justiinat", "bändärit"... Ei mitään naisvihaa tietenkään vaan silkkaa sattumaa! Mutta kieltämättä hauska seurata tuota sun yhä omituisemmaksi muuttuvaa selittelyä. ;D

Vierailija
2662/4019 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/4019 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan tämä olla TÄNÄÄN täällä, kun eilen poistettiin ainakin kolmesti...

"Musiikin kuuntelijoiden pitäisi joskus itse miettiä, miksi hakevat jotain musiikkia kuultavakseen ja mitä tunnetiloja itselleen psyykkaavat sillä musiikilla tai biisien sanoituksilla päälle.

Esim. jos menettää jonkun tärkeän ihmisen, niin hakeeko tietoisesti kuultavakseen haikeita säveliä ja surullisia sanoituksia, vihaista örinä-hardcorea, vai vetääkö vain iloista settiä ja canceloi kaiken negatiivisen elämästä niinkuin mitään ei olisi tapahtunut ja pitää olla jotenkin tekopirteä hymy naamalla koko ajan, ettei joku vaan näe, että sinuun sattuu.

Itse uskon siihen, että ihmisen pitää osata käsitellä kaikenlaisia tunteita ja niille pitää antaa vapaus tulla ilmoille. En usko siihen, että maailma paranee viestien canceloinnilla, kuten tässä ketjussa taas kerran käy."

Vierailija
2664/4019 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, tänne on tullut pitkä ranttaus asioita. Täytyykin lukea läpi, kun tässä on hetki aikaa. Taas tuli oltua festareilla missä bc, mutta eri päivänä. Enkä ole nähnyt vilaustakaan Joltsusta, vaikka samassa cityssä taas ollaan.

Vierailija
2665/4019 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Winner. Tiedän että olet todella fiksu. Joskus epäilen huumorintajuasi. Se kai johtuu siitä että olen itse vähän hidas ja kiinnostunut ehkä vähän eri asioista.

Mutta se että olet uskomaton höpöttelijä, sen olen myös todennut.

Ja tykkään äänestäsi. Laitan joskus äänesi vierelleni kun menen nukkumaan.

Ja joskus on ihan pakko suukotella kuvaasi!

Blind Channel ihminen en todellakaan ole.

Vierailija
2666/4019 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Winner. Tiedän että olet todella fiksu. Joskus epäilen huumorintajuasi. Se kai johtuu siitä että olen itse vähän hidas ja kiinnostunut ehkä vähän eri asioista.

Anteeksi kun sotkin ketjuanne. Musiikki ei ole näin vakavaa mielestäni. Sen idea on enemmän yhdistää ihmisiä, erilaisissa tilanteissa.

Vierailija
2667/4019 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

This just in: "winner" paljastui loseriksi!

Vierailija
2668/4019 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sentään

Vierailija
2669/4019 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän tässä olla tietoturvastaan huolissaan, jos joku ano stalkkeri netissä kertoo tietävänsä kuka olen ja kuuntelee ääntäni ja suukottelee kuviani? Hmmm... Kieltämättä minulla on seksikäs ääni ja olen tosi komea, rikas ja älykkyydeltään ylivertainen, joten tavallaan ymmärrän kuitenkin ihastumisesi, vaikkei laatikkoleukaa olekaan, eikä etunimeni ole Damiano ;D

Ainoastaan vaan joo, en ole ikinä huolissani siitä, että kirjoittelisinko näitä ihan samoja viestejä omalla kuvalla, nimellä tai tumputtaako joku mun kuville. Anoilla stalkkereillakin pitää olla jokin elämän tarkoitus :D

Surullista tietty sinänsä, jos se elämä keskittyy minuun, kun just on tuossa edellä kerrottu, että mä olenkin luuseri ;DDD Toivottavasti rakas ano fanini puolustat minua tuota luuseriksi haukkujaa vastaan, koska niinhän tosi fanit tekevät.

Ootko sarkasmista ikinä kuullu, vai luotatko yhä kirjaimelliseen ymmärrykseen?

Vierailija
2670/4019 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän tässä olla tietoturvastaan huolissaan, jos joku ano stalkkeri netissä kertoo tietävänsä kuka olen ja kuuntelee ääntäni ja suukottelee kuviani? Hmmm... Kieltämättä minulla on seksikäs ääni ja olen tosi komea, rikas ja älykkyydeltään ylivertainen, joten tavallaan ymmärrän kuitenkin ihastumisesi, vaikkei laatikkoleukaa olekaan, eikä etunimeni ole Damiano ;D

Ainoastaan vaan joo, en ole ikinä huolissani siitä, että kirjoittelisinko näitä ihan samoja viestejä omalla kuvalla, nimellä tai tumputtaako joku mun kuville. Anoilla stalkkereillakin pitää olla jokin elämän tarkoitus :D

Surullista tietty sinänsä, jos se elämä keskittyy minuun, kun just on tuossa edellä kerrottu, että mä olenkin luuseri ;DDD Toivottavasti rakas ano fanini puolustat minua tuota luuseriksi haukkujaa vastaan, koska niinhän tosi fanit tekevät.

luuseriin.

Rakas Winner, osaat kyllä puolustaa itse itseäsi. Sain mielenkiintoisen työkutsun ja joudun pakosta vähän irrottautumaan fanittamisestasi.

Muista aamukahvit että heräät kunnolla!

Voin lohduttaa että ikinä en rakastuisi

luuseriin.

Vierailija
2671/4019 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köh köh 🥰🥰🥰🥰

Vierailija
2672/4019 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja winner se vaan jatkaa niin kunnioittavaa puhettaan naisista... True colors shining through, niinku kasarihitissä sanotaan.

Vierailija
2673/4019 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja winner se vaan jatkaa niin kunnioittavaa puhettaan naisista... True colors shining through, niinku kasarihitissä sanotaan.

Niinpä. Jos ei keksi muuta vastausta, voi aina hyökkiä stereotypioilla ryyditetyllä misogynialla ihan omien oletustensa pohjalta. Jotka ilmeisesti perustuvat siihen, että kaikki muut tässä keskustelussa ovat naisia.

Vierailija
2674/4019 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luuseriin.

Rakas Winner, osaat kyllä puolustaa itse itseäsi. Sain mielenkiintoisen työkutsun ja joudun pakosta vähän irrottautumaan fanittamisestasi.

luuseriin.

Siis minä kirjoitin että en ikinä rakastuisi luuseriin. Ajattelin että ei tarvi selittää että olen ollut aika rakastunut sinuun pidemmän aikaa. Koska olen arvostanut sinua.

Vaikka ootkin välillä.kuin mikäkin mörkö!

Mitä päivällä ja kellonajalla on tekemistä siinä milloin kerron työjutuistani.

Nyt helpottaa. En roiku mielipiteistäsi pitkin päivää kun en ennätä. Olenko tehnyt niin?

Ei sun tarvi minuun retkahtaa. Voit retkahtaa keneen haluat.

Lycka till!

Vierailija
2675/4019 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä naisia voi kukaan kunnioittaa sen jälkeen, kun käyt kaksi sivua lukemassa Damiano-ketjua.

Girl, you know it's true.

Vierailija
2676/4019 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Eikä naisia voi kukaan kunnioittaa sen jälkeen, kun käyt kaksi sivua lukemassa Damiano-ketjua.

No en oo käynyt lukemassa. Mutta ihan sama ketä kunnioitat ja arvostat!

Sun mielipiteelläsi ei ole enää väliä!

Vierailija
2677/4019 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Anteeksi!

Olet kirjoittanut täällä että sinulla on surua. Mun ei olisi pitänyt tulla tänne ollenkaan.

Mun pinna on pitkä mutta sitten se vaan napsahtaa. Varsinkin kun ärsytät ihan tahallasi.

Ok. Ehkä sun pitää tehdä niin.

Koeta kestää.

Vierailija
2678/4019 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luuseriin.

luuseriin.

Siis minä kirjoitin että en ikinä rakastuisi luuseriin. Ajattelin että ei tarvi selittää että olen ollut aika rakastunut sinuun pidemmän aikaa. Koska olen arvostanut sinua.

Vaikka ootkin välillä.kuin mikäkin mörkö!

Mitä päivällä ja kellonajalla on tekemistä siinä milloin kerron työjutuistani.

Nyt helpottaa. En roiku mielipiteistäsi pitkin päivää kun en ennätä. Olenko tehnyt niin?

Ei sun tarvi minuun retkahtaa. Voit retkahtaa keneen haluat.

Lycka till!

Ei kai siis oikeasti kukaan voi rakastua nettikirjoittelijaan (vaikka minä olisin kyseessä) ? Ilman mitään taustatietoa tai näkemistä kuka siellä oikein kirjoittelee? Pelkkä mielikuvamarkkinointi vaan taustatietona? Onko rakas 200-kiloinen rasvamaksa haisemassa sohvalla ja syömässä vanukkaat, anorektinen wokettaja, kiihkouskovainen tummaihoinen vai blondi instababe Dubaista vai moniongelmainen varttia vaille autisti inceli liian tiukassa tissitopissa vai joku kirkonpolttaja-meikkaava-mansonisti?

Joku näistä varmaan olisi kynnys ensinnäkin keskustella, saati sitten rakastua, jos kasvokkain nähtäisiin? Nyt voidaan anoina turvallisen etäisyyden päästä heitellä herjaa tai nostella toisia jalustoille ja sitten livenä käveltäisiin toistemme ohi heti, jos ei näky kiinnosta. Ei musta tarvitse pitää tai arvostaa millään muotoa, sehän ei ole edes suotavaa, koska justiinallehan tämä minusta tai mun kommenteista tykkääminen aiheuttaa heti poistovimman ja ketju menee pilalle.

Ai että olet jo unohtanut. Älä yritä!

En taida olla mitään mainituista tyypeistä.

Vierailija
2679/4019 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Anteeksi!

Olet kirjoittanut täällä että sinulla on surua. Mun ei olisi pitänyt tulla tänne ollenkaan.

Mun pinna on pitkä mutta sitten se vaan napsahtaa. Varsinkin kun ärsytät ihan tahallasi.

Ok. Ehkä sun pitää tehdä niin.

Koeta kestää.

Ei ole vielä kukaan osannut kertoa, miksei käy lukemassa Damiano-ketjua, kun sen lukeminen auttaisi kaikkia ymmärtämään, miten fanitus voi mennä liiallisuuksiin ja miksei se ole minun mielestäni enää rationaalista fanitusta, vaan lähinnä obsessiivista.

En tiedä, miksi se koetaan tahallisena ärsyttämisenä, jos kerron mielipiteitäni fanikulttuurista ja siitä, miten jollakin todella ON aikaa tsekata ihan joka ainoa viesti ja toisten fanien IG-juorut JA väsymättä raportoida ne kaikki Damiano-ketjuun joka päivä 07-23.

Vierailija
2680/4019 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka jatka winner! Yhä syvemmälle suohon itseäsi selität.

Ketju on lukittu.