Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Eikä naisia voi kukaan kunnioittaa sen jälkeen, kun käyt kaksi sivua lukemassa Damiano-ketjua.
Girl, you know it's true.
No en oo käynyt lukemassa. Mutta ihan sama ketä kunnioitat ja arvostat!
Sun mielipiteelläsi ei ole enää väliä!Anteeksi!
Olet kirjoittanut täällä että sinulla on surua. Mun ei olisi pitänyt tulla tänne ollenkaan.
Mun pinna on pitkä mutta sitten se vaan napsahtaa. Varsinkin kun ärsytät ihan tahallasi.
Ok. Ehkä sun pitää tehdä niin.
Koeta kestää.Ei ole vielä kukaan osannut kertoa, miksei käy lukemassa Damiano-ketjua, kun sen lukeminen auttaisi kaikkia ymmärtämään, miten fanitus voi mennä liiallisuuksiin ja miksei se ole minun mielestäni enää rationaalista fanitusta, vaan lähinnä obsessiivista.
En tiedä, miksi se koetaan tahallisena ärsyttämisenä, jos kerron mielipiteitäni fanikulttuurista ja siitä, miten jollakin todella ON aikaa tsekata ihan joka ainoa viesti ja toisten fanien IG-juorut JA väsymättä raportoida ne kaikki Damiano-ketjuun joka päivä 07-23.
Ehkä liikut liikaa näissä ketjun jutuissa. Tiedän että olet mukana oikeassa elämässäkin. Mutta olet ollut täällä kauan ja lukenut kommentteja, joita esittää vain pieni murto-osa ihmisistä.
Tämä ei tee hyvää sinulle. Tosin tulin palstalle mukaan nimenomaan sinun kommenttisi myötä, Winner. Silloin annoit minulle uskoa elämään
Ja olen roikkunut täällä lähes vuoden. Tämä ei tee hyvää.minullekaan. Siksi tyydyn usein vain selaamaan otsikot. Ja koko ajan suunnittelen lopettavani.
Ja tekisi mieli vähän ravistella täällä roikkuvia.
BC:n kundit. Nehän on oululaisia poikia. Sieltä päinhän minäkin olen. Oman kylän pojista tykkää vaikka musiikkimaku onkin jotain muuta.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka jatka winner! Yhä syvemmälle suohon itseäsi selität.
Eli siis rakastat minua vielä omalla kummallisella tavallasi kuitenkin ;D
Luuletko sä taas keskustelevasi jonkun yhden ja saman tyypin kanssa?? Miten kukaan voi olla noin kirjaimellinen ja vailla pienintäkään tekstintulkintakykyä :D
Minä olin se joka sanoi rakastavansa. Sinun tekosi vetää minut takaisin elämään teki minuun vaikutuksen. Vaikka välillä meinasit luovuttaa.
Olen seurannut sinua ihan luvallisissa puitteissa. Siviilissä olet jotain muuta kuin täällä.
Tätä että et kunnioita naisia, tätä en tajunnut näin kirkkaasti ennen tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin se joka sanoi rakastavansa. Sinun tekosi vetää minut takaisin elämään teki minuun vaikutuksen. Vaikka välillä meinasit luovuttaa.
Olen seurannut sinua ihan luvallisissa puitteissa. Siviilissä olet jotain muuta kuin täällä.
Tätä että et kunnioita naisia, tätä en tajunnut näin kirkkaasti ennen tätä päivää.
Älä nyt viitsi, ei kai tämä palstatrolli nyt mikään julkisuudenhahmo oikeassa elämässä ole?
Jännä, että tämäkin trolliketju saa elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä että et kunnioita naisia, tätä en tajunnut näin kirkkaasti ennen tätä päivää.Älä nyt viitsi, ei kai tämä palstatrolli nyt mikään julkisuudenhahmo oikeassa elämässä ole?
Hän on ihan julkisuuden henkilö. Erittäin miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä että et kunnioita naisia, tätä en tajunnut näin kirkkaasti ennen tätä päivää.Älä nyt viitsi, ei kai tämä palstatrolli nyt mikään julkisuudenhahmo oikeassa elämässä ole?
Taitaa olla joku has been auringonlaskun puolelta, jos on aikaa täällä roikkua päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut joka tulee mieleen miellyttävänä on joku Mikko Kuustonen. Ihan en nyt usko että hänestä olisi kyse.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka jatka winner! Yhä syvemmälle suohon itseäsi selität.
Eli siis rakastat minua vielä omalla kummallisella tavallasi kuitenkin ;D
Luuletko sä taas keskustelevasi jonkun yhden ja saman tyypin kanssa?? Miten kukaan voi olla noin kirjaimellinen ja vailla pienintäkään tekstintulkintakykyä :D
Etpä itsekään ole huomannut olevasi se sama "vierailija" koko ajan ja kommentoivasi mitättömänä anona pitkin Vauvaa ;DDDD Että helou vaan sinulle, blondi!
Keksi nimimerkki, reppana, ettet huku massaan ;D
Voi sua reppanaa. Jumissa naisten kansoittamalla palstalla, ja ihan vapaaehtoisesti. Mahtaa olla kamalaa.
Pyh se mikään julkkis ole paitsi omissa harhoissaan.
Nythän tämä menee ihan absurdiksi. En ymmärrä yhtään mitään tästä keskustelusta.
Oliko joku muu eilen Kuopion keikalla? Itse heiluin siinä aika edessä.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyh se mikään julkkis ole paitsi omissa harhoissaan.
TIRSK!
Ethän tietäisi edes poistella mitään täältä, jos ei sivuston julkkisnimimerkki triggeröisi sinua poistoihin :D
Siun tahtos on miun taskussa.
Ja jälleen kerran: itsehän edelleen jostain käsittämättömästä syystä (vaino-)harhoissasi oletat, että käyt tätä päättymätöntä taistoasi tasan yhden ihmisen kanssa. Ihan niin paljoa painoarvoa en anna horinoillesi, että vaivautuisin niitä poistelemaan.
No täällä on taas diippii shittii 🧐! Aika kovasti sä winner välillä härkit ja hämmennät, ihan kaikella toveruudella. Jatkakaa toki 😊.
Oliko Kuopiossa hyvä keikka (tai no, varmasti tietysti oli)?
Vierailija kirjoitti:
Lemppari kirjoitti:
Sinä ja sun bändäris! Kaikkea sä horiset, sorry 😂😇!
.Ja siis toi oli tietty winnerille, ei sulle joka olit Kuopiossa.
Ja uskon että oli mahtavaa 😍!!
Vierailija kirjoitti:
Nythän tämä menee ihan absurdiksi. En ymmärrä yhtään mitään tästä keskustelusta.
Tässä tiivistelmä: winner sekoilee ja laukoo todella arveluttavia mielipiteitä. Ei siis mitään uutta auringon alla.
Tänään sitten ei viinaksia Winner.
Kuinka paljon sinä oikein niitä käytät?
Lemppari kirjoitti:
No täällä on taas diippii shittii 🧐! Aika kovasti sä winner välillä härkit ja hämmennät, ihan kaikella toveruudella. Jatkakaa toki 😊.
Ehkä tekin pikkuhiljaa tajuatte, millaisesta tyypistä on kyse, kun noita viikonlopun tekstejä luette. Tai ainakin ihmetyttää jos haluatte kaveerata senkin jälkeen kun toinen sanoo halveksuvansa naisia.
Mutta BC:tä läähättävät rakkaat ystäväsi täällä ovat kuitenkin kunnioituksesi arvoisia?